Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
WTF? Keane på kant?! Neineinei, sånn kan vi ikke gjøre det. Nå som alt går mot Keane i Liverpool-drakt denne sesongen så må vi ihvertfall ikke sette han på vingen. Håper vi enten bruker han og Torres på topp i en 4-1-3-2 eller i en standard 4-4-2. Nå skal vi bruke to spisser.

"He can play with Torres up front and also on the right."

 

Benitez sa dette i BBC artikkelen. Synd for dere som vil bare se han på topp :p

Lenke til kommentar

Keane kan helt sikkert fungere godt på kanten, men jeg vil se ham sammen med Torres på topp. Jeg savner et dødelig spisspar i Liverpool igjen, og jeg mener dette er paret vi bør satse på. Kjør offensivt!

 

Greit at han fikk nr. 7, men jeg hadde håpet på at Voronin skulle stikke så Keane kunne få nr. 10. :p 10 er liksom mer et spissnummer enn nr. 7, som jeg mer forbinder med vinger. Men 7-eren er jo et legendarisk nummer, med spillere som Keegan, Dalglish og ikke minst Kewell, så Keane skal nok få boltre seg sammen med de store. :)

 

afppq4327vo7.jpg

 

LOVE :love:

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Hmm. Kitbag.com er veldig raske, men jeg er litt usikker på om trykket der er ekte (jeg tror at det er glatt isteden for sånn stofftrykk som det ekte er). Drakten er selvfølgelig ekte.

 

Bruker som regel .tv for å kjøpe nye drakter, og det tar omtrent 1-2 uker fra bestilling til du har drakta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...