Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Torres, Owen, Fowler. De tre i seg selv sier meg at Liverpool er en klubb som virkelig kan oppfostre klassespisser (de to sistenevnte), og Torres har jo prestert mange ganger bedre i Liverpool enn han gjorde i Atletico. At vi dessverre har kjøpt spillere som var for dårlige, eller ikke passet i laget, er en annen ting.

Diouf er bare for dårlig, enkelt og greit. Det har han besvist i ettertid også. Bellamy passet ikke helt i laget, og selv om han helst skulle hatt et år til på seg til å bevise at han kunne greie det, så var han ferdig i klubben etter at han angrep en lagkamerat uansett. Å kalle Heskey for flopp/ødelagt blir vel dog ganske idiotisk. Han hadde fire år i klubben, hvor han stort sett spilte i skyggen av Michael Owen. Men likevel scoret han 39 ligamål, og har bedre statistikk i Liverpool enn i noen av de andre klubbene han spilte i. Ødelagt who? :) Dere ser det dere vil se.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
snip

Nå var min første kommentar rundt Keane ment som en provokasjon for å fyre opp stemningen på en ellers kjedelig søndag, å det klarte jeg :)

3 spisser med suksess over 2tiår? Big whop. Heskey kom til Liverpool før han var utviklet, ble der å ble ødelagt. Derav den dårligere statistikken hos klubbene etter Liverpool. Men referer til det ovenfor. Forøvrig ser ikke dere at dere har spilt en siræva fotball under Houllier og starten av Benitez som har tatt knekken på alt av offensive krefter i over et tiår. Men ta nå ikke dette som kritikk av Benitez, skrøt av han opp i skyene ifjor når dere spilte pen fotball i starten av sesongen.

Lenke til kommentar

Hvordan kan du si at vi ødela Heskey når han ikke har prestert bedre hverken før eller etter oppholdet i Liverpool? Du vet med andre ord at om han hadde gått til en annen klubb så hadde han blitt mye bedre?

Jeg er vel en av de her som har snakket mest her om hvor elendige vi var under Houllier, og hvor mye han ødela for klubben, jeg fikk til og med en gang beskjed om at jeg ikke var noen supporter fordi jeg klaget for mye på ham ... Så jo, jeg er klar over det. Benitez er en velsignelse, selv om han ikke har klart å vinne Premier League (og det er jo det alle snakker om), så har han gjort utrolige ting for laget etter hva som var igjen til ham etter Houllier. Det er en grunn til at Rafa blir noe helt ekstremt verdsatt av så og si alle Liverpool-supportere, og det er bare til å se til oktober/november. Til tross for at vi var i ferd med å ryke av CL, og ikke presterte godt nok i PL heller, sang hele Anfield for Rafa kamp ut og kamp inn når eiersituasjonen stormet som verst og det kunne se ut til at Benitez var på vei bort. Rafa blir sett på som en frelser på Merseyside, og det er han også.

Men uansett, jeg har sagt mitt om spissdiskusjonene nå, og jeg har sagt det veldig mange ganger før også, så jeg skal heller la provokasjonene dine ligge for i kveld hvert fall. ;)

Lenke til kommentar
Ja, du har rett. GB er England, Wales, Scotland. Mens UK er alle pluss Nord Irland. Derfor er nok ikke Keane britisk. :p

Å herrejesus. De britiske øyer. Ja Irland er med der, ta frem geografi boken din fra 10ende klasse, bak alle krussedullene og avrevne sider som ble brukt til papirfly står det svart på hvit. Irland er en del av de britiske øyer. At Irer av politiske grunner nekter å kalle seg britisk er noe helt annet. En skotte neker forøvrig også å kalle seg britisk. Men ja Irland er ikke en del av Storbrittania, men er fortsatt en del av de utallige øyene som utgjør de britiske øyer. Så der var vi ferdig med geografien.

En irske er ikke en brite.

Lenke til kommentar
Ja, du har rett. GB er England, Wales, Scotland. Mens UK er alle pluss Nord Irland. Derfor er nok ikke Keane britisk. :p

Å herrejesus. De britiske øyer. Ja Irland er med der, ta frem geografi boken din fra 10ende klasse, bak alle krussedullene og avrevne sider som ble brukt til papirfly står det svart på hvit. Irland er en del av de britiske øyer. At Irer av politiske grunner nekter å kalle seg britisk er noe helt annet. En skotte neker forøvrig også å kalle seg britisk. Men ja Irland er ikke en del av Storbrittania, men er fortsatt en del av de utallige øyene som utgjør de britiske øyer. Så der var vi ferdig med geografien.

En irske er ikke en brite.

Let it go! Roy Keane var alltid kjent som en brite når han spilte i Utd. Dessverre så er det bare social intelligence, ikke alltid man må studere det forsiktig på wikipedia osv. Jeez.

Lenke til kommentar

Irer ses vel på som britiske kanskje, men de er ikke det. Ser på dem som britiske selv, men i denne saken er det faktisk ganske interessant om vi faktisk får denne utlendingskvoten i PL om noen år, vil Keane gå under denne? Han er jo faktisk ikke britisk, selv om de fleste ser på han som det.

Lenke til kommentar

Så er ikke Skandinavia et stort samvelde med eget styresett og hele pakka heller da. Som sagt, man ser på irer som briter (hvertfall utenfor øyene), men de er faktisk ikke det. Å være britisk er jo en betegnelse på en fra Storbritania, eller Great Britain om du vil, som Irland ikke er en del av, derav er irer heller ikke briter, selv om mange som sagt ser på dem som det. Men dette har lite i denne tråden å gjøre sånn egentlig, men rett skal være rett. :p

Lenke til kommentar
Så er ikke Skandinavia et stort samvelde med eget styresett og hele pakka heller da. Som sagt, man ser på irer som briter (hvertfall utenfor øyene), men de er faktisk ikke det. Å være britisk er jo en betegnelse på en fra Storbritania, eller Great Britain om du vil, som Irland ikke er en del av, derav er irer heller ikke briter, selv om mange som sagt ser på dem som det. Men dette har lite i denne tråden å gjøre sånn egentlig, men rett skal være rett. :p

Irland og Storbritania er også to forskjellige land lik Svergie - Norge. Men jeg snakker kun geografisk, men ja en ire regner ikke seg selv om britisk. Å skal vel heller ikke komme under betegnelsen ser man stort på det. Forøvrig er ikke Great Britain og Storbritania det samme. Great Britain er øya. Storbritania og United Kingdom er det samme :)

Lenke til kommentar
Irland og Storbritania er også to forskjellige land lik Svergie - Norge.

Storbritania er ikke et land, men kan sammenlignes med Skandinavia imo.

Forresten så etter litt graving og tolking på wikipedia(<3) så vil jeg gå ut med en vågal påstand (som jeg har ment i hele diskusjonen, men nå med håndfaste bevis) om at Irland ikke er med i United Kingdom. United Kingdom er da som wiki kaller det "The United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland" Altså er ikke Irland med på noen som helst måte. Derfor.

Irland -> selvstendig land, ikke med i Storbritania -> Irer ikke britiske -> Keane ikke en ny britisk spiss vi kommer til å ødelegge.

Tror jeg klarte å gjøre innlegget delvis On topic med den siste der :new_woot:

Lenke til kommentar
Irland og Storbritania er også to forskjellige land lik Svergie - Norge.

Storbritania er ikke et land, men kan sammenlignes med Skandinavia imo.

(...)

Vel ... Den der syns nå iallfall jeg var litt drøy. Forholdet mellom Norge, Sverige og Danmark er veldig mye løsere enn forholdet mellom England, Wales, Skottland, Nord-Irland. Gordon Brown - hørt om han? Han er statsminister for Storbritannia. Så vidt meg bekjent har vi verken konge, president eller statsminister for Skandinavia. Slik kan vi gå videre med hele styresettet til Storbritannia. Mao er Storbritannia noe ganske annet enn Skandinavia, som for det meste bare er et geografisk område.

Og bare for å ha slått det fast: Storbritannia skrives med to n-er.

Julirekord for off-topic? :D

Lenke til kommentar

Det er sant det at Storbritannia (jeg fant det ut på google, men glemte å rettskrive :blush: ) har en form for samlet styremakt, men vil ikke at vi skal gå alt for mye inn på det. Men i bunn og grunn så er det en liten gruppe land samlet under et geografisk område. Forskjellen på Storbritannia og Skandinavia er styresmaktene. Men det var ikke poenget mitt i det heletatt med innlegget mitt.

Kom fram til ifølge min beregning at Keane ikke er en britisk spiss vi ødelegger, men en irsk spiss i tilfelle ødelegger. Som bare fremtiden kan vise hvis han i det heletatt kommer til oss. Wow... Dette var et drøyt off topic emne. Så jeg avslutter min innblanding nu.

Keane er ikke en britisk spiss vi ødelegger!

Lenke til kommentar
Irland -> selvstendig land, ikke med i Storbritania -> Irer ikke britiske -> Keane ikke en ny britisk spiss vi kommer til å ødelegge.

Tror jeg klarte å gjøre innlegget delvis On topic med den siste der :new_woot:

Ikke for å pisse på paraden din, men Irland er fortsatt en del av de britiske øyer. :D

Edit: For å være pirkete så historisk regnes ikke de fra Nord-Irland som britisk heller. Men geografisk, som er kun det jeg har ment er de fortsatt det.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...