Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
reise 8 timer for og se en treningskamp , der spillerne ikke engang yter 50%

Tja, Rafa tester vel ut start-ellvere , så da har de å prestere.

 

ja det gjør han , men spillerne yter som regel ikke i slike kamper , bortsett fra nye og unge spillere som bør imponere

 

Dummeste jeg har hørt. Det er ikke lenge til seriestart og alle i klubben ønsker å spille mest mulig kommende sesong. Da gjelder det bare å imponere.

 

Jeg reiser for øvrig fra samme sted som Hewitt, men kommer frem på behagelige 45 minutter. Ser virkelig frem til kampen i dag.

Lenke til kommentar
Hater Liverpool og jeg hater VIF. Stygt å si, men jeg håper på masse kort, stygge taklinger og litt skader på diverse sentrale spillere. Sånn er jeg, en jævla møkkamann :)

Pff, du hater ikke VIF. Jeg elsker dem og du gjør det :)

 

Ser for meg at Martin Andresen kommer med noen hårreisende taklinger i allefall.

 

Synd Skrtel ikke spiller, han kunne fått fiksa andresen...

Martin er ikke i troppen idag.

Lenke til kommentar

Bare håper ikke Hæstad spiller som han gjorde mot Tromsø. Han kom i full fart inn i spillere med to bein og knotter først. Satt og var redd for Tromsøbein hele den kampen.

 

Gleder meg skikkelig til kamp :D Skal ikke på stadion, men jeg forventer å høre YNWA runge!

Lenke til kommentar
men han takler som en united-spiller.

For å drepe

disciplinary record 2008

 

- Liverpool - played 35, yellow/red cards 44/1

- Manchester United - played 35, yellow/red cards 44/1

- Chelsea - played 35, yellow/red cards 59/6

 

Tok med Chelski for fun.

 

"No surprises here I suppose. There are only two teams with a worse disciplinary record than Chelsea. They were Middlesbrough and Blackburn respectively. "

 

Ikke hele sesongen og jeg er ikke sikker på om kilden er troverdig. Bare for å ha mitt på det tørre...

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...