Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes ikke Bønna var så altfor verst i fjor jeg. Han er en god joker som kan komme inn og forandre kampbildet helt. Scorer en del mål gjør han også. Men hvis et salg av han er med på å finansiere en annen og bedre spiller er det bare å selge.

Så langt i år ligger vi ca i minus £10M på transferbudsjettet. Regner med at eierne klarer å dekke såpass. Hvis vi selger Voronin £3M, Bønna £6M og Arbeloa £6M (urealistisk anyone?) og kanskje Pennant har vi fort £15-20M å rutte med. Og de er ikke øremerket Barry, for et kjøp av Barry forutsetter salg av Xabi som da finansierer Barry nesten alene. Si at vi da har £15M til overs (evt. at hele budsjettet er £5M i pluss) og eierne kan spytte inn litt penger kan vi jo få inn en rimelig habil ving for de pengene. Evt. et par solide backer som jeg synes er minst like viktig. Backplassen er etter min mening den svakeste plassen på laget for øyeblikket.

Tviler på at det hele er så enkelt som dette her, veit jo ikke hvor mye vi får av eierne sånn akkurat, men det er ikke stort. Det er uansett ikke umulig å gå i pluss denne sommeren. Bredden i stallen blir jo da kanskje noe svakere. :hmm:

Lenke til kommentar

Greit nok, men er ikke noe vits i å både Xabi og Barry i klubben, det blir litt overkill, en av dem holder i massevis når vi har Masche, Lucas og Plessis i tillegg, kanskej til og med bare på en posisjon litt avhengig av hvor Keane blir satt.. Da må i så fall Barry være tiltenkt en annen rolle enn sentral midtbane. Det regnestykket jeg satte opp viser jo også at vi har råd til Barry bare av det.

Lenke til kommentar

Ah, herlige bilder. Varmer et Liverpool- hjerte det der. Håper de bøtter inn mål kommende sesong :)

Ble akkurat betalingsmedlem på liverpoolfc.tv forresten. Er det sånn at jeg kan se alle PL kamper og sånn der? Hadde vært knall ettersom jeg ikke har Canal + her hjemme!

Endret av braxboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...