Shoo Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) That's hella gay.. Men ja, blir spennende å se hvor godt det spissparet fungerer. braxboy, nei, kun utvalgte kamper (f.eks treningskamper o.l). Du får ikke sett noen PL-kamper der pga. rettigheter som LFC.tv (og alle andre klubbnettsider) mangler. The Game, max trollan. Se hvor mange som biter på det der... Ganske vrient å tippe formasjonen i kveldens kamp, men blir ikke noe overrasket om Nemeth & Torres starter på topp før Keane og/eller Pacheco får prøvd seg sammens med en av de. Endret 30. juli 2008 av Shoo Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Kampen går forøvrig på e-ticket hos liverpoolfc.tv Lenke til kommentar
Niram Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Kampen går forøvrig på e-ticket hos liverpoolfc.tv Kampen i kveld? Da får jeg hvertfall sett den da Registrerte meg til sånn E- ticket på liverpoolfc.tv akkurat. Sitter og ser på litt intervjuer og sånn nå, virker som en veldig bra tjeneste. God kvalitet på streams også. Reserve- kamper da? Kan være interessant det også. Får man sett de i sin helhet? Endret 30. juli 2008 av braxboy Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 ja, slik jeg har forstått det får du se hele reservekamper på e-ticket Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Nydelig bilder, Jefecito! Er det btw noen som har noe bra sider med oppdateringer fra guttas treninger? Tenker da på bilder som det vi nå har fått se av Torres og Keane, men også videoer. Legges ut bilder fra treninger og fra alle kampene. Ofte da i HQ. http://www.redandwhitekop.com/forum/index.php?topic=223359.0 Videoer vet jeg ikke annet hvor du finner annet enn på e-season ticket på liverpoolfc.tv. Til deg som spurte om man får se live PL kamper der så stemmer ikke det. De sender alle preseason kampene live der, men ikke PL eller CL kamper - kampene går dog i reprise på LFC TV. Man får også sett reservekamper live ja. Har hatt tjenesten siden jul og den er genial. 500,- er ingenting. Endret 30. juli 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Du får sett reservekampene i sin helhet ja. PL-kamper vises ikke live som tidligere nevnt, grunnet at klubbene ikke sitter på rettighetene til kampene (men får jo heller gigantiske summer for TV-avtalene), men kampene sendes i reprise på LFC TV, det kommer 40-minutters sammendrag av alle kampene og målene kommer også for seg selv. Og alle resten av årets treningskamper blir vist på e-Season, den første i kveld. Fantastiske bilder, forresten, haha. Bra de har funnet tonen allerede. Endret 30. juli 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
Niram Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 "Live stills and audio commentary" står det på kveldens kamp mot Villareal. Betyr det at jeg bare får bilder, eller live video- overføring? Takk for oppklarende poster folkens Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Nei, det der er bare kommentering. Ser ikke ut som link til live-feed er lagt ut enda, men den kommer nok i god tid før kampen begynner. Bare til å følge med på .tv en halvtime før ellerno. Endret 30. juli 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
Niram Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Nei, det der er bare kommentering. Ser ikke ut som link til live-feed er lagt ut enda, men den kommer nok i god tid før kampen begynner. Bare til å følge med på .tv en halvtime før ellerno. Aha, da kommer det vel litt senere da Tusen takk! Lenke til kommentar
SANDINHO Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Noen som skal på Vålerenga-Liverpool?? Har fåt billeter skal sitte bak mål med The Kop tipper Liverpool vinner med 7-15 det blir ikke noe vanskelig kamp! Noen fler som skal på kampen? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Enga slår Liverpool. Neida, men Pool vinner ikke med 7-15 mål, så dårlig er ikke Tippeligaen. Det blir vel kun en oppvisningskamp, så resultatet vil vel ikke bli veldig representativt uansett Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Barry kan komme , mener at Barry ikke bør komme på bekostning av Alonso Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Så du vil ha både Barry og Alonso i laget? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Det er vel lite nødvendig. Silva>Barry.. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Silva hadde vært genialt, men tror ikke det er realistisk. Tror Rafa er rimelig tent på å hente Barry og selge Alonso. Virker hvertfall sånn. In Rafa We Trust :- ) Lenke til kommentar
GLN Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Enga slår Liverpool. Neida, men Pool vinner ikke med 7-15 mål, så dårlig er ikke Tippeligaen. Det blir vel kun en oppvisningskamp, så resultatet vil vel ikke bli veldig representativt uansett Det er ikke oppvisningskamp. Det er sesongoppkjørings kamp for Liverpool. Faktisk den 2. siste før PL. Så mye må stemme her. Gleder meg, Blir en dagstur til Oslo. Fly tur/retur Sola-Gardermoen samme dag Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Det var jeg ikke klar over. Men ja, da bør mye stemme, men Liverpool slår ikke Enga 15-0 allikevel Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Jeg tror vi slår Enga, men at vi vinner med noe mer enn 2-3 mål tror jeg ikke. Selvfølgelig er Liverpool et mye bedre lag enn Enga, men forskjellen i praksis i en kamp er ikke så gigantisk at man vinner med 10+ og spesielt ikke i en oppkjøringskamp. Pirja: Rekker du et fly hjem så sent da? Endret 30. juli 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
salomo Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Barry kan komme , mener at Barry ikke bør komme på bekostning av Alonso Ser ikke sånn ut. avfc Lenke til kommentar
GLN Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Nå husker jeg ikke helt, men flyet går hjem hall 12 eller hall 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå