Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Hva om vi sier det sånn at Liverpoolfansen holder seg her, og de som vil spamme holder seg utenfor? :) Ikke meg imot at andre lags supportere holder til her.. Arti å se hva de mener også, men spam?! Neitakk

Anfield er helt syk, men de kommer til å bygge den nye ganske lik, og The Kop tribunen vil bli lagd. Stemningen kommer til å bli bedre, om det er mulig! :)

7901275[/snapback]

ja den blir dobbelt så god, siden da får jeg bilett og heier like mye som the kop :love:

edit: dårlig nyhet : http://www.liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=10239&zone=1

( og gerrard var små skadet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste stedet som kanskje kan slå stemningen i en Liverpoolkamp med The Kop i godform må vel være borte i sør-amerika.

Gerrard er sikkert klar til helgen. Var kjipt med en skade på venstresiden, men Riise og Aurelio skal vel holde. Håper Sissoko er tilbake :love:

Lenke til kommentar
Tull St.james park har den beste stemningen uansett. The Kop er stille som i graven når det butter imot, og håner sin egen manager.

7901405[/snapback]

Håner sin egen manager? Hvem er det som reiser seg og synger "You'll Never Walk Alone" unsett kor mye vi ligger under?

Lenke til kommentar
Aldri sagt du spammer :) Men ingenting slår Anfield, ikke en gang Camp Nou med nesten tredobbelt så mange tilskuere (kanskje litt å overdrive, men you got me)

7901323[/snapback]

Liverpool er jo ikke best i England engang. Syntes WHL og St James' overgår de.

Dessuten, ingen slår Fenerbache.

Lenke til kommentar
Tull St.james park har den beste stemningen uansett. The Kop er stille som i graven når det butter imot, og håner sin egen manager.

7901405[/snapback]

se Unitedsupporteren snakke om "stille som graven når det butter i mot". Så du Champions League-finalen? 0-3 og fansen synger av full hals i pausen. Benitez har stor tillitt hos fansen. sjønner ikke hvor du har dette med håning av manageren fra.

Hva skjedde med invasjon av United-tilhengere i Liverpooltråden?

Endret av Darx
Lenke til kommentar

7901405[/snapback]

se Unitedsupporteren snakke om "stille som graven når det butter i mot". Så du Champions League-finalen? 0-3 og fansen synger av full hals i pausen. Benitez har stor tillitt hos fansen. sjønner ikke hvor du har dette med håning av manageren fra.

Hva skjedde med invasjon av Scum-tilhengere i Liverpooltråden?

7901451[/snapback]

De hånet Houllier.

Jeg har ikke sagt at Old Trafford har best stemmning heller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Burned liksom.  ;)

Bra stemning på Trafford også, særlig i storkampene. Dessuten har vi englands beste bortesupportere.

Jeg spammer jo ikke nå da  :(

7901308[/snapback]

Har du vært på Trafford?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Skal se Liverpool - Man. Utd. på Anfield 3 mars :)

Gleder meg skikkelig.

7902130[/snapback]

*sjalu*

Lykke til! Satser på storseier da ;)

7902170[/snapback]

Bare vi vinner så er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...