Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

... men nei, jeg refererte vel heller til den nye hvite drakten deres. Den sorte er fin nok designmessig hvis man bare tusjer sort over klubbemblemet, men jeg takler ikke sponsorlogoen deres tho.

Kødder du nå? Verken den svarte, hvite eller røde hos oss er akkurat hva man kan kalle banebrytende. Men de er stilrene og pene drakter alle sammen. Jeg skjønner jo at du vil forsvare de fargeblinde 3-åringene som valgte farger for Adidas, men grått og kompostgrønt? Kan gjerne si smak og behag, men du får fortsatt ikke male huset mitt i nærmeste fremtid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv om jeg ikke synest den nye drakta er så fin, så har den en Liverpool-logo på brystet som gjør at du kan gjøre hva du vil med den og den vil fortsatt være finere enn alle andre drakter i PL som ikke har den logoen.

Endret av SuKa
Lenke til kommentar
Jeg forventer ikke at Torres skal score like mye som i fjor, hvertfall ikke nå med tanke på at vi har fått Keane også. Men jeg har et håp om 20 mål i PL, selv om 15+ er godkjent nå som vi har to spisser som bør score.

 

Jeg hadde likt at Torres hadde bøtta inn kanskje 20-30 mål i serien samtidig så kanskje keane har scora 15 pluss mange assists :)

Lenke til kommentar

Tror nok Torres scorer over 25 mål for oss totalt i alle turneringer og fortsettter med nok en knallsesong, men om han greier å toppe fjoråret er jeg mer usikker på. Det var en fenomenal sesong, og det skal mye til å greie å score 25+ mål i PL. Men er det noen som kan greie det, er det Torres. Men som andre så tror jeg han vil score litt mindre med Keane på laget, men at laget som helhet dermed vil score mer. :) Men at Torres blir toppscoreren vår er jeg bombesikker på, og jeg tror også Torres kan bli toppscorer i PL, tror den eneste som kan hindre det er Ronaldo hvis han spiller, men jeg tror ikke han kommer til å få en like god sesong som i fjor.

 

Og hva er det med supportere som kommer med sådan uttalelser:
"Vi vant vårt siste ligagull med den bortedrakten, og vinner vårt neste i den."

 

Jaja, hver sine uttalelser, igrunnen. Men allikevel... er det nå så viktig å fremheve selvsikkerheten sin, eh? Jaja, skal ikke si noe mer om den saken jeg.

Of course. Jeg er en av de største forkjemperne for å holde denne og Man Utd-tråden litt seriøse, men én mening deler jeg med Man Utd-folka og det er at forumet ville blitt drittkjedelig uten litt små stikk og litt småprovoserende og selvdiggende uttalelser. Man bør ikke ta seg selv for selvhøytidlig.

 

Kødder du nå? Verken den svarte, hvite eller røde hos oss er akkurat hva man kan kalle banebrytende. Men de er stilrene og pene drakter alle sammen. Jeg skjønner jo at du vil forsvare de fargeblinde 3-åringene som valgte farger for Adidas, men grått og kompostgrønt? Kan gjerne si smak og behag, men du får fortsatt ikke male huset mitt i nærmeste fremtid.

Men da er vi jo enige da. Jeg maler ikke huset ditt i nærmeste fremtid. ;)

Lenke til kommentar
Pics fra gårsdagens match mot Villarreal.

 

 

 

200873183645zv0.jpg

 

 

temp5cc0.jpg

 

 

rkctbmglhcct4.jpg

 

 

200873183812pa5.jpg

 

 

12bs0.jpg

 

 

2119407qm6.jpg

 

 

123bc6.jpg

 

 

2119406gh8kw4.jpg

 

 

000lc8.jpg

 

 

101ii9.jpg

 

 

100ka3.jpg

 

 

17qk8.jpg

 

 

35908981mh4.jpg

Om draktene var fine er en annen sak...

RETRO. Vanskelig å skjønne?

 

Så det at de er retro skal liksom forsvare at draktene ser ut som hestemøkk? ManUtd sine drakter fra 06/07 var et prakteksempel på hvordan man skal lage fantastiske retro-drakter, dette er ikke det. Og det sier jeg ikke fordi jeg er United-supporter, for hvis laget mitt hadde hatt slike drakter hadde jeg blitt flau.

Lenke til kommentar

Supporterbriller kan vel korrigere for farger, så det går nok bra.

 

Selv syns jeg ikke de er noe pene, og langt unna topp ti i PL. På høyde med Aalesunds drakter, kanskje. Så den IRL på jobb forleden, og de var ikke bedre der enn på Internett. Står ikke i stil til den pene hjemmedrakta (ja, jeg syns den er ganske pen).

 

Men smaken er vel som baken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...