JokerHaulan Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 på bllettluka.no restsalg Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg skal dit. Alt var så godt som revet bort når jeg kom inn på bestillingssiden, så jeg, min far og min onkel sitter omtrent midt inne i Enga-gjengen Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 hvilke plasser er det enga har da? bendit? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Ja, lurer på om det var det gitt Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 WTF? Keane på kant?! Neineinei, sånn kan vi ikke gjøre det. Nå som alt går mot Keane i Liverpool-drakt denne sesongen så må vi ihvertfall ikke sette han på vingen. Håper vi enten bruker han og Torres på topp i en 4-1-3-2 eller i en standard 4-4-2. Nå skal vi bruke to spisser. "He can play with Torres up front and also on the right." Benitez sa dette i BBC artikkelen. Synd for dere som vil bare se han på topp Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Ja, håper det var sarkasme fra Rafa. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Ja, håper det var sarkasme fra Rafa. Tvilsomt. Han KAN jo spille der. Han kan spille hengende bak Torres. Han har ingen problemer med å spille på høyre. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 For noe tull. Keane må på topp! Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Han har jo spilt ganske bra som en hengende spiss litt bak Berbatov. Keane med grov arbeidet, Berbatov med målene. Det kan jo hende Benitez velger samme strategi ettersom jeg syntes Berbatov og Torres er ganske like (selv om Torres er hakket bedre). Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Keane kan helt sikkert fungere godt på kanten, men jeg vil se ham sammen med Torres på topp. Jeg savner et dødelig spisspar i Liverpool igjen, og jeg mener dette er paret vi bør satse på. Kjør offensivt! Greit at han fikk nr. 7, men jeg hadde håpet på at Voronin skulle stikke så Keane kunne få nr. 10. 10 er liksom mer et spissnummer enn nr. 7, som jeg mer forbinder med vinger. Men 7-eren er jo et legendarisk nummer, med spillere som Keegan, Dalglish og ikke minst Kewell, så Keane skal nok få boltre seg sammen med de store. LOVE Endret 29. juli 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Våkna nå jeg Supert at vi fikk Keane Gratulerer alle røde btw: Fikk skjorta mi i går, legger ut bilder til helga! Hjemmedrakt med nr.5 Agger! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Spørsmål: Hvor er det best/billigst/raskest å bestille Liverpool-drakter med nr/navn? Ekte drakter ofc. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Hmm. Kitbag.com er veldig raske, men jeg er litt usikker på om trykket der er ekte (jeg tror at det er glatt isteden for sånn stofftrykk som det ekte er). Drakten er selvfølgelig ekte. Bruker som regel .tv for å kjøpe nye drakter, og det tar omtrent 1-2 uker fra bestilling til du har drakta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 And the price.... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Prisen er stort sett den samme alltid. £40 for drakta og litt for trykk og greier. Ikke noe særlig store forskjeller. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 £52 for drakt m/ trykk På .tv that is. Skal bestille meg med 7 Keane på ganske snart Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Satser på å få kjøpt hjemme eller bortedrakten med enten 7 Keane eller 37 Skrtel før Enga kampen. Og den motsatte så fort som mulig etter det igjen når jeg får råd Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 £52 for drakt m/ trykk På .tv that is. Skal bestille meg med 7 Keane på ganske snart ikke noe postgebyr og mva (25%) siden det er over 200 kr. da? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Må nok betale det i tillegg, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå