Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan vi endelig si velkommen til Keane? :D En spiller er jo ikke klar før han står å rister hånda til treneren med fersk kontrakt og drakt i hånda, men virker som det er rimelig mye som skal gå ad undas for at denne overgangen ikke blir noe av..

 

Ser det fortsatt er interesse for Barry. Greit nok, men har egentlig begynt å helle litt mer mot å beholde Xabi og droppe Barry, spesielt etter at det ser ut som Barry er sånn halvveis inne i varmen igjen i Villa, syntes nesten litt synd på han tidligere..

 

Gikk rykter om at vi kunne få £6m for Arbeloa i går, kjør på sier jeg! For de pengene kan vi jo faktisk kjøpe Rafinha eller en annen god back. Men er vel lite hold i de ryktene tenker jeg.

 

 

Edit: Cinesque, Masche kosta da virkelig "bare" £17M i vinter da. + de £1,6M vi betalte for å få låne han i starten blir det £18,6M. .no og wikipedia backer meg opp der også ser jeg.. :hmm: Ikke at det spiller noen særlig rolle egentlig, jævlig mye penger uansett..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Neineinei. La oss nå for gudsskyld ikke gå vekk fra den ene formasjonen Rafa Benitez kan UT og INN. 4-2-3-1 formasjonen har vert fantastisk forje sesong, og det var nettopp den formasjonen han vant La Liga med.

 

Kommer Keane håper jeg på noe ala dette:

----------------- Reina -----------------

Carragher - Skrtel - Agger - Dossena

-------- Mascherano - Alonso ---------

Keane ------- Gerrard ---------- Babel

---------------- Torres -----------------

 

Eneste jeg savner er vell Kuyt. Men han kan fort gli innpå høyrevingen, og Keane over på venstre.

 

Selvsagt er bare 4-2-3-1 en tallkombinasjon, i realiteten vil nok måten vi spiller på være opplagt på en ganske anneldes måte med mye veksling mellom vingene og Gerrard vil nok vandre granske så fritt.

 

WTF? Keane på kant?! Neineinei, sånn kan vi ikke gjøre det. Nå som alt går mot Keane i Liverpool-drakt denne sesongen så må vi ihvertfall ikke sette han på vingen. Håper vi enten bruker han og Torres på topp i en 4-1-3-2 eller i en standard 4-4-2. Nå skal vi bruke to spisser.

Lenke til kommentar

Må si jeg er litt skeptisk til Keane- kjøpet, litt usikker på hvor mye han kan bidra med. £20M er vanvittig mye penger for en 28- åring.

 

Tiden vil gi svar så klart, men jeg er meget skeptisk. Håper jeg tar feil :- )

 

Er det bare jeg som er litt småskeptisk til det kjøpet?

Endret av braxboy
Lenke til kommentar

Så spørs det om det blir et spisspar eller hva Rafa velger å gjøre. Jeg mener nå en slags 4-1-3-2 formasjon vil være det beste. Mister jo en defensiv midtbane, men Gerrard og Kuyt jobber jo så godt hjem igjen at det burde egentlig ikke være noe stort problem tror jeg. Dessuten satser jeg på at vi får Agger tilbake i godt gammelt slag sånn at det blir litt tryggere bak der også. Kanskje vi til og med får inn Rafinha? :hmm:

 

Ikke godt å si hva Rafa gjør nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...