Niram Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Jess, regner med at det er i tillegg.. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Tror jeg kommer til å bestille bortedrakten med Keane og Euro-drakten med Masche. Har to hjemmedrakter fra forrige sessong med Torres og Gerrard, så er usikker på om jeg skal kjøpe den nye hjemmedrakten. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Bud på Benayoun , jeg mener vi bør selge, føler ikke at han har noe særlig og tilføre klubben , siden han bare spiller en bra kamp hver 3 mnd . City har lagt in et bud som er høyere en det vi kjøpte han for , synes vi bør selge og prøve og finansiere et kjøp av Barry eller Silva . Endret 30. juli 2008 av ogger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Blir litt trsit å miste The Jew of the match,¨ Men siden vi tjener på det,og han spiller ujevnt. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Blir litt trsit å miste The Jew of the match,¨Men siden vi tjener på det,og han spiller ujevnt. Dessverre setter Rafa Benayoun litt for høyt , til at han kommer til å selge . Skjønner ikke at Rafa vurderer han som god nok , bedre om vi beholder Pennant han spiller jevnt viss han klarer og holde seg skadefri . Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Synes ikke Bønna var så altfor verst i fjor jeg. Han er en god joker som kan komme inn og forandre kampbildet helt. Scorer en del mål gjør han også. Men hvis et salg av han er med på å finansiere en annen og bedre spiller er det bare å selge. Så langt i år ligger vi ca i minus £10M på transferbudsjettet. Regner med at eierne klarer å dekke såpass. Hvis vi selger Voronin £3M, Bønna £6M og Arbeloa £6M (urealistisk anyone?) og kanskje Pennant har vi fort £15-20M å rutte med. Og de er ikke øremerket Barry, for et kjøp av Barry forutsetter salg av Xabi som da finansierer Barry nesten alene. Si at vi da har £15M til overs (evt. at hele budsjettet er £5M i pluss) og eierne kan spytte inn litt penger kan vi jo få inn en rimelig habil ving for de pengene. Evt. et par solide backer som jeg synes er minst like viktig. Backplassen er etter min mening den svakeste plassen på laget for øyeblikket. Tviler på at det hele er så enkelt som dette her, veit jo ikke hvor mye vi får av eierne sånn akkurat, men det er ikke stort. Det er uansett ikke umulig å gå i pluss denne sommeren. Bredden i stallen blir jo da kanskje noe svakere. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 etter det jeg har husker å ha lest før så var vi ikke avhengige av å selge Alonso faktisk . Finnan £3M Bønna £6M Voronin £3M Itandje £4-6?M hvis vi selger nevnte over er vi kanskje oppe i £16-18 . Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Men drit i Barry! dersom vi selger som ogger nevner, og eierne spytter i litt, beholder vi Alonso (som er en glimrende spiller og har mye igjen å gå på enda) og kjøper Silva eller en likegod ving. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Greit nok, men er ikke noe vits i å både Xabi og Barry i klubben, det blir litt overkill, en av dem holder i massevis når vi har Masche, Lucas og Plessis i tillegg, kanskej til og med bare på en posisjon litt avhengig av hvor Keane blir satt.. Da må i så fall Barry være tiltenkt en annen rolle enn sentral midtbane. Det regnestykket jeg satte opp viser jo også at vi har råd til Barry bare av det. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Men drit i Barry! dersom vi selger som ogger nevner, og eierne spytter i litt, beholder vi Alonso (som er en glimrende spiller og har mye igjen å gå på enda) og kjøper Silva eller en likegod ving. Enig! Barry er ikke verdt det for £18M Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Dere vet at Liverpool havner på toppen 4-5 plass uansett ? Endret 30. juli 2008 av The Game Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Endret 30. juli 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Det siste bilde så litt feil ut Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Torres is the receiver of the balls Lenke til kommentar
Niram Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Ah, herlige bilder. Varmer et Liverpool- hjerte det der. Håper de bøtter inn mål kommende sesong Ble akkurat betalingsmedlem på liverpoolfc.tv forresten. Er det sånn at jeg kan se alle PL kamper og sånn der? Hadde vært knall ettersom jeg ikke har Canal + her hjemme! Endret 30. juli 2008 av braxboy Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Nydelig bilder, Jefecito! Er det btw noen som har noe bra sider med oppdateringer fra guttas treninger? Tenker da på bilder som det vi nå har fått se av Torres og Keane, men også videoer. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Dere vet at Liverpool havner på toppen 4-5 plass uansett ? Nåmmen. Håper Keane får debuten sin med Torres i dag. Ser ikke hvorfor han ikke skulle gjøre det. Har lyst på Pachecho og Nemeth i 1. omgang og Torres og Keane i 2. omgang.. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Kommer kampen på tv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå