Benitez Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Dette er nydelige nyheter! Ønsker Keane virkelig velkommen! Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Dette er deilige nyheter for alle som liker Liverpool Keane er en kjempesignering vil jeg si:) bare tenk dere Torres - Keane på topp a... dette kan bli bra. Skal ikke se bort i fra at det blir Keane på bortedrakten(gla jeg ikke har kjøpt den enda) Har ikke fått sett de kampene Dossena spilte jeg men var det dårlig? Sett en kamp med Degen og det intrykket jeg fikk ut fra det var at han er sjapp og offensiv. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 forresten noen av dere som har problemer med å komme inn på liverpool.no? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 forresten noen av dere som har problemer med å komme inn på liverpool.no? JA! Har hatt problemer med å komme inn i hele kveld. Utrolig irriterende! Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 ja det er skikkelig irriterende Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Welcome Keane! Blir artig å se hvordan Benitez former laget nå. Håper å se Keane - Torres ilag om en ukes tid i Oslo Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Nå er jeg litt keane på ny drakt.. Høhø.. Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Nå er jeg litt keane på ny drakt.. Høhø.. Jeg og Lurer på hvilket draktnr. han får... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Hahaha, sjidbra, Redneck. Ingenting er som ordentlig tørre vitser, my favourite. Men tror det blir Keane på en drakt selv. Tenker på å ta Masche og Keane på de to gjenværende draktene. Men inte säcker enda. Har veldig lyst på Agger også. Og Babel. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Hva er det å være skeptisk til? Keane er en knallspiss. Han scorer ikke like mye som Torres, men det er kanskje også en av grunnene til at jeg tror de vil passe veldig godt sammen. Og det er det som er det viktigste. Tror faktisk Keane er kapabel til å score enormt med mål med spillere som Gerrad og Torres rundt seg. Mannen har alt. Et røverkjøp i mine øyne, gruer meg virkelig om dere får utnyttet han fullt ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Keane får nok nummer 7. Skal ha meg hjemmedrakten med ham, tror jeg. Sølvdrakten med Babel og den avføringsgrønne med Gerrard. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Meget interessant og spennende kjøp det her... Meget å, faktisk. Hva med de spillerdelene Keane mangler da? Er jo noen områder han ikke er i toppklasse: - Kroppsbalanse. Keane er ikke direkte svak, men han er ikke særlig råbust heller. Han er på helt lik nivå med karer som Benzema, Mutu, Juninho, Gamsten og Owen for å nevne noen... - Utholdenheten er nå så som så, egentlig. LANG unna Kuyt sin, men på lik linje som Torres. - Frispark er heller ikke noe Keane er god på. - Headinger og spenst er vel Keane's største mangel. Spensten er riktignok bedre enn hodespillet, men ikke godt nok for det. - Pasninger er så som så (kanskje ikke så viktig, men men..) Kortpasningene til Keane er et lite hakk bedre enn langpasningene, men han har bedre pasninger enn Torres... Så ja, det er ikke SÅ mange mangler å pirke på, men er allikevel et par. Ellers er han så og si på lik linje med sin spisskompis i Torres. Så ja, det her blir jo meget spennende. Nå har vi også fått en ordentlig straffeskytter som virkelig scorer på, tjah, de aller aller fleste straffer han tar. Som om ikke det er nok, så er Keane veldig god 1-mot-1 samt at han er ganske så grei med begge føtter. Jaja, det her blir jo spennende... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Tror dere faktisk at han blir straffeskytter og overtar fra selve Gerrard? Hmm, vet ikke om det. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Hewitt, lagoppstillingen din. Er litt uenig, selvom det så ut som ett godt lag. Når vi har 2 stjernespillere i både Alonso og Mache, burde vi klare å bruke dem begge samtidig, og det tror jeg nok Benitez også tenker på. Så jeg er redd for at vi kommer til å se Gerrard i en høyre midtbane rolle igjen, noe alà dette: Gerrard - Mache - Alonso - Babel Torres - Keane Håper selvfølgelig ikke på dette siden Gerrard er 10X bedre på midten og/eller lengre frem på banen. Så, da får det bli slik at vi enten bruker Alonso eller Mache, eller at han finner ut en måte slik at vi kan bruke begge samt Gerrard i god posisjon og Keane/Torres samtidig. Ellers begynner laget å bli bra, meget bra. Det jeg er redd for, er hvordan laget blir bakover. Om Degen og Dossena ikke infrir (eller overrasker) sliter vi litt, selvom vi både har Arbeloa og Aurelio i bakhånd. I tillegg er også Carra tilgjengelig på høyreback nå som Agger er tilbake. Så, oppsummert er laget bra offensivt (neste år blir det en ny ving), og greit bakover. Velkommen Keane! Blir nok han på årets hjemmedrakt ja! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Deilig med Keane sikret Ønsker han velkommen og gleder meg enormt til å se han i rødt, har troen på at dette kan bli enormt bra. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Liverpool.no er fortsatt ute Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Funker greit hos meg Edit: Vi får jo forklart hvorfor Endret 29. juli 2008 av Fr34d Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Liverpool.no fungerer fint nå etter å ha vært ute i 14 timer... Robbie Keane fikk for øvrig draktnr. 7, så det blir nok innkjøp av en ny drakt snart Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) hvor mange er det som skal på LFC-VIF a? bestilte billetter nå , ble dårlige billetter men (Felt Bendit Øvre, Felt A-C) Endret 29. juli 2008 av Haulan Lenke til kommentar
Niram Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Bestilte nå? :O Hvor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå