ErlendRU Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Småsvak kamp i dag. Kom aldri til de helt store sjansene. Pacheco burde satt den megasjansen han hadde, tipper han blei litt stressa og sånt, hadde nok satt den på reservelaget tenker jeg. Er faktisk litt redd for Enga kan sette en liten støkk i Pool, Vålerenga er midt i sesongen, og Liverpool er ganske ute av form virker det som. Synes forresten Rafa må begynne å kjøre et litt mer fast lag i de siste pre-season kampene, hvertfall sånn at det som blir stammen i laget til sesongen starter igjen blir litt samspilte igjen. Men for all del, er jo morsomt med Pacheco, Nemeth, Spearing, Plessis osv da. Pokker så synd at Spearing ikke satte den volleyen på slutten, det hadde vært rått! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Har sett Liverpool både vunnet, tapt og spilt 0-0 på Ullevål i sånne oppkjøringskamper. Tipper det blir nok en jevn kamp som kan bikke begge veier. Blir neppe mange mål i alle fall. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 kult å se unggutta gjør det bra, Plessis gjorde jobben sin bra synes jeg Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Det er oppkjøring. Da er det alltid litt småshabby. Husker når vi tapte 5-0 mot et tysk lag her for et par år siden var det vel, var jo full krise da. Edit: - Torres vil spille noen kamper på rad nå. Han kom til noen sjanser i kveld, men han spilte bare i 20 minutter, noe som hele tiden var planen i hans første kamp under preseason. Hoho, det kommer til å bli Oslo-dominans. Ikke at det er noe uvant for Torres, han dominerte jo også sist gang han var i Oslo. Endret 30. juli 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Can't wait! Tirsdag blir magisk, forhåpentlig vis! Jeg synest også at Plessis gjorde en god figur i dag. Skrtel hadde også en god kamp i mine øyne. Glad jeg slipper å se Liverpoolkampen på TV2. Semb kommer til å forgude Torres noe så hinnsides. Ikke at det er noe feil med det, men jeg hater når Semb finner seg en favoritt Endret 31. juli 2008 av SuKa Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Mulig vi får Barry fortsatt , det uten bekostning av Alonso . Da får vi en bred stall , men etter det alle britiske aviser sier er vi da avhengige av og selge Pennant . Synes det er trist om vi mister Pennant men han har ikke hatt den Liverpool karrieren vi håpet på hittil men syntes han har vært god det gangene han har vært skadefri og fått sjansen , mangler bare at han holder seg skadefri og kommer i form . Endret 31. juli 2008 av ogger Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg synes også det vil være synd å gi slipp på Pennant, men det virket i hele fjorårsesongen som om Benitez ikke helt hadde trua på han. Jeg synes imidlertid han stort sett var god når han fikk spille, og tror han kan bli kjempegod om han hadde fått mer regelmessig spilletid. Vi har allerede kvittet oss med Crouch, og dersom vi kvitter oss med Pennant også - hjelper det ikke så mye å hente inn en ny britisk spiller. 1 inn - 2 ut... Off topic: ogger; er det bevisst at du alltid bruker mellomrom før tegnsetting? Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Enig med deg Superparanoid ang. Pennant . Off topic : ja det er dessverre en lei vane jeg har lagt meg til , synes det blir mer oversiktlig da Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Hvor blir det av overraskelsen til Rafa ? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Hvor blir det av overraskelsen til Rafa ? Det var Keane det mener jeg å ha lest.. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Da har vi vel ikke mer i vente da . Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg har ikke noe imot salg av Pennant. Synest ikke han har gjort det helt store i Liverpool. Han har, som sagt, aldri fått komme i form på grunn av skader. Og pengene vi hadde fått for han hadde vert nyttige, men jeg vil heller ikke at Rafa skal bruke de på kjøp av Barry. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Har ikke noe i mot om Barry kommer til klubben , men gjør ingenting om han ikke kommer . EDIT : Skriveleif Endret 31. juli 2008 av ogger Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Jeg vil bare si at jeg synes Insua og Darby har gjort det veldig bra i pre-season, helt klart gode alternativer for back plassene om kanskje noen år? Applaus til ungutta som viser at de kan bite fra seg Edit: skrivefeil Endret 31. juli 2008 av Fr34d Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Et salg av Pennant er ok for meg, men da må pengene fra salget være med på å finnansiere en, eller helst to nye vinger. Føler at det er der vi er svakest. Om vi kunne kjøpt en klasseving som kunne være i start XI'ern og et fremtidig vingprospekt så hadde det vært knall! EDIT: Hvertfall ikke bruke pengene på Barry. Vil heller beholde Alonso. MEN, det er et men. Har hørt snakk om at Barry også kan spille på venstrekant. Hvis det er tilfellet og Rafa har tenkt å bruke han der også, da er det en annen sak. Endret 31. juli 2008 av MagnusW Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Selge Pennant og kjøpe to nye vinger? Da vil det definitivt gå på bekostning av kvaliteten i troppen. For å få en ving som overgår Babel, Kuyt, Pennant og Benayoun må vi ut med godt over £10m. Vi trenger ikke vinger. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg tror du missforstår meg. Jeg skjønner at pengene for Pennant alene ikke er nok til to nye vinger. Det må selfølgelig mer penger på bordet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Og hvor tenkte du disse skulle komme fra? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Vel, nå skal jo visstnok Rafa ha fått klarsignal av G&H til å betale store summer kontant for Barry og ikke være nødt til å selge spillere, ifølge Liverpool Daily Post. Vet ikke hvor mye som ligger i det, men ... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg mener vi trenger en klasseving, alà David Silva. Jeg skjønner ikke hvorfor Rafa skal ha Barry, iallfall i tillegg til Alonso (om han ikke vurderer å bruke Barry på kant). Så jeg mener istedenfor å kjøpe middelmådige spillere for de resterene £m vi har igjen, venter vi på eventuelle salg, og kjøper flere stjerner. Jeg vil tro Keane blir nytt bevis på at det er tingen å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå