F.torres Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hva om vi sier det sånn at Liverpoolfansen holder seg her, og de som vil spamme holder seg utenfor? Ikke meg imot at andre lags supportere holder til her.. Arti å se hva de mener også, men spam?! Neitakk Anfield er helt syk, men de kommer til å bygge den nye ganske lik, og The Kop tribunen vil bli lagd. Stemningen kommer til å bli bedre, om det er mulig! 7901275[/snapback] ja den blir dobbelt så god, siden da får jeg bilett og heier like mye som the kop edit: dårlig nyhet : http://www.liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=10239&zone=1 ( og gerrard var små skadet. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Aldri sagt du spammer Men ingenting slår Anfield, ikke en gang Camp Nou med nesten tredobbelt så mange tilskuere (kanskje litt å overdrive, men you got me) Lenke til kommentar
Swome Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Eneste stedet som kanskje kan slå stemningen i en Liverpoolkamp med The Kop i godform må vel være borte i sør-amerika. Gerrard er sikkert klar til helgen. Var kjipt med en skade på venstresiden, men Riise og Aurelio skal vel holde. Håper Sissoko er tilbake Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Tull St.james park har den beste stemningen uansett. The Kop er stille som i graven når det butter imot, og håner sin egen manager. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Tull St.james park har den beste stemningen uansett. The Kop er stille som i graven når det butter imot, og håner sin egen manager. 7901405[/snapback] Håner sin egen manager? Hvem er det som reiser seg og synger "You'll Never Walk Alone" unsett kor mye vi ligger under? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Aldri sagt du spammer Men ingenting slår Anfield, ikke en gang Camp Nou med nesten tredobbelt så mange tilskuere (kanskje litt å overdrive, men you got me) 7901323[/snapback] Liverpool er jo ikke best i England engang. Syntes WHL og St James' overgår de. Dessuten, ingen slår Fenerbache. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Tull St.james park har den beste stemningen uansett. The Kop er stille som i graven når det butter imot, og håner sin egen manager. 7901405[/snapback] se Unitedsupporteren snakke om "stille som graven når det butter i mot". Så du Champions League-finalen? 0-3 og fansen synger av full hals i pausen. Benitez har stor tillitt hos fansen. sjønner ikke hvor du har dette med håning av manageren fra. Hva skjedde med invasjon av United-tilhengere i Liverpooltråden? Endret 8. februar 2007 av Darx Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Tull St.james park har den beste stemningen uansett. The Kop er stille som i graven når det butter imot, og håner sin egen manager. 7901405[/snapback] se Unitedsupporteren snakke om "stille som graven når det butter i mot". Så du Champions League-finalen? 0-3 og fansen synger av full hals i pausen. Benitez har stor tillitt hos fansen. sjønner ikke hvor du har dette med håning av manageren fra. Hva skjedde med invasjon av Scum-tilhengere i Liverpooltråden? 7901451[/snapback] De hånet Houllier. Jeg har ikke sagt at Old Trafford har best stemmning heller. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Tull St.james park har den beste stemningen uansett. The Kop er stille som i graven når det butter imot, og håner sin egen manager. 7901405[/snapback] Og noen vet tydeligvis ikk hva de snakker om. :!: Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Men pappa'n min er sterkere enn pappa'n din da. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg har ikke sagt at Old Trafford har best stemmning heller. 7901474[/snapback] Det må være det smarteste du har sagt i dag Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Men pappa'n min er sterkere enn pappa'n din da. 7901502[/snapback] Du har ingen pappa. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Nei jeg trekker meg tilbake til "vår" tråd. Siden sakligheten til enkelte fløy ut av vinduet. Jeg har forøvrig vært på Anfield 2x ganger, så jeg vet vel noe... Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Litt vanskelig å avgjøre ettersom det er et svært subjektiv annliggende vi har med å gjøre! Endret 8. februar 2007 av wipy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Burned liksom. Bra stemning på Trafford også, særlig i storkampene. Dessuten har vi englands beste bortesupportere. Jeg spammer jo ikke nå da 7901308[/snapback] Har du vært på Trafford? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Det er nok ingen Liverpool-supportere som vil kvitte seg med Anfield, men så har vi ikke så mye valg heller da. Vi kan ikke bygge på Anfield, og vi må ha en større stadion for å henge med, det er snakk om enorme årsinntekter ... Dessverre. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Håper bare jeg klarer å komme meg til Anfield før det er for sent.. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Skal se Liverpool - Man. Utd. på Anfield 3 mars Gleder meg skikkelig. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Skal se Liverpool - Man. Utd. på Anfield 3 mars Gleder meg skikkelig. 7902130[/snapback] *sjalu* Lykke til! Satser på storseier da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Skal se Liverpool - Man. Utd. på Anfield 3 mars Gleder meg skikkelig. 7902130[/snapback] *sjalu* Lykke til! Satser på storseier da 7902170[/snapback] Bare vi vinner så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå