Sir Game Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Hater Liverpool og jeg hater VIF. Stygt å si, men jeg håper på masse kort, stygge taklinger og litt skader på diverse sentrale spillere. Sånn er jeg, en jævla møkkamann Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 The Game, alle her sånn vet at du elsker Liverpool. Du har bare ike kommet ut av skapet ennå Syns det bare er søtt at du prøver å overbevise oss om at du ikke liker Liverpool jeg Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Ser for meg at Martin Andresen kommer med noen hårreisende taklinger i allefall. Synd Skrtel ikke spiller, han kunne fått fiksa andresen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 reise 8 timer for og se en treningskamp , der spillerne ikke engang yter 50% Tja, Rafa tester vel ut start-ellvere , så da har de å prestere. ja det gjør han , men spillerne yter som regel ikke i slike kamper , bortsett fra nye og unge spillere som bør imponere Dummeste jeg har hørt. Det er ikke lenge til seriestart og alle i klubben ønsker å spille mest mulig kommende sesong. Da gjelder det bare å imponere. Jeg reiser for øvrig fra samme sted som Hewitt, men kommer frem på behagelige 45 minutter. Ser virkelig frem til kampen i dag. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Ville heller spist bæsj enn å tatt på meg en Liverpool drakt. Det er like kvalmende begge deler = Lenke til kommentar
iDude Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 (endret) The Game bekrefter at han er på bunnen av næringskjeden .. bokstavelig talt Endret 5. august 2008 av ibrotha Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Sendes kampen på Tv2? Ja, klokken 18.55. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Ville heller spist bæsj enn å tatt på meg en Liverpool drakt. Det er like kvalmende begge deler = HAHAHAHHA Fy faen så bra Men enig, håper at det er masse gule kort og stygge taklinger Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Hater Liverpool og jeg hater VIF. Stygt å si, men jeg håper på masse kort, stygge taklinger og litt skader på diverse sentrale spillere. Sånn er jeg, en jævla møkkamann Pff, du hater ikke VIF. Jeg elsker dem og du gjør det Ser for meg at Martin Andresen kommer med noen hårreisende taklinger i allefall. Synd Skrtel ikke spiller, han kunne fått fiksa andresen... Martin er ikke i troppen idag. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Like så greit, da er det iallefall ikke fare for beinbrudd på liverpool spillere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Spørs om Erik Hagen spiller Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Hagen er for treig til å komme seg i nerheten av torres Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 men han takler som en united-spiller. For å drepe Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Bare håper ikke Hæstad spiller som han gjorde mot Tromsø. Han kom i full fart inn i spillere med to bein og knotter først. Satt og var redd for Tromsøbein hele den kampen. Gleder meg skikkelig til kamp Skal ikke på stadion, men jeg forventer å høre YNWA runge! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Gleder meg og ser stort frem til kampen i dag, håper på å få se et sterkt Liverpool som kjører over Vålerenga. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Spørs om Erik Hagen spiller Han er også ute av troppen, med Sæternes og Andresen. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 (endret) men han takler som en united-spiller.For å drepe disciplinary record 2008 - Liverpool - played 35, yellow/red cards 44/1 - Manchester United - played 35, yellow/red cards 44/1 - Chelsea - played 35, yellow/red cards 59/6 Tok med Chelski for fun. "No surprises here I suppose. There are only two teams with a worse disciplinary record than Chelsea. They were Middlesbrough and Blackburn respectively. " Ikke hele sesongen og jeg er ikke sikker på om kilden er troverdig. Bare for å ha mitt på det tørre... Endret 5. august 2008 av The Game Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 men han takler som en united-spiller.For å drepe Å vi liker det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Som sier litt Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Idiotiske påstander krever idiotiske og intetsigende svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå