Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Keane på kant?

Dæven om Keane blir satt på kant. Da må FA inn bildet for og hindre at dere ødelegger flere britiske spisser :D

Hvilke britiske spisser har Liverpool "ødelagt"?

 

Men er enig i at Keane skal spille spiss, ikke kant, og det er nok akkurat derfor Benitez kjøper han også. Samtidig må man også få plass til både Babel, Gerrard (ofc), Alonso, Mache og kanskje Kuyt på kant.

Lenke til kommentar
Keane er vel irsk og dermed ikke britisk?

http://no.wikipedia.org/wiki/De_britiske_%C3%B8yer

 

Han er nok britisk selv om han Irsk :)

Jeg tenkte på det selv istad. Men etter nærmere ettertanke så husker jeg bestemt at Irland ikke er britiske. Og selv om det står på linken din så står det lenger nede at de ikke regnes som med. Så eneste grunnen til at de linkes som britiske er fordi det er historisk korrekt. Få irer regner seg som briter tenker jeg.

Lenke til kommentar
Keane er vel irsk og dermed ikke britisk?

http://no.wikipedia.org/wiki/De_britiske_%C3%B8yer

 

Han er nok britisk selv om han Irsk :)

Det er de britiske øyer - om du søker etter Britain, så er Irland ikke inkludert. Skal ikke si dette 100% sikkert, men jeg tviler på at en ire vil like å bli omtalt som "Britisk" :)

 

 

Hvilke britiske spisser har Liverpool "ødelagt"?
Heskey og Bellamy er vel de som først hopper inn i hodet mitt.
Seriøst?
Lenke til kommentar
Hvilke britiske spisser har Liverpool "ødelagt"?
Heskey og Bellamy er vel de som først hopper inn i hodet mitt.
Seriøst?

Nei, Liverpool var virkelig et springbrett for karrieren deres. (Nå var jeg ikke seriøs)

 

Men dette var ment som et lite stikk på en kjedelig søndags ettermiddag. Men noe sannhet er det i det.

Lenke til kommentar
Bellamy var imo ødelagt før han kom til Liverpool. Og Heskey har hatt noen bra år her, og når han blir gammel og skrøpelig, synes jeg det blir veldig feil å si at Liverpool har ødelagt han.

 

Bellamy? Ødelagt før han kom til Liverpool? Bare se høydepunktene av Blackburn kampene sesongen før han kom til Liverpool, han var en av de beste spissene den sesongen. Menmen, alle mener forskjellige ting.

Lenke til kommentar
Bellamy var imo ødelagt før han kom til Liverpool. Og Heskey har hatt noen bra år her, og når han blir gammel og skrøpelig, synes jeg det blir veldig feil å si at Liverpool har ødelagt han.

 

Heskey begynte karrieren i Liverpool da han var rundt 21 til han ble 25 (?), og det kaller jeg ikke gammel. Og som tc47 sa, så var Bellamy kanskje PL's beste spiss i Blackburn tiden sin. Profilen hans på den tid kan vel sammenlignes med Keane eller Berbatov nå?

Lenke til kommentar

Bla bla fuckin' bla, hva med Alan Smith? Midtbanespiller eller angriper, vanskelig for de høye herrer å bestemme seg av og til. En spiller spiller der det passer laget og på måten som passer laget - end of story. Er like dumt å si at Liverpool "ødela" Heskey eller Bellamy som å si at Manchester United "ødela" Alan Smith.

Endret av ibrotha
Lenke til kommentar
Ja, du har rett. GB er England, Wales, Scotland. Mens UK er alle pluss Nord Irland. Derfor er nok ikke Keane britisk. :p

Å herrejesus. De britiske øyer. Ja Irland er med der, ta frem geografi boken din fra 10ende klasse, bak alle krussedullene og avrevne sider som ble brukt til papirfly står det svart på hvit. Irland er en del av de britiske øyer. At Irer av politiske grunner nekter å kalle seg britisk er noe helt annet. En skotte neker forøvrig også å kalle seg britisk. Men ja Irland er ikke en del av Storbrittania, men er fortsatt en del av de utallige øyene som utgjør de britiske øyer. Så der var vi ferdig med geografien.

 

Uansett poenget er, dere ødelegger spisser. Vi reddet forøvrig Smith fra det synkende skipet Leeds, så var vel aldri Smith en storscorer heller. Men jeg kan formulere meg annerledes, dere fikk aldri potensialet ut av verken Heskey eller Bellamy (+Diouf, Morientes++). Men ser ut som alt har endret seg med Torres, så la oss håpe (eller ikke?) trenden er snudd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...