Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og hvis det skulle være sånn at vi kan få han for £16m så ser jeg at Tottenham og Chelsea er med. Tottenham må vel ha et salg av Keane for å få råd og kjøper vi han så har vi ikke £16m til Silva. Dessuten så er Chelsea med. Og de har nok ikke mye problemer med å bla opp et par millioner ekstra for å være de eneste som får godkjent bud.

Har slått av meg håpet for Silva og Villa og håper på Keane nå. Nå som Ferguson sier at han aldri var interessert i Berbatov så har ikke Tottenham så mye imot å la en spiss gå tenker jeg.

Men datoen er 1. september før noe er sikkert. Så skal ikke si noe.

Lenke til kommentar

Kommer selv med fire andre, skal også på jobb dagen etter, så blir vel å dra igjen ganske kjapt tenker jeg.. Gleder meg hvertfall greit mye!

Edit: Nye tredjedrakta bekreftet..link @ .tv

Ikke så grell farge som jeg finn inntrykk av av de første bildene, men fortsatt ikke helt topp akkurat, den svarte shortsen retter opp litt synes jeg. Greit at den ikke skal brukes så altfor ofte.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Vel Liverpool har de helt klart styggeste draktene i Premier League i år, ikke at jeg har sett alle da. Men disse var grusom.

Psssh. Hjemmedrakten er i min (veldig objektive) mening den fineste drakten som PL har sett på mange år. Bortedrakten er råtøff, men er vel muligens litt høyere verdsatt av oss LFC-folk i og med at det er en nostalgisk drakt som er veldig lik den vi brukte før (og som vi vant med ;)). Europa-drakten var ikke så ile som jeg trodde etter å ha sett litt på den nå, men langt ifra på noen toppliste. Ender nok opp med å kjøpe den lell. :p

Lenke til kommentar

N' Gog ser ut som han kan bli et bra kjøp da, ut ifra beskrivelsene. Har aldri sett ham så jeg vet ikke. Men jeg tviler på at han vil gå utover et kjøp av Keane. Han er jo en veldig ung spiller og vil aldri i verden spille fast på laget, kanskje han også må ta til takke med reservelaget. Dessuten har vi ikke betalt mye for ham. Hvis Rafa har råd og Tottenham vil selge, tror jeg Keane kommer.

Lenke til kommentar
Vel Liverpool har de helt klart styggeste draktene i Premier League i år, ikke at jeg har sett alle da. Men disse var grusom.

Psssh. Hjemmedrakten er i min (veldig objektive) mening den fineste drakten som PL har sett på mange år.

hjemmedrakten er da nesten lik alle andre Adidas drakter de siste 10 årene? Grei nok, men absolutt ikke den peneste i Premier League. Den eneste som er litt orginal er den grå, men så er den nesten styggere enn den mørkeblå United hadde for noen år siden. Den Turkise tingen, vel mistenker at det kanskje er et siste pek fra Gillet&co før de selger unna :p

Edit: Keeperdrakten er digg da.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Fin hjemmedrakta ja, men synes den ser veldig baggy ut for å si det sånn. Altså ikke så veldig tettsittende, men ganske løs, liker ikke det helt. Er absolutt ikke for kondomdrakter, men sånn som den forrige drakta var bra. Men nå har ikke jeg sett den i virkeligheten da, så kan jo ta feil.

Edit: Velkommen til N'Gog ja, tviler på at det er noe storkjøp men..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
hjemmedrakten er da nesten lik alle andre Adidas drakter de siste 10 årene? Grei nok, men absolutt ikke den peneste i Premier League

Tja. Jeg vet ikke om den er lik alle andre Adidas-drakter eller ei, men den har hvert fall alt jeg søker i en Liverpool-drakt. Helrød og fin uten for mye hvite elementer, Adidas-stripene slutter denne gang tidligere på ermet slik at PL-logoen ikke blir så fucka når den trykkes på stripene, kragen er fin og den har noen veldig flotte detaljer med Liverpool-saker, som gjør den mer personlig for oss supportere. Liverbirden bak over navnet, og liverbird og This is Anfield på innsiden av drakten i nakken. Slike detaljer er veldig flott. :)

Lenke til kommentar
N' Gog ser ut som han kan bli et bra kjøp da, ut ifra beskrivelsene. Har aldri sett ham så jeg vet ikke. Men jeg tviler på at han vil gå utover et kjøp av Keane. Han er jo en veldig ung spiller og vil aldri i verden spille fast på laget, kanskje han også må ta til takke med reservelaget. Dessuten har vi ikke betalt mye for ham. Hvis Rafa har råd og Tottenham vil selge, tror jeg Keane kommer.
Spurte noen fransk venner om de kjente til N'Gog og fikk som svar "N'Gog who?". Prøvde å supplere med at han var i slekt med Boumsong, og fikk som svar "crap family" :p

Men for all del, han kan jo overraske :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...