Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hæ? Ingen av dere som får sett kampen, eller..? Vært en grei avslutning på første omgang så langt. N'Gog og Keane har vært aktive. Cavalieri beviser igjen at han er en GOD reserve for oss. Har hele tiden vært begeistret for kvalitetene til Cavalieri jeg, til å reservekeeper å være. :thumbup: Største sjanse hadde vel Villareal med sin dobbelsjanse som Darby til slutt klarerte over tverrern... N'Gog hadde også en grei mulighet.

 

Ser på min egen stream. Ikke LS247 eller e-season.

 

Keane og Torres gjør seg klar til å danne partnership i andre omgang..?

Endret av Shoo
Lenke til kommentar

...og der viser unge Pachie igjen at han er svak 1-mot-1. Var det så og si i hele forrige sesong og er det nå også...

 

Pachie og Nemeth virker bra pigg, altså... Det må jeg si. Men er allikevel mest imponert over hvor godt Cavalieri og Carra har greid seg til å være en pre-season kamp. Herlig, herlig!

Endret av Shoo
Lenke til kommentar

Tviler på at han utretter de store greiene.. Nokså usynlig han, men men, man vet jo aldri med han..

 

Nemeth av? Hmm.. fikk han føling på skaden da, kanskje? Og Skrtel sliter han å, hmm?

 

Nå kommer jo snart Reina også. Massiv applaus da, tenker jeg. Heh.

 

Morsomt er det å se Kuyt løpe som en evighetsmaskin. Mangel på innsatsvilje er det ikke. Minner meg litt om Alves når det gjelder utholdenhet og innsats... :thumbup:

Lenke til kommentar

Jaja... forventet resultat. To lag med ok kamptrening. Vanskelig å si noe da det var 2 forskjellige lag for Pool der. Torres mangler det lille til tross for god touch og bra igangsetting, men så har han minimal kamptrening. Mot Rangers kommer vi nok helt sikkert til å se Torres & Keane på topp. Ser ikke bort ifra det, nei. Darby var god, Pachie var livlig, Cavalieri var også god på det han måtte foreta seg. Lekkert var det å se Alonso-pasninger igjen! Pool så ut til å få mer og mer kontroll i andre omgang, og slik ble det. Men ja, målløst ble det, men det var et par der som viste innsats og teft. Blir spennende å se de kommende kampene, ja. Og litt av et skudd Spearing hadde mot slutten. Hadde vært litt av en avslutning på kampen det...

Lenke til kommentar

Helt grei kamp, hvert fall høyere nivå enn de tidligere pre-season-kampene. Vi spiller jo med to forskjellige lag og gjør 13-14 bytter, klart man ikke kan forvente full klaff da og midt i pre-season. Torres spiller sine første 20 minutter siden EM-finalen, for han handler det bare om å komme i kampform til CL-kvaliken og PL-åpningen. Synes både N'Gog, Pacheco, Keane og Nemeth ellers gjorde det greit på topp i dag, vi har noen flotte spisser i laget. Gleder meg til Glasgow og for ikke å snakke om Vålerenga. ;)

Lenke til kommentar

Barry klar for L'pool allikevel? Tvilsomt nå etter AV's uttalelse...

 

Tror faktisk at V'enga KAN skape trussel mot et non-fit Pool-lag. Enga har jo hatt en lang sesong allerede, så de er vel muligens i bedre form enn de fleste Pool-spillere, men men, man får vel se hva som skjer.. Skal ikke tippe noe resultat jeg. :thumbup:

 

Bare en liten kjapp "off-topic": Noen flere som ser det "morsomme" i det her?: http://www.vg.no/nyheter/vaer/artikkel.php?artid=197617 - Ser du på bildet, så ser man jo at det LIGNER litt på en eller annen form for hode... hundehode ellerno?

Endret av Shoo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...