Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg mente han lille på kanten, som hadde assist til negeren (n'gog elns?). Han så veldig lovende ut og jeg må innrømme at han imponerte meg relativt mye. Så bra ut flere av ungutta deres, bortsett fra han lille tassen som kom inn for Gerrard...

 

Keane var temmlig håpløs.

Første gangen jeg føler jeg har vært enig med hele innlegget ditt! :p

 

Men Torres virker å være i bra slag. Også Alonso, Carra og Agger. Captain Fantastic ble jo byttet ut tidlig, men så også ut til å være i rute. Håper, og regner med at "skaden" ikke er mer enn en filleting.

 

GLEDER MED TIL LIGASTART :D

Lenke til kommentar
Jeg mente han lille på kanten, som hadde assist til negeren (n'gog elns?). Han så veldig lovende ut og jeg må innrømme at han imponerte meg relativt mye. Så bra ut flere av ungutta deres, bortsett fra han lille tassen som kom inn for Gerrard...

 

Keane var temmlig håpløs.

Det er Pacheco. ;) Nummer 20 var Al Hilal eller'no. Fransk-marokkansk 86 modell som spiller for reserve laget.

 

Keane var dårlig. Håpløs.

Endret av Rexacurz
Lenke til kommentar

Sånn som det var idag så skulled det ikke overraske meg om Ngog presser Keane ut etter hvert.

 

Grei kamp av de fleste, litt rot i forsvaret og Spearing var vel ikke helt på høyde med det han har vært i noen av de andre preseasonkampene, synd. Alonso er da noe vi bør beholde. Grei spiller og andre plasser som har større behov for forsterkning. Benayoun, bra kamp, fremdeles ikke overbevist, men ville vært dumt å selge han nå. Mannen bør få litt mer tid. Ellers så var det noen lovende tendenser fra ungdommmen. Skulle ikke overraske meg om en eller flere er fast på førstelaget om 1 år eller 2.

 

Stemning. Så kampen på en 22" tv her i nordsjøen. Må si alt jeg hørte fra tribunen bare var grøt, men kjente jo igjen noen melodier og ett og annet liverpooool. Synes det var toppers det med tanke på at det var en bøling med utrente folk.

Lenke til kommentar

Alonso, Torres, Dossena, Plessis, Bønna og Pacheco var god idag. Spillet fungerte greit, og Keane var ikke forferdelig dårlig. Han er god når han først har ball, men sliter litt med å finne seg til rette og løpe på de rette løpene. Dette kommer nok etterhvert som han spiller kamper.

Bakover er Agger sjef, og regner med han blir enda bedre i begynnelsen av sesongen. Han besitter så fantastisk mye kvalitet og talent den mannen! Det blir spennende :D

 

Ellers var jeg "stolt" over ungguttene idag! De kjørte jo over Vålerenga en stund (mens Vålerenga enda kjørte med fullt lag), og det er herlig :D

Lenke til kommentar

Må si meg fornøyd med dagens kamp! Syns flere av ungguttene våre gjør en særdeles bra innsats, og da tenker jeg spesielt på N'Gog og Pacheco! De slutter aldri å imponere meg! :)

 

Keane hadde dessverre en svak dag på jobb. Han prøver å prøver, det ser man på han. Men det har ikke løsnet helt for han. Som jeg nevnte før signeringen, så er jeg ekstremt skeptisk til om han faktisk ER rett man for Liverpool. Skulle heller sett at vi sparte mer penger og klinket til med et virkelig stort navn (ala Torres).

 

Men jeg skal gi han tid, bevares. Det er når PL starter det virkelig teller! Hva som skjer i tiden før er jeg likegyldig til, så lenge folkene våre får kamper i beina og virkelig er klare når det braker løs.

 

Syns forøvrig Torres virket veldig frisk (også i dag), og jeg har stor tro på at han vil gjøre det stort også denne sesongen. Har også veldig sansen for Nemeth, men er usikker på hvorvidt han er klar for dette nivået på jevnlig basis. Da holder jeg nesten heller en knapp på N'Gog, som backup for Keano :)

 

Syns Alonso, Torres og Benayoun var våre beste i dag. Spesielt førstnevnte, som spilte en fantastisk god match. Håper vi aldri selger han. Barry er på ingen måte bedre enn vår magiker av en spanjol. Et salg til ARSENAL ville vært døden, og det vil alle som har noe å si i Liverpool angre voldsomt på. Det kan rett og slett ikke skje.

Endret av braxboy
Lenke til kommentar

Jaja, da var jeg hjemme igjen. Morsomt var det hvertfall! Bra liv på stadion, synd det forsøket på YNWA blei ganske mislykka, tror det var mange som ikke kunne teksten ordentlig. Dere snakker om at Spearing var dårlig? Han er jo helt sjef! Faen meg en av de jeg digger mest av de unge spillerne. ELlers synes jeg unggutta gjorde det bra i dag. Spilte jo siste halvtimen med noe som ligna veldig på reservelaget i fjor, med unntak av Reina, Agger og Hyypia. Ikke verst.

Lenke til kommentar

Også hjemme igjen (det vil si på hotellet). Det var jo meget morsomt, godt med liv på Ullevaal til en ubetydelig pre-season-kamp å være. Kampen var grei, men selvsagt ikke noe storspill. Men det var god stemning og en stor dag for norske Liverpool-supportere. Jeg, Jefecito, cinesque og lillebroren hans koste oss hvert fall gløgg ihjel. :D

 

Torres og Alonso var veldig gode i dag. Keane hadde en kamp midt på treet, men han var da langt ifra så dårlig som mange skal ha det til. Jobbet som faen, hadde assist og hadde et par kjempemuligheter selv (som skal være mål da, men...). Ny klubb og nye lagkamerater. Keane kommer til å blomstre i løpet av sesongen, det er jeg sikker på. Husk Torres i pre-season i fjor. Han brukte tid på å prestere da han også, og brant blant annet en straffe. Men han kom når vi trengte ham.

Lenke til kommentar

Og så var jeg hjemme igjen. Grei kamp til å være en treningskamp på denne tiden av året, med Alonso og Dossena som de klart beste etter min mening. Benayoun hadde et pent mål og er god i sånne situasjoner; drar av et par spillere og kommer til muligheter. Men han irriterte meg flere ganger i 1. omgang hvor ballmottakene var langt fra bra. Egentlig ganske typisk Benayoun, og håper han trener på å bli bedre på dette. Ellers var 4-1 langt mer enn jeg hadde forventet, og er derfor veldig fornøyd alt i alt. :thumbup:

Lenke til kommentar

Slenger meg på skryt til Dossena. Kommentatoren (ja jeg så på tv) sa at Dossena hadde vært usynlig gjennom hele kampen og vært med lite opp. Jeg så det motsatte. 2 minutter etterpå så kom han beinende opp langs sia. Fikk ikke ballen, men han var der. Akkurat som Riise i sine tidligere venstreback dager. Håper Dossena forblir så offensiv. Liker at Agger spilte hele kampen. Han hadde en nydelig pasning opp til Kuyt tror jeg det var som var ren lissepasning.

 

De unge gutta var en positiv bemerkelse. Vil ikke trekke fram noen eksempler siden jeg fortsatt er litt ustø på navn, men at de klarte å holde Vålerenga i sjakk tar jeg som positivt. Vålerenga spilte til tider som om det skulle vært en viktig cup kamp eller noe og jeg liker at de ga oss den motstanden.

 

Barry til Liverpool fort som fy

 

Det liker jeg ikke. Hvorfor skal vi betale opptill 20 mill for nok en sentral midtbane? Såvidt jeg har fått med meg så er det der han hører hjemme. Som det er blitt sagt så mange ganger så trenger vi en ordentlig ving. Helst venstre. Har en hardtarbeidende Kuyt på høyre.

 

Robbie hadde en grei kamp. Lyste ikke opp, men hvem gjør vel det når alle flyr rundt i jogge tempo? :p Tror ikke han er goal getteren som Torres, men at han utfyller Torres der han har sine mangler.

Lenke til kommentar

...

 

Nevnt det før for LENGE siden; nevner det igjen: Er imponert over Dossena, både i L'pool og da han var i Udinese, spesielt siste sesong. Har faktisk god tro på han imotsetning til Degen på motsatt side. Aurelio #2 (selv om jeg liker Aurelio.)

 

Vi viser igjen at man sliter på dødballer. Er ikke alltid vi har like god kontroll som man skulle tro og håpe på. Smålig frustrerende det. Kuyt er som vanlig hardtkjempende på sin høyre side. Torres viste greie bevegelser. Keane var noe usynlig og ble fort irritert da ting ikke gikk hans vei. Reina var så som så, hadde minimalt å gjøre. Pacheco var pigg og igjen viser han at han muligens har det "lille ekstra" til å lykkes. Nemeth virket igjen nokså pigg i det han foretok seg. Herlig skuddteknikk på en sådan unggutt. Yossi fikk mer og mer ballkontroll, så han snurret og lekte seg til tider, men for det meste var han en smule irriterende da han misset på enkle pasninger. Agger trengte sine 90 minutter for å styrke formen sin, noe han gjorde ganske greit. Alonso var mye aktiv, både offensivt og defensivt. Slo pasninger hit og dit samt et nydelig skruskudd fra 20m. N'Gog var også god på det han gjorde i dag. Til tross for sitt unge alder, så har han greie avslutninger, noe han viste også i dag med nok en scoring. Kan bli en potensiell joker han (gjerne i LC/FAC). Plessis virket noe tung på beina i dag og var treig i reaksjonen på enkelte situasjoner. Virket noe rusten, men ellers OK. Spearing var også noe livlig av seg med både taklinger, pasninger og offensive bidrag. Noen gikk som de skulle, noen gikk hit og dit. Darby fikk ikke nok spilletid til å sette preg på kampen. Carra gjorde jobben sin med å ta kommandoen et par ganger og var ganske så aktiv. Hyypia viste også god defensiv kontroll i det han foretok seg. Arbeloa kunne gjort det bedre. Hadde et par slurv og andre småting å pirke på, men gjorde en grei innsats. Dossena viste bra offensiv initativ, innsats og vilje i det han foretok seg. Viser at han gir mye for laget, mest fremover men også bakover. Insua fikk omtrent 20min på banen. Han hadde et par gode forseringer fremover, men har fremdeles ikke den voldsomme troen på at han vil etablere seg på venstresiden til L'pool. El Zhar fikk ikke mye tid på banen, men greide faktisk å få til et par forseringer og offensive fremspill. Cavalieri hadde også en rolig dag på jobben selv om 2 Zajic-forsøk gikk forbi han, men utenfor/over målet. Blir en spennende fyr å følge med som reserve for Reina...

 

En god kamp av de røde som scoret 4 finfine mål (også Zajic's mål var finfint) og viser fremdeles gode tegn på godt spill, iallefall fremover på banen. Bakover er det kun et par usikkerheter fremdeles, men det er fremdeles en liten tid til å la dette rette på seg. Muligens allerede nå til fredag da Lazio gjester Anfield? Blir iallefall meget spennende det her, selvfølgelig! Er et par navn som man må "passe seg for" i den kampen; Rocchi (god avslutter og noe treffsikker), Dabo (sus i skuddene på den karen) og Pandev (greie avslutninger, spiller ofte bak/ved siden av Rocchi)... Men ja, blir spennende!

 

Var dog helt ræva å høre på tribunestemningen, iallefall på TV... Var nesten så jeg skrudde av lyden... Å høre fornorska Pool-supportere og Enga-fans synge 3 forskjellige sanger på engang = ikke særlig...hmm...finfint. Heh. Men men, sånn er det nå bare...

 

Men ja, en god kamp! Fornøyd og blid med det jeg. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...