Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Nå funker ikke min stream. Stoppet på 33:27. Ubrukelig. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Hva faen er detta for no? Når jeg taster inn brukernavn og passord kommer det bare opp error.. Fikk svar nå, og link til matchen. Endret 30. juli 2008 av braxboy Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Hæ? Ingen av dere som får sett kampen, eller..? Vært en grei avslutning på første omgang så langt. N'Gog og Keane har vært aktive. Cavalieri beviser igjen at han er en GOD reserve for oss. Har hele tiden vært begeistret for kvalitetene til Cavalieri jeg, til å reservekeeper å være. Største sjanse hadde vel Villareal med sin dobbelsjanse som Darby til slutt klarerte over tverrern... N'Gog hadde også en grei mulighet. Ser på min egen stream. Ikke LS247 eller e-season. Keane og Torres gjør seg klar til å danne partnership i andre omgang..? Endret 30. juli 2008 av Shoo Lenke til kommentar
Niram Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Funker fint nå, sitter å glaner på "pauseunderholdningen". Takk til .tv for raskt svar på henvendelse. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 enig Cavalieri ser veldig bra ut og Derby klarer seg ganske bra. Deilig å se Keane i Liverpool drakten. Synd ikke N`Gog scoret, og pasningen frem til han var nydelig (derfor bør vi beholde Bønna) Lenke til kommentar
Niram Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Greit mange bytter til andre omgang Ooh, der burde Pacheco satt den! Virka litt nølende. Endret 30. juli 2008 av braxboy Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) ...og der viser unge Pachie igjen at han er svak 1-mot-1. Var det så og si i hele forrige sesong og er det nå også... Pachie og Nemeth virker bra pigg, altså... Det må jeg si. Men er allikevel mest imponert over hvor godt Cavalieri og Carra har greid seg til å være en pre-season kamp. Herlig, herlig! Endret 30. juli 2008 av Shoo Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Endelig Torres! Edit: Og Alonso Endret 30. juli 2008 av SuKa Lenke til kommentar
Niram Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Skal bli spennende å se hva Torres kan utrette på 20 min.. : ) Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Tviler på at han utretter de store greiene.. Nokså usynlig han, men men, man vet jo aldri med han.. Nemeth av? Hmm.. fikk han føling på skaden da, kanskje? Og Skrtel sliter han å, hmm? Nå kommer jo snart Reina også. Massiv applaus da, tenker jeg. Heh. Morsomt er det å se Kuyt løpe som en evighetsmaskin. Mangel på innsatsvilje er det ikke. Minner meg litt om Alves når det gjelder utholdenhet og innsats... Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Stygg obstruksjon! Hadde blitt mål Vil ikke kalle Torres usynlig så langt. Endret 30. juli 2008 av SuKa Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Steiki for et skudd av Spearing! Synd den ikke gikk inn Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Det hadde blitt litt av et mål! Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Jaja... forventet resultat. To lag med ok kamptrening. Vanskelig å si noe da det var 2 forskjellige lag for Pool der. Torres mangler det lille til tross for god touch og bra igangsetting, men så har han minimal kamptrening. Mot Rangers kommer vi nok helt sikkert til å se Torres & Keane på topp. Ser ikke bort ifra det, nei. Darby var god, Pachie var livlig, Cavalieri var også god på det han måtte foreta seg. Lekkert var det å se Alonso-pasninger igjen! Pool så ut til å få mer og mer kontroll i andre omgang, og slik ble det. Men ja, målløst ble det, men det var et par der som viste innsats og teft. Blir spennende å se de kommende kampene, ja. Og litt av et skudd Spearing hadde mot slutten. Hadde vært litt av en avslutning på kampen det... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Fytte helvete for en volley fra Spearing, megauflaks at den ikke gikk inn. Fikk faktisk sett hele kampen, selv om det så mørkt ut en periode Målene spares til Vålerenga kampen på tirsdag Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Helt grei kamp, hvert fall høyere nivå enn de tidligere pre-season-kampene. Vi spiller jo med to forskjellige lag og gjør 13-14 bytter, klart man ikke kan forvente full klaff da og midt i pre-season. Torres spiller sine første 20 minutter siden EM-finalen, for han handler det bare om å komme i kampform til CL-kvaliken og PL-åpningen. Synes både N'Gog, Pacheco, Keane og Nemeth ellers gjorde det greit på topp i dag, vi har noen flotte spisser i laget. Gleder meg til Glasgow og for ikke å snakke om Vålerenga. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Barry klar for L'pool allikevel? Tvilsomt nå etter AV's uttalelse... Tror faktisk at V'enga KAN skape trussel mot et non-fit Pool-lag. Enga har jo hatt en lang sesong allerede, så de er vel muligens i bedre form enn de fleste Pool-spillere, men men, man får vel se hva som skjer.. Skal ikke tippe noe resultat jeg. Bare en liten kjapp "off-topic": Noen flere som ser det "morsomme" i det her?: http://www.vg.no/nyheter/vaer/artikkel.php?artid=197617 - Ser du på bildet, så ser man jo at det LIGNER litt på en eller annen form for hode... hundehode ellerno? Endret 30. juli 2008 av Shoo Lenke til kommentar
Niram Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Bare en liten kjapp "off-topic": Noen flere som ser det "morsomme" i det her?: http://www.vg.no/nyheter/vaer/artikkel.php?artid=197617 - Ser du på bildet, så ser man jo at det LIGNER litt på en eller annen form for hode... hundehode ellerno? Yeah, ser også et hundehode Den digre steinen blir liksom øyet. Tøft:P Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Haha ser det sjøl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå