Maynard James Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Syns det er trist at Aurelio nevnes som stallfyll og dårlig. Toppnivå'et hans er bra syns jeg. Såg det i noen kamper i fjor før han ble skadet i kampen mot psg. snakker om 06-07 sesongen altså. I kampen mot Arsenal var han en gud. Men, fyren har slitt med skader, og om han får tillit og holder seg skadefri, så er han en virkelig god spiller i mine øyne. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Nei du sa ikke det, men Liverpool er uansett ikke en sånn klubb. Crouch var kvalitet ja? Han var grei nok, og kunne på lik linje med Bønna og Pennant endre kampbildet når han kom inn, men synes det var greit å bli kvitt han. Arbeloa spilte fast på backen første halvdel av forrige sesong og var meget solid, så ikke kom her å si at han ikke har kvalitet. Finnan har vært fast på laget i flere år, men har dabbet litt av i det siste, får se hvordan han klarer seg videre. Hyypia er jo fortsatt sjef bak der, det så vi i fjor når vi hadde ganske store problemer baki der en stund på høsten.. Hyypia er jeg enig i, stålfinske. Men så nevnte ikke du han heller. Nei jeg mener ikke Arbeloa tilfører ikke Liverpool noe som helst, han plasserer seg ofte rart og er etter Aurelio den svakeste av de som spilte noenlunde med kamper ifjor for Liverpool. Samt var det ofte Arbeloas mann som scoret mål som kom imot Liverpool ifjor, dette kan jeg selvfølgelig ikke backe opp med stats men er bare min observasjon. Finnan er ok, tror denne sesongen blir bedre for hans del. Å han nevnte du forsåvidt heller ikke Jo jeg nevnte både Finnan og Hyypia i posten som startet diskusjonen. Uenig i både det med Aurelio og Arbeloa, men da kan vi jo være enige i å være uenige. Det med at det ofest var Arbeloas mann som scoret er bare piss mener jeg, uten at jeg heller har noe statistikk på det, hadde vært morsomt å sett det. Men synes forsvaret generellt var altfor slurvete i fjor, virket nesten som de hadde vansker med å konsentrere seg til tider, spesielt på dødballer i mot, mange av målene kom ene og alene etter forsvarsglipper og at forsvaret ikke greide å klarere og sånt. Gleder meg til Agger kommer tilbake. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Agger er så ekstremt viktig. En av våre viktigste spillere. La merke til det allerede mot Tranmere. Da Agger er en så god teknisk og pasningsterk at han serverer lissepasninger til alle foran ham. Husker godt den 50 meterspasningen til Pacheco. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=16049&zone=1 Krysser fingre og tær, tror Keane kan bli et kanonkjøp Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Det går enormt med rykter der ute nå om at Keane blir Liverpool spiller kommende uke. La oss krysse alt som krysse kan Edit: Skrives også at Robbie Keane vil få en ukelönn på hele £90 000. Og at han da skriver under på en femårskontrakt. Endret 26. juli 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Jo jeg nevnte både Finnan og Hyypia i posten som startet diskusjonen. Ikke den jeg quotet Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Jo jeg nevnte både Finnan og Hyypia i posten som startet diskusjonen. Ikke den jeg quotet Jo? Spiller ikke noen rolle da, de går fort inn i den kategorien uansett. Edit: Herlig med Keane btw.. Lurer på hva Rafa gjør med formasjonen jeg, om han fortsetter sånn som nå og får Keane inn i den på et vis eller om han legger om til to spisser og et defensivt midtbaneanker, evt. trekker Gerrard ned ( ).. Endret 26. juli 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Håper på noe ala dette (4-1-3-2). Håper hvertfall om Keane kommer at vi spiller med to spisser. --------------------Reina----------------------- Degen - Skrtel/Carra - Agger - Dossena ---------------Mascherano------------------- ------Pennant - Gerrard - Downing-------- -------------Torres - Keane---------------- Lagt til sånn som jeg önsker laget skal se ut ved seriestart. Endret 26. juli 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
CCola Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Håper på noe ala dette (4-1-3-2). Håper hvertfall om Keane kommer at vi spiller med to spisser. --------------------Reina----------------------- Degen - Skrtel/Carra - Agger - Dossena ---------------Mascherano------------------- ------Pennant - Gerrard - Downing-------- -------------Torres - Keane---------------- Lagt til sånn som jeg önsker laget skal se ut ved seriestart. Tror nok du må legge til enten Alonso eller Barry på den formasjonen, og Downing kommer vi nok ikke til å få. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Interessant å se folket bable om formasjoner allerede selv om det er navn der som ikke er tilgjengelig for spill engang... også er det jo interessant å se hvordan folket har så enormt med tillitt til en skadeforfulgt, puslete og ok kjappe Degen. Han har ikke imponert i de kampene jeg har sett av han i Tyskland (10 sist sesong) osv. Neh, ingen tro på han. Og Downing? Er dere virkelig seriøs om det..? Jeg er nå iallefall de som stiller meg bak et nei til Downing. Og hvor i alle er det blitt av Babel? ... Merkelig at han ikke er verdig en plass på laget. Meget å, faktisk. Eller var det formasjonen til kun første seriekamp, kanskje? Endret 26. juli 2008 av Shoo Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Interessant å se folket bable om formasjoner allerede selv om det er navn der som ikke er tilgjengelig for spill engang... også er det jo interessant å se hvordan folket har så enormt med tillitt til en skadeforfulgt, puslete og ok kjappe Degen. Han har ikke imponert i de kampene jeg har sett av han i Tyskland (10 sist sesong) osv. Neh, ingen tro på han. Og Downing? Er dere virkelig seriøs om det..? Jeg er nå iallefall de som stiller meg bak et nei til Downing. Og hvor i alle er det blitt av Babel? ... Merkelig at han ikke er verdig en plass på laget. Meget å, faktisk. Eller var det formasjonen til kun første seriekamp, kanskje? Ja for det er jo merkelig å snakke om hvilken formasjon som passer best med ulike spillere. Du driter deg ut med uttalelsen om at Degen har enormt med tillit. Downing er det heller ingen som har snakket noe særlig om utenom at Jefe har han i formasjonen sin, så skjønner ikke akkurat hvorfor du sier 'dere'. Jeg er i mot et kjøp av Downing, etter min mening ikke spesielt mye bedre noen av vingene vi har. Skal vi først kjøpe må vi kjøpe fra øverste hylle, liek Silva eller noe. Angående Babel tar du igjen utgangspunkt i oppstillinga til Jefe og skriver det som om det er sånn alle Liverpoolsupportere mener Liverpool skal spille. U fail. Ordlegg deg litt bedre neste gang, bare et tips. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Mirror skriver at Alonso kan komme til å gå til Fenerbache for £12M. Ryktet virker heldigvis ganske tynt, for det må vel være skandale å selge Alonso til den prisen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) *snip* Ja, var til förste seriekamp den formasjonen var ment. Derfor er ikke Babel i den. Downing er vel bare jeg som har skrevet at jeg önsker meg her inne, da blir det feil av deg å si "dere". Håper mest på Barry da, siden han kan spille på venstre også. Silva har jeg sagt uendelig ganger både her og på TIA.no at jeg önsker meg, men tviler på at det blir noe av. Desverre. Edit: Leif Endret 26. juli 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Uten at jeg skal gjøre noe stort ut av det her, så vil jeg nå bare si mitt. Jeg tar så og si alltid å skriver "dere", da går jeg ut mot en større gruppe fremfor enkelt individ. Får også langt større reaksjoner på det. Men i dette tilfellet så er det slik at jeg skrev dere da jeg har opp gjennom de flere hundre sidene de seneste måneden lest innlegg hvor både Downing og Degen er nevnt som om de spillere i toppklasse ellerno, så det var disse jeg siktet til. Godt mulig at jeg kunne presisert _det_ bedre, men men... gjort er nå gjort. Når det er sagt, så må jeg også poengtere at jeg siktet spesifikt til Jefecito's innlegg når jeg snakket om Babel. Så der brukte jeg ikke ordet "dere" = jeg mener ikke at alle Pool-supportere er likens. Langt ifra at jeg mener det, altså... Må jo selvfølgelig også innrømme at jeg tar meg ikke særlig med tid til å lese absolutt hver eneste innlegg innpå her, så da er det meget mulig at jeg har skippet innlegg som poengterer at Degen/Downing ikke har noe til over hos de fleste Pool-folk. Sånt kan skje. Enkelt og greit. Så for min del er denne...tjah...diskusjonen(?) lukket. Godt er det å høre at Downing og Degen ikke er blant de som er godt likt innpå her. Var bare det jeg ville få frem. Forresten, tar på meg det at jeg skulle muligens presisert "Jefecito" i starten av innlegget, men igjen; sånt skjer. Er intet galt i å diskutere lagoppsett ellerno sånt, for all del, bare jeg som så det litt merkelig å inkludere en eller flere spillere som vi ikke har signert i lagoppstillingen... Men ja, det er jo selvfølgelig lov å håpe samt fremlegge sine ønsker, men jeg måtte nå bare kommentere det. EDIT: Er også enig i det at Silva tror jeg hadde passet meget bra for oss. Ung, fremadstormende og generelt en GOD ving/kantspiller. Er faktisk ikke _så_ positiv til Barry-kjøp da vi har Alonso, men hvis Alonso blir solgt, så er det jo intet galt i å hente inn Barry, men å selge Alonso til £12M som enkelte rykter sier, blir nok et par hakk for lite, mener nå jeg. Stiller meg forresten positiv til en Keane-overgang. En spiller med virkelig toppklasse skuddteknikk (på lik linje med spillere som f.eks Nistelrooy/Henry). Keane kan forøvrig også spille som 'second striker' (fikk plutselig hjernteppe for hva SS er på norsk..whoops), så han kan da spille som hengende spiss bak Torres om ønskelig. Spennende det der hvis overgangen lar ordne seg. Endret 26. juli 2008 av Shoo Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Jeg utfordrer deg til å finne konkrete innlegg som drar frem Degen og Downing som toppklasse. Spesielt Degen. £12M for Xabi er latterlig og ingenting annet, skandale om vi ikke får mer enn det. Men skulle ikke forundre meg da, typisk Liverpool liksom. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 I mine øyne kan vi bare drite i barry og beholde alonso. Alonso er en mye bedre spiller enn Barry. Alonso er en av de få midtbane spillerene i verden som har roen, pasningsfoten, kreativiteten og blikket i boks. Elsker rett og slett spillestilen hans. Har ikke fulgt så mye med Barry, men håper heller vi beholder Alonso. Desusten har vi jo Lucas i bakhånd også. Og om det så blir denne 4-1-3-2 formasjonen, så trenger vi ikke en midtbane spiller til. Masche, Alonso, Lucas, Plessis? til den ene sentrale plassen, og om gerrard blir skadet, kan vi skifte til 4-2-3-1 igjen, og bruke Keane som tilbakehengende spiss. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 I mine øyne kan vi bare drite i barry og beholde alonso. Med den prisen der kan det være vi må drite i Barry og selge Alonso Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 innlegg hvor både Downing og Degen er nevnt som om de spillere i toppklasse Kan garantere at du da har lest feil. Jeg har lest hvert eneste innlegg i denne tråden, og det har ikke vært en eneste som har nevnt disse som toppklasse - i alle fall ikke Degen. Men det er greit, alle kan ta feil. Velkommen til Liverpool-forumet du også, her har alle lov til å si sin mening. Og hvem vet, Degen kan jo overraske alle og bli en toppspiller i den røde trøya... Større undre har skjedd før. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 --------------------Reina-----------------------Degen - Skrtel/Carra - Agger - Dossena ---------------Mascherano------------------- ------Pennant - Gerrard - Downing-------- -------------Torres - Keane---------------- Lagt til sånn som jeg önsker laget skal se ut ved seriestart. Neineinei. La oss nå for gudsskyld ikke gå vekk fra den ene formasjonen Rafa Benitez kan UT og INN. 4-2-3-1 formasjonen har vert fantastisk forje sesong, og det var nettopp den formasjonen han vant La Liga med. Kommer Keane håper jeg på noe ala dette: ----------------- Reina ----------------- Carragher - Skrtel - Agger - Dossena -------- Mascherano - Alonso --------- Keane ------- Gerrard ---------- Babel ---------------- Torres ----------------- Eneste jeg savner er vell Kuyt. Men han kan fort gli innpå høyrevingen, og Keane over på venstre. Selvsagt er bare 4-2-3-1 en tallkombinasjon, i realiteten vil nok måten vi spiller på være opplagt på en ganske anneldes måte med mye veksling mellom vingene og Gerrard vil nok vandre granske så fritt. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Keane på kant? Dessuten, mot dårligere lag i ligaen kan vel 4-1-3-2 være bra, med litt krutt offensivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå