IcedInsanity Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg var ikke ironisk. I know Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Draktene er kanskje de peneste i PL denne sesongen. Helt fantastiske. Provokatør Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Noen som tør å tippe startoppstilling mot Rangers da? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Bortedrakta er helt grei, mens tredjedrakta er ganske grell, den svarte shortsen retter opp litt av inntrykket da, mon tro om den personen (kanskje de personene men ) som velger farger er fargeblinde.. Uansett synes jeg de to bortedraktene er store nedturer fra de vi hadde i fjor, de var elskbar. Årets hjemmedrakt er den fineste på lenge spør du meg. Nå er det forøvrig "bevist" at Liverpool har de vakreste supporterne i PL. Linky. Vi gruser hvertfall United på noe. Ganske morsom undersøkelse med tanke på at utseendet til ganske mange engelskmenn er heller så som så.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Bortedrakta er helt grei, mens tredjedrakta er ganske grell, den svarte shortsen retter opp litt av inntrykket da, mon tro om den personen (kanskje de personene men ) som velger farger er fargeblinde.. Uansett synes jeg de to bortedraktene er store nedturer fra de vi hadde i fjor, de var elskbar. Årets hjemmedrakt er den fineste på lenge spør du meg. Nå er det forøvrig "bevist" at Liverpool har de vakreste supporterne i PL. Linky. Vi gruser hvertfall United på noe. Ganske morsom undersøkelse med tanke på at utseendet til ganske mange engelskmenn er heller så som så.. Er det bare prettyboys og jenter da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Det er seriøst mange bra damer i Liverpool by. Jeg kødder ikke. Har vært en del i London, men svært få kunne måle seg med scouserjentene. Kanskje det er de som trekker opp snittet? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Det er seriøst mange bra damer i Liverpool by. Jeg kødder ikke. Har vært en del i London, men svært få kunne måle seg med scouserjentene. Kanskje det er de som trekker opp snittet? De pene i London er som oftest utlendinger hvertfall. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 My thoughts exactly. Litt sånn i Tyskland også. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Reiser til brodern i Oslo i morgen for å lade opp til kampen på tirsdag! Gleder meg noe så sykt! Håper det blir Torres-Keane på topp så lenge som mulig, og at vi får en målrik kamp! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Draktene er kanskje de peneste i PL denne sesongen. Helt fantastiske. det kan du da seriøst ikke mene? Skal det dere forestille retro så er det mere skam enn noe annet.. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Hvorfor kan han seriøst ikke mene det? Og ikke bland deg opp i vårt syn på retro, du vet ikke hva som er retro og nostalgi for Liverpool-supportere. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Skjønner ikke hva anti- Liverpool folk gjør i denne tråden heller. Dere må da ha noe bedre å gjøre? Anyways, spør igjen. Noen som vil tippe lagoppstilling i morra mot Rangers? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Skjønner ikke hva anti- Liverpool folk gjør i denne tråden heller. Dere må da ha noe bedre å gjøre? Anyways, spør igjen. Noen som vil tippe lagoppstilling i morra mot Rangers? Hadde vært ganske kjedelig her uten de vil jeg nå tro. Nå blir det litt temperatur titt og ofte, selv om det går en grense mellom hva som er morsomst av tydelig provokasjon og uskyldig spøking. Er jo ikke noe vits i tippe oppstillinga da, ingen som treffer uansett. Vent til PL starter og en litt mer fast XI brukes. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Tar en sjans. --------------Cavalieri-------------- Arbeloa - Skrtel - Agger - Insua Pennant - Gerrard - Plessis - Benayoun -----------Torres - Keane---------- Andre omgang: --------------Reina-------------- Finnan - Skrtel - Carra - Dossena Kuyt - Alonso - Spearing - Voronin ----------Nemeth - Keane-------- Så blir det noen bytter litt uti omgangen. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Tror ikke du er helt på villspor der nei! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Laget er klart. -------------Cavalieri--------------- Arbeloa - Skrtel - Carragher - Dossena Benayoun - Plessis - Gerrard - Kuyt ------------Keane - Torres---------- Subs: Reina Hyypia Agger Alonso Pennant Insua Darby Spearing Nemeth N'Gog Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Da hadde du ganske mye riktig da Gleder meg til å se Torres og Keane i tospann. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hvor er Pacheco?! Forøvrig bra lag. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 åhh ingen streaming som funker jo, jævli lyst å se Torres-Keane. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Noen som ser kampen på SopCast? Kanal? På myp2p står det bare offline. Endret 2. august 2008 av Kjetil91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå