Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah det er NICE å sitte hjemme avslappet i go'stolen med god stemning også se på kampen! SKÅL! :thumbup:

 

Slik nyter jeg Villareal - Liverpool på SkySports1 hjemme i stua:

livi.jpg

(og ja, vet at bildet er dårlig, men men...)

 

Herlig susertaklinger fra Skrtel!

Endret av Shoo
Lenke til kommentar
Ah det er NICE å sitte hjemme avslappet i go'stolen med god stemning også se på kampen! SKÅL! :thumbup:

 

Slik nyter jeg Villareal - Liverpool på SkySports1 hjemme i stua:

livi.jpg

(og ja, vet at bildet er dårlig, men men...)

 

Herlig susertaklinger fra Skrtel!

Det der så rimelig digg ut, må skaffe med E-Season merker jeg.

Lenke til kommentar

Villarreal v Liverpool FC

Exceptional broadcast regulations for Villarreal v Liverpool mean coverage in the UK and Middle East is audio only. Our geo location software is placing you in one of these areas . If you feel you are being incorrectly blocked, please contact us using the link below, providing your current phone number (including international dialling code) and the full postal address of your current location.

 

You can still access live audio commentary by clcking on one of the streaming links:

 

Windows Media Audio Commentary

 

Real Player Audio Commentary

 

 

------------------------------------------------

 

Den får jeg opp når jeg prøver å trykke på WMP- linken. :(

 

Anyone?

Lenke til kommentar

Joda, men får bedre kvalitet på WMP (av erfaring). I tillegg er lyden helt mongo.

 

"Exceptional broadcast regulations for Villarreal v Liverpool mean coverage in the UK and Middle East is audio only. Our geo location software is placing you in one of these areas . If you feel you are being incorrectly blocked, please contact us using the link below, providing your current phone number (including international dialling code) and the full postal address of your current location.

 

You can still access live audio commentary by clcking on one of the streaming links:"

 

Herregud, jeg er da ikke i de områdene.

Endret av braxboy
Lenke til kommentar

Kanskje du ikke har lagt inn i profilen hvor du bor? Eneste jeg kan komme på (men da skulle vel ikke real player funket heller).

 

Ikke vet jeg iallefall. Men: If you feel you are being incorrectly blocked, please contact us using the link below, providing your current phone number (including international dialling code) and the full postal address of your current location.

Lenke til kommentar

Håpløst å kontakte de. Prøv heller å starte Realplayer versjonen i MPC (vær obs på at du må ha Real Alternative installert) også prøv det. Fungerer utmerket hos meg. Prøvde det nå nettopp imens jeg ser kampen på TV. Er det jeg bruker å gjøre når jeg skal se pre-season kamper; starte alt på MPC. Fungerer det ikke der, så kjører man streamen på VLC. WMP kan være noe herk. Dette gjelder WinXP-brukere da.. Lykke til.

Lenke til kommentar

Ok, jeg prøvde å se på med WMP, men det funka ikke, de tracka IP'en min til UK, så jeg fikk ikke live bilde, men jeg skrev en mail til de, fikk svar 2 min etterpå.. å fikk en link til WMP player, så nå ser jeg..

 

Men det funka i starten med Real Player da, men "RP" suger

Lenke til kommentar

Denne kampen er jo litt spesiell siden adgangen til den er restriktert, til og med for de med e-season grunnet rettigheter i UK/Midtøsten. Fikk samme melding når jeg prøvde WMP, men det funka fint i Real så jeg ser der.

 

Robbie Keane og N'Gog har for øvrig hatt hver sin store sjanse. Ingen stor kamp, men har hatt et par gode angrep, men Villarreal har hatt den absolutt største sjansen. Men grei og morsom kamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...