Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Småsvak kamp i dag. Kom aldri til de helt store sjansene. Pacheco burde satt den megasjansen han hadde, tipper han blei litt stressa og sånt, hadde nok satt den på reservelaget tenker jeg.

Er faktisk litt redd for Enga kan sette en liten støkk i Pool, Vålerenga er midt i sesongen, og Liverpool er ganske ute av form virker det som. Synes forresten Rafa må begynne å kjøre et litt mer fast lag i de siste pre-season kampene, hvertfall sånn at det som blir stammen i laget til sesongen starter igjen blir litt samspilte igjen. Men for all del, er jo morsomt med Pacheco, Nemeth, Spearing, Plessis osv da. Pokker så synd at Spearing ikke satte den volleyen på slutten, det hadde vært rått!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er oppkjøring. Da er det alltid litt småshabby. Husker når vi tapte 5-0 mot et tysk lag her for et par år siden var det vel, var jo full krise da. :p

Edit:

- Torres vil spille noen kamper på rad nå. Han kom til noen sjanser i kveld, men han spilte bare i 20 minutter, noe som hele tiden var planen i hans første kamp under preseason.

Hoho, det kommer til å bli Oslo-dominans. Ikke at det er noe uvant for Torres, han dominerte jo også sist gang han var i Oslo. :)

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Can't wait! Tirsdag blir magisk, forhåpentlig vis!

Jeg synest også at Plessis gjorde en god figur i dag. Skrtel hadde også en god kamp i mine øyne.

Glad jeg slipper å se Liverpoolkampen på TV2. Semb kommer til å forgude Torres noe så hinnsides. Ikke at det er noe feil med det, men jeg hater når Semb finner seg en favoritt :p

Endret av SuKa
Lenke til kommentar

Mulig vi får Barry fortsatt , det uten bekostning av Alonso .

Da får vi en bred stall , men etter det alle britiske aviser sier er vi da avhengige av og selge Pennant .

Synes det er trist om vi mister Pennant men han har ikke hatt den Liverpool karrieren vi håpet på hittil men syntes han har vært god det gangene han har vært skadefri og fått sjansen , mangler bare at han holder seg skadefri og kommer i form .

Endret av ogger
Lenke til kommentar

Jeg synes også det vil være synd å gi slipp på Pennant, men det virket i hele fjorårsesongen som om Benitez ikke helt hadde trua på han. Jeg synes imidlertid han stort sett var god når han fikk spille, og tror han kan bli kjempegod om han hadde fått mer regelmessig spilletid.

Vi har allerede kvittet oss med Crouch, og dersom vi kvitter oss med Pennant også - hjelper det ikke så mye å hente inn en ny britisk spiller. 1 inn - 2 ut...

Off topic: ogger; er det bevisst at du alltid bruker mellomrom før tegnsetting?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe imot salg av Pennant. Synest ikke han har gjort det helt store i Liverpool. Han har, som sagt, aldri fått komme i form på grunn av skader. Og pengene vi hadde fått for han hadde vert nyttige, men jeg vil heller ikke at Rafa skal bruke de på kjøp av Barry.

Lenke til kommentar

Et salg av Pennant er ok for meg, men da må pengene fra salget være med på å finnansiere en, eller helst to nye vinger. Føler at det er der vi er svakest.

Om vi kunne kjøpt en klasseving som kunne være i start XI'ern og et fremtidig vingprospekt så hadde det vært knall! :)

EDIT: Hvertfall ikke bruke pengene på Barry. Vil heller beholde Alonso.

MEN, det er et men. Har hørt snakk om at Barry også kan spille på venstrekant. Hvis det er tilfellet og Rafa har tenkt å bruke han der også, da er det en annen sak.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Selge Pennant og kjøpe to nye vinger? Da vil det definitivt gå på bekostning av kvaliteten i troppen. For å få en ving som overgår Babel, Kuyt, Pennant og Benayoun må vi ut med godt over £10m.

Vi trenger ikke vinger.

Lenke til kommentar

Jeg mener vi trenger en klasseving, alà David Silva. Jeg skjønner ikke hvorfor Rafa skal ha Barry, iallfall i tillegg til Alonso (om han ikke vurderer å bruke Barry på kant). Så jeg mener istedenfor å kjøpe middelmådige spillere for de resterene £m vi har igjen, venter vi på eventuelle salg, og kjøper flere stjerner. Jeg vil tro Keane blir nytt bevis på at det er tingen å gjøre. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...