Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bortedrakta er helt grei, mens tredjedrakta er ganske grell, den svarte shortsen retter opp litt av inntrykket da, mon tro om den personen (kanskje de personene men :p ) som velger farger er fargeblinde.. :hmm: Uansett synes jeg de to bortedraktene er store nedturer fra de vi hadde i fjor, de var elskbar. Årets hjemmedrakt er den fineste på lenge spør du meg.

 

Nå er det forøvrig "bevist" at Liverpool har de vakreste supporterne i PL. :DLinky. Vi gruser hvertfall United på noe. :p Ganske morsom undersøkelse med tanke på at utseendet til ganske mange engelskmenn er heller så som så..

Lenke til kommentar
Bortedrakta er helt grei, mens tredjedrakta er ganske grell, den svarte shortsen retter opp litt av inntrykket da, mon tro om den personen (kanskje de personene men :p ) som velger farger er fargeblinde.. :hmm: Uansett synes jeg de to bortedraktene er store nedturer fra de vi hadde i fjor, de var elskbar. Årets hjemmedrakt er den fineste på lenge spør du meg.

 

Nå er det forøvrig "bevist" at Liverpool har de vakreste supporterne i PL. :DLinky. Vi gruser hvertfall United på noe. :p Ganske morsom undersøkelse med tanke på at utseendet til ganske mange engelskmenn er heller så som så..

 

Er det bare prettyboys og jenter da :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det er seriøst mange bra damer i Liverpool by. Jeg kødder ikke. Har vært en del i London, men svært få kunne måle seg med scouserjentene. Kanskje det er de som trekker opp snittet?

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hva anti- Liverpool folk gjør i denne tråden heller. Dere må da ha noe bedre å gjøre?

 

Anyways, spør igjen. Noen som vil tippe lagoppstilling i morra mot Rangers?

Hadde vært ganske kjedelig her uten de vil jeg nå tro. Nå blir det litt temperatur titt og ofte, selv om det går en grense mellom hva som er morsomst av tydelig provokasjon og uskyldig spøking.

 

Er jo ikke noe vits i tippe oppstillinga da, ingen som treffer uansett. Vent til PL starter og en litt mer fast XI brukes.

Lenke til kommentar

Tar en sjans.

 

 

--------------Cavalieri--------------

Arbeloa - Skrtel - Agger - Insua

Pennant - Gerrard - Plessis - Benayoun

-----------Torres - Keane----------

 

 

Andre omgang:

 

--------------Reina--------------

Finnan - Skrtel - Carra - Dossena

Kuyt - Alonso - Spearing - Voronin

----------Nemeth - Keane--------

 

 

Så blir det noen bytter litt uti omgangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...