Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han er jo enda veldig ung, tviler på at han kommer til å få mange kamper på A-laget iår. Og dem som tror at kjøpet av N'Gog går ut over et eventuelt kjøp av Keane, så er det ikke riktig. Han kostet omtrent 0,- og er ung, og tror neppe Rafa kjøper en slik spiller om det skulle gå ut over en annen spiller.

 

Han blir jo sett på som et av de mest lovende talentene i Frankrike, det sier sitt. Vi får gi han litt tillit, og håper han får utviklet seg mye i Liverpooldrakta. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det er ingen som vet hva han kostet, men det er sannsynligvis omtrent £1.5m. Det er ganske langt unna null, spesielt for en klubb som Liverpool FC.

 

I mine øyne blir det for dumt å kjøpe en ny spiss til reservelaget. Jeg vet ikke om dere har oversikt over hvor mange spisstalenter vi faktisk har? Svensker, dansker, spanjoler, finner, ungarere osv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hmm. Ser at West Ham har kjøpt Behrami for 50 millioner kroner. Hvorfor tenkte ikke Benitez på han. Elsker den spilleren, knall back i mine øyene.

 

Jaja, får bare håpe Degen imponerer.

 

Vi har vært linket til ham før. Ganske mange ganger faktisk. Så jeg regner med Benitez har tenkt på ham.

Lenke til kommentar
50 mill er vel i tillegg en del mere vi kan bruke på en back (I tillegg til Dossena).

Eller istedenfor Dossena. Han har jo ikke akkurat imponert i treningskampene. Uten at det har noe kjempemye å si.

Det har ikke en dritt å si. Det virkelige nivået til Degen og Dossena får vi se etter et par runder av PL. Husk at Skrtel var ikke spesielt god i starten han heller.

 

Synd hvis vi mister Arbeloa, ser på han på lik linje med blant annet Benayoun, Pennant, Hyypia, Aurelio og kanskje Finnan; gode spillere som er greie å ha som backup og stallfyll. Benayoun og Pennant er også spillere som kan komme inn og endre kampbilde om vi sliter en gang. Voronin derimot, selg, selg, selg..

Lenke til kommentar
Synd hvis vi mister Arbeloa, ser på han på lik linje med blant annet Benayoun, Pennant, Hyypia, Aurelio og kanskje Finnan; gode spillere som er greie å ha som backup og stallfyll. Benayoun og Pennant er også spillere som kan komme inn og endre kampbilde om vi sliter en gang. Voronin derimot, selg, selg, selg..

Ser ikke problemet med å kvitte seg med middelmådigheter så lenge de blir erstattet med kvalitet. Men hadde jeg vært Benitez hadde jeg før kvittet meg med Aurelio og Voronin.

Lenke til kommentar

jeg skjønner ikke alle her jeg ass, for min del så synes jeg Benayoun jeg skikkelig god, men desverre blir han ofte bortgjemt i en del kampen. Men som ErlendRU sa så kan han skifte helt kampbildet.. Har sansen for han. Så hjelper det jo at han sier at han vil bli i Liverpool karrieren ut... sånt liker man!

Lenke til kommentar
Synd hvis vi mister Arbeloa, ser på han på lik linje med blant annet Benayoun, Pennant, Hyypia, Aurelio og kanskje Finnan; gode spillere som er greie å ha som backup og stallfyll. Benayoun og Pennant er også spillere som kan komme inn og endre kampbilde om vi sliter en gang. Voronin derimot, selg, selg, selg..

Ser ikke problemet med å kvitte seg med middelmådigheter så lenge de blir erstattet med kvalitet. Men hadde jeg vært Benitez hadde jeg før kvittet meg med Aurelio og Voronin.

Hvis de blir erstatta med kvalitet nei, men synes du du ser Liverpool ha verdensstjerner på benken i tillegg til et stjernespekka førstelag ute på banen? Da synes jeg det er fint å ha squadspillere som Arbeloa, Benayoun, Pennant, og ja, Aurelio osv.. Voronin må ut ja, han duger jo ikke til noen ting.. Synes det er viktig for klubben å ha sånne spillere. Se i Man Utd for eksempel med O'Shea, Fletcher, Brown (hvertfall tidligere) osv..

Lenke til kommentar
Synd hvis vi mister Arbeloa, ser på han på lik linje med blant annet Benayoun, Pennant, Hyypia, Aurelio og kanskje Finnan; gode spillere som er greie å ha som backup og stallfyll. Benayoun og Pennant er også spillere som kan komme inn og endre kampbilde om vi sliter en gang. Voronin derimot, selg, selg, selg..

Ser ikke problemet med å kvitte seg med middelmådigheter så lenge de blir erstattet med kvalitet. Men hadde jeg vært Benitez hadde jeg før kvittet meg med Aurelio og Voronin.

Hvis de blir erstatta med kvalitet nei, men synes du du ser Liverpool ha verdensstjerner på benken i tillegg til et stjernespekka førstelag ute på banen? Da synes jeg det er fint å ha squadspillere som Arbeloa, Benayoun, Pennant, og ja, Aurelio osv.. Voronin må ut ja, han duger jo ikke til noen ting.. Synes det er viktig for klubben å ha sånne spillere. Se i Man Utd for eksempel med O'Shea, Fletcher, Brown (hvertfall tidligere) osv..

Har da ikke sagt noe om verdenstjerner? Men de spillerene du nevner er ikke kvalitet med unntak av Pennant og muligens Benayoun hvis jeg er skikkelig snill. Crouch var kvalitet derimot, menmen.

Lenke til kommentar
Har da ikke sagt noe om verdenstjerner? Men de spillerene du nevner er ikke kvalitet med unntak av Pennant og muligens Benayoun hvis jeg er skikkelig snill. Crouch var kvalitet derimot, menmen.

Nei du sa ikke det, men Liverpool er uansett ikke en sånn klubb. :p Crouch var kvalitet ja? Han var grei nok, og kunne på lik linje med Bønna og Pennant endre kampbildet når han kom inn, men synes det var greit å bli kvitt han. Arbeloa spilte fast på backen første halvdel av forrige sesong og var meget solid, så ikke kom her å si at han ikke har kvalitet. Finnan har vært fast på laget i flere år, men har dabbet litt av i det siste, får se hvordan han klarer seg videre. Hyypia er jo fortsatt sjef bak der, det så vi i fjor når vi hadde ganske store problemer baki der en stund på høsten..

Lenke til kommentar
Nei du sa ikke det, men Liverpool er uansett ikke en sånn klubb. :p Crouch var kvalitet ja? Han var grei nok, og kunne på lik linje med Bønna og Pennant endre kampbildet når han kom inn, men synes det var greit å bli kvitt han. Arbeloa spilte fast på backen første halvdel av forrige sesong og var meget solid, så ikke kom her å si at han ikke har kvalitet. Finnan har vært fast på laget i flere år, men har dabbet litt av i det siste, får se hvordan han klarer seg videre. Hyypia er jo fortsatt sjef bak der, det så vi i fjor når vi hadde ganske store problemer baki der en stund på høsten..

Hyypia er jeg enig i, stålfinske. Men så nevnte ikke du han heller. Nei jeg mener ikke Arbeloa tilfører ikke Liverpool noe som helst, han plasserer seg ofte rart og er etter Aurelio den svakeste av de som spilte noenlunde med kamper ifjor for Liverpool. Samt var det ofte Arbeloas mann som scoret mål som kom imot Liverpool ifjor, dette kan jeg selvfølgelig ikke backe opp med stats men er bare min observasjon. Finnan er ok, tror denne sesongen blir bedre for hans del. Å han nevnte du forsåvidt heller ikke :)

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...