Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Han skal sove på Grand Hotell.

 

Fancy. Jeg har slekt i Oslo, men jeg hadde heller tatt hotell.

 

Jeg blir ninja når jeg sover, så det er til alles beste at jeg sover i enkeltseng.

Lenke til kommentar

Kjipt å måtte ta fly og tog og taxi og bo på hotell og det som verre er altså. :p Jeg og en gjeng kamerater kjører til Oslo i morgen formiddag, tar et par pils og spiser litt og slækkern og stikker på Ullevaal noen timer før kampstart tenker jeg, og kjører hjem igjen på kvelden. Må bare passe på at det ikek blir for mange pils sånn at jeg faktisk kan kjøre hjem igjen da. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Faktisk så foretrekker jeg å se fotball klin edru. I hvert fall Liverpool-kamper. Lettere å følge med da. Er et par kamper under EM jeg ikke husker noe av fordi de var på lørdager. Så morgendagen blir nok en tørr affære for mitt vedkommende.

Lenke til kommentar

Fotballkamper og konserter er hellige. Da skal man være edru for å nyte øyeblikket fullt ut. Husker pappa kom hjem fra byen etter finalen i 2005. Drita full ramler han inn gangen og klarer å spytte ut et par vettuge ord "Noe sånt kommer aldri til å skje igjen"

 

Nå er jo ikke jeg av drikketypen ble 18 år for et par uker siden og nei det første jeg gjorde var ikke å dra og kjøpe pils :p Kampen i morra skal nytes med brus og kanskje litt potetgull. Får se når jeg står opp.

 

Med det mener jeg kampen i dag :D

Lenke til kommentar

Enjoy the game gutter! Er Brann supporter også, så ja, håper egentlig at Pool vinner. Men jeg hater Pool, så håper at VIF vinner. Nei faen, bare nyt kampen dere :p Uavgjort ja! Tror jeg ser kampen på tv, går det på tv2 eller?

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...