Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne tråden er for Liverpool-fans og la det bli slikt.

Dere andre som sparker ball med andre lag, dere har en egen ballbinge i andre steder her i huset...  ;)

7903436[/snapback]

Står ingenting om det i emnet. Å hva er problemet om alle forholder seg relativt saklig? I så fall vil gøy-faktoren i begge trådene synke drastisk. Skjønner at enkelte her kun vil ha en diskusjon med sine egne. Men da får man ikke inn meninger som muligens er mer objektiv enn sine egne (legg merke til muligens).

Å så kan vi sette grenser mellom GW og WoW også, samme med Ati vs nvidia, pentium/AMD o.l. Så får vi "litefargerikdiskusjon.no" :)

Mulig at jeg kunne tatt dette på PM, men dette er også en reaksjon på at enkelte vil forbeholde tråden for seg selv. Å ikke bare moderering :)

Lenke til kommentar

Hvis dere klarer å svare ordentlig og la være å spamme samt slutte med den regelrette spydigheten, kan dere gjerne være her fom min del. Innlegg der vi lang vei lukter at dette er skrevet av f.eks. en Man U supporter grunnet de mange åpenlyse nedverdighetene mot Liverpool, overlever jeg fint uten. Skal dere være her, får dere holde en ekstra fin tone, gjerne saklig også. Om tonen er saklig og samtidig svir for oss 'Pool supportere på samme tid, er det heller vi som må skjerpe oss. Innerst inne tror jeg vi kan leve samme som siviliserte mennesker. :)

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke være slem mer, men litt morsomt var jo dette da. Pangstart på Mascherano's Liverpool karriere.

I can consider myself a Red Devil. It's now just up to the Premier League to authorise me to play, something I believe should happen because it was they who made the appeal to FIFA to allow me to move clubs. I hope the situation is resolved as soon as possible.

http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...1904078,00.html

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Innerst inne tror jeg vi kan leve samme som siviliserte mennesker. :)

7906544[/snapback]

Jeg håper det. Om et halvt år flytter jeg sammen med United-tilhengeren som ødela pekefingeren min i et supporterslagsmål :cry:

Lenke til kommentar
Denne tråden er for Liverpool-fans og la det bli slikt.

Dere andre som sparker ball med andre lag, dere har en egen ballbinge i andre steder her i huset...  ;)

7903436[/snapback]

Står ingenting om det i emnet. Å hva er problemet om alle forholder seg relativt saklig? I så fall vil gøy-faktoren i begge trådene synke drastisk. Skjønner at enkelte her kun vil ha en diskusjon med sine egne. Men da får man ikke inn meninger som muligens er mer objektiv enn sine egne (legg merke til muligens).

7905965[/snapback]

Sorry, litt dårlig formulering av meg, kanskje, posten min var siktet til "pøbler" som poster provoserende innlegg. Seff kan dere besøke hverandre så lenge tonen er vennskapelig ;)

Posten korrigert noe nå..

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke være slem mer, men litt morsomt var jo dette da. Pangstart på Mascherano's Liverpool karriere.

I can consider myself a Red Devil. It's now just up to the Premier League to authorise me to play, something I believe should happen because it was they who made the appeal to FIFA to allow me to move clubs. I hope the situation is resolved as soon as possible.

7906634[/snapback]

Ja vel, han kommer jo fra Brasil, men alikkevel :hrm:...

Hva tror dere om dagens kamp? Tipper 2-0 jeg...

Lenke til kommentar

7906634[/snapback]

Ja vel, han kommer jo fra Brasil, men alikkevel :hrm:...

Hva tror dere om dagens kamp? Tipper 2-0 jeg...

7911192[/snapback]

Mascherano er vel Argentiner :whistle:

Lenke til kommentar

Bra lag det, men Gerrard er faktisk usikker, spiller vel mest sannsynlig.. Håper litt på Sissoko også egentlig. Hvis du leser det som står på liverpool.no så tilsier det meste at Bellamy starter. Tror ikke det er utenkelig med en formasjon med 3 spisser på et vis heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...