Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morsom kamp i går og en opplevelse å ha vært der, fikk desverre ikke biletter på VG nedre så måtte sitte på Postbanken øvre. Det var deilig å se Agger tilbake i kamp igjen og han spilte bra sammen med Carragher i første omgang. Dossena tror jeg kan bli viktig, Torres spilte bra og flere av de unge imponerte, synd ikke Keane fikk en scoring, men jeg tror det kommer til å løsne relativt fort for han så det bekymrer meg ikke.

 

Synes det er deilig å se hvordan Sammy Lee tar ansvar under oppvarming o.l og er sikker på at han kommer til å bli en kjemperessurs for klubben som kan hjelpe oss mot nye høyder. Synd at Gerrard måtte gå av med strekk, men håper han blir klar til CL kvaliken og hvertfall PL.

Lenke til kommentar

Jeg er nok en av de som liker Bønna Jon bedre enn Pennant. Han er en mer spillende type, som scorer mål og trekker innover i banen. Siden spissene våre ikke er rene hodespillere, trenger vi han mer enn en Pennant til å slå innlegg. Dessuten bør et salg av Pennant bety en ving inn. Om Barry er tiltenkt den rollen er ikke godt å si. Men å ha Benayoun på kanten, en spiller som er utrolig undervurdert, som dribler av motspillere og scorer mål, og som kan tre gjennom Robbie Keane og Fernando Torres, vil jeg foretrekke fremfor en Pennant som "bare" slår innlegg.

Lenke til kommentar
Jaja, da var jeg hjemme igjen. Morsomt var det hvertfall! Bra liv på stadion, synd det forsøket på YNWA blei ganske mislykka, tror det var mange som ikke kunne teksten ordentlig.

 

Fra mitt ståsted, velplassert rett bak målet på Nedre rad 14, så hørtes det ganske bra ut, men var sikkert fordi alle rundt meg også kunne teksten. Synd hvis det ikke hørtes bra ut "utenfor"...

Lenke til kommentar

Jeg satt oppe på langsida like ved. Jeg synest sangen hørtes ganske bra ut, og den infridde mine forventninger til hvordan jeg tenkte den skulle bli. Da dere stemte i "Nå ble det stille i fjøset" derimot, måtte jeg bare le. Vålerenga supporterne fremfor meg begynte å banne noe stygt, noe som gjorde det enda bedre! :!:

 

Noen andre som reagerte på hvor "frekk" Plessis er? Da tenker jeg både på alle tunellforsøkene, spillestilen og måten han tok med seg/sparka vekk ballen på. Det siste er ikke akkurat positivt, men jeg hadde ikke sett for meg han som den typen.

 

Koselig å lese om Rafaels interesse for supporterklubben :)

Endret av SuKa
Lenke til kommentar
Jaja, da var jeg hjemme igjen. Morsomt var det hvertfall! Bra liv på stadion, synd det forsøket på YNWA blei ganske mislykka, tror det var mange som ikke kunne teksten ordentlig.

 

Fra mitt ståsted, velplassert rett bak målet på Nedre rad 14, så hørtes det ganske bra ut, men var sikkert fordi alle rundt meg også kunne teksten. Synd hvis det ikke hørtes bra ut "utenfor"...

Ja kan jeg tenke meg egentlig. Satt på VG øvre selv, men skulle gjerne vært på nedre. Det hørtes hvertfall ikke veldig bra ut fra der jeg satt, hørte flere som slutta å synge eller bare sang "You'll never walk alone" hele veien når det egentlig skulle vært den andre teksten. Men, kan jo ikke forvente at alle kan alle sanger heller da, var jo ikke akkurat bare den harde kjernen av norske Liverpoolsupportere som var der i går..

Lenke til kommentar

Er hjemme nå etter og ha vært i Oslo med Hewitt. Møtte også Cinesque og lillebroren noe som var veldig hyggelig.

 

Tok en del bilder under kampen og legger ut noen her.

 

 

 

img5050mf1.jpg

 

 

img5060bc5.jpg

 

 

img5062nj0.jpg

 

 

img5065sw2.jpg

 

 

img5067kt9.jpg

 

 

img5074ee5.jpg

 

 

img5080mh1.jpg

 

 

img5097he5.jpg

 

 

img5114ec4.jpg

 

 

img5116yl5.jpg

 

 

img5124ir4.jpg

 

 

img5152dc0.jpg

 

 

img5157jb8.jpg

 

Bønna scorte et halvt sekund etter at dette bildet ble tatt.

img5172eq1.jpg

 

 

img5180uk1.jpg

 

 

img5194dr9.jpg

 

 

img5199eu1.jpg

 

 

img5227vo3.jpg

 

Lenke til kommentar

Skuddene til Torres var jo også nice! :p

 

Alle fotballspillere på det nivået bør kunne sende lissepasninger på 40-50 meter når de er upresset. Spørsmålet er om de greier det i fart når de er presset og alt må skje veldig fort.

 

Jeg skulle ønske jeg fikk tak i en drakt helt like den de brukte på kampen. Uten Carlsberg reklamen! Drakta ble veldig enkel og så overraskende bra ut synest jeg.

Endret av SuKa
Lenke til kommentar

Så hvorfor ikke kjøpe? :)

 

Jeg har tenkt til å kjøpe den. Lenge. Har tenkt på det i mange måneder nå. :p Må gjøre det snart før det blir utsolgt, de produserer neppe de draktene der like lenge som de vanlige med Carlsberg-reklamen. Så må bestille den og bortedrakten snart, men det koster jo da. :p Har jævlig lyst på å bare ha et tall bakpå, ikke navn, slik de spilte med i går også, men ser ikke ut som det går an å bestille via .tv.

Lenke til kommentar

Det er en nydelig drakt ja. Må has. Liker drakten med Carlsberg "best" siden det er den vi er vant til å se og den alle spiller med, men herregud så nydelig drakta er uten sponsor også. Hadde det ikke vært for at vi tjener meget sårt tiltjente penger på sponsor, hadde jeg stemt for å ha drakta slik.

 

Forresten, jeg og Jefecito "var på TV". Eller en halvmeter fra kjendisstatus kanskje. :p

 

lfctved3.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...