Jefe Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Laget er greit men jeg skulle ønske at Skrtel startet i midtforsvaret med Agger og Degen på høyreback. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Herlig lag Gleder meg å se hvordan det funker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Håper Voronin netter for tredje kamp på rad. Kan faktisk vise seg å være en bra reserve for liverpool. Han har jo litt å bevise fra 1.sesong Lenke til kommentar
CCola Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Håper Voronin netter for tredje kamp på rad. Kan faktisk vise seg å være en bra reserve for liverpool. Han har jo litt å bevise fra 1.sesong Håper og tror han blir solgt til Tyskland, hvor han hadde litt suksess iallfall Liverpool har nok reserver i Nemeth og Pacheco Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Det hadde også vært opptimalt Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Voronin er så jævla håpløs. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Haha fy faen for en tragisk straffe. Starta bra denne omgangen da, Pacheco var nettopp sykt nærme sin første scoring også. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Voronin da, bommer på selvlagt straffe Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Jævla dårlig kamp egentlig. Vi greide jo ikke å skape noe nesten. Pacheco hadde en stor en som var offside og han bomma uansett, også var det straffa til Voronin da. Var det egentlig noen særlig flere enn det? Menmen, er ikke bekymra akkurat, stilte jo med relativt ungt og urutinert mannskap. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Da er man rett og slett bare tragisk om man er bekymret for uavgjort/tap i pre-season kamper... Selv da vi røk 0-5 mot Mainz for 2 år siden, så ga ikke det grunnlag til å bekymre seg for noe... og det til tross for at vi hadde faktisk et bedre lag på banen da enn hva vi hadde i dag. Heh. Men ja, er interessant å se spillere som Pacheco og Darby. Tror at begge de to, sammens med Nemeth, Hobbs, Plessis og muligens Spearing vil få prøvd seg et par ganger i sesongen som kommer (gjerne i ligacupen og mot slutten av sesongen)... Fra dag 1 har jeg hatt "deadmeat"-stempel på spillere som Voronin, Degen og Pennant. Har ingen tro på de selv om de gjør noen gode kamper nå og da. Degen, som jo er ny, er så ofte skadet at halvparten hadde vært mer enn nok (sukk, tenker bare tilbaks på Bundesliga-karrieren hannes... tragiske greier...), så jeg har ikke noe særlig tro på at han kommer til å bli en hit, akkurat. Heller Dossena og Cavalieri (faktisk, så anser jeg han som en meget GOD back-up for Reina!) Dossena er en kjappere spillertype enn Riise samt noe mer offensiv enn hva Riise var. Han er omtrent likens som Riise i kroppsbalanse og bakoverinnsats, men har ikke den kraften i skuddene som Riise (men derimot bedre treffsikkerhet...) Så ja, ut ifra det jeg har sett av Dossena i Serie A, så tror jeg han vil greie seg meget bra i L'pool. Lurer på en ting... Hvordan tror dere R. Keane (dersom han kommer) vil fungere i systemet til Liverpool? Bare nysgjerrig jeg. Heh. Er det en ting som iallefall er et mysterium, så er det høyrekanten våres... Hva i alle skal vi gjøre med den da..? Vi har jo Babel som kan bekle den delen samt Benjanoon ( ), men vi hadde vel trengt en mer solid ving enn Pennant og Yossi... Og nei, A. Riera er ikke akutelt. Blir som nevnt meget skuffet dersom han ankommer Liverpool... Hvilken mulige kandidater er der ute? Milner er vel uaktuell, det samme er vel Bentley også... Lenke til kommentar
mintman Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Måtte bare dette være riktig: David Villa har blitt sterkt linket til Liverpool denne sommeren. Ifølge Tony Barrett i Liverpool Echo har Liverpool faktisk ikke vist noen interesse for Valencia-spilleren. Rafa Benítez liker Villa godt, men hans virkelig transfermål har hele tiden vært Robbie Keane. Hvis Rafas overgangsbudjett hadde vært større, ville han fremdeles ikke ha vært interessert i Villa. Benítez mener at Keane passer mye bedre sammen med Fernando Torres. Alle speulasjonene rundt EMs toppscorer tillot Benítez å bruke Villa som et røykteppe mens han forsøkte å komme opp med bud for å lokke Tottenham til å selge Keane. Andre vil trolig si noe annet, men David Villa har ikke vært på Liverpools handleliste denne sommeren. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 At Keane passer bedre med Torres enn Villa? Spania vant jo nettopp EM for første gang på mange år, og for første gang med Villa og Torres (Korrekt meg om jeg tar feil). Man så jo at det var samspill på øverste hylle. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Er det en ting som iallefall er et mysterium, så er det høyrekanten våres... Hva i alle skal vi gjøre med den da..? Vi har jo Babel som kan bekle den delen samt Benjanoon ( ), men vi hadde vel trengt en mer solid ving enn Pennant og Yossi... Og nei, A. Riera er ikke akutelt. Blir som nevnt meget skuffet dersom han ankommer Liverpool... Hvilken mulige kandidater er der ute? Milner er vel uaktuell, det samme er vel Bentley også... Vi har jo alltids Kuyt som bekler høyresiden bra. vi kunne hatt noe mer offensiv, og som scorer litt mer mål, men med Kuyt har vi jo nesten 2 høyrebacker. Måtte bare dette være riktig: David Villa har blitt sterkt linket til Liverpool denne sommeren. Ifølge Tony Barrett i Liverpool Echo har Liverpool faktisk ikke vist noen interesse for Valencia-spilleren. Rafa Benítez liker Villa godt, men hans virkelig transfermål har hele tiden vært Robbie Keane. Hvis Rafas overgangsbudjett hadde vært større, ville han fremdeles ikke ha vært interessert i Villa. Benítez mener at Keane passer mye bedre sammen med Fernando Torres. Alle speulasjonene rundt EMs toppscorer tillot Benítez å bruke Villa som et røykteppe mens han forsøkte å komme opp med bud for å lokke Tottenham til å selge Keane. Andre vil trolig si noe annet, men David Villa har ikke vært på Liverpools handleliste denne sommeren. Hahaha.. Det er det dummeste jeg har hørt! Torres & Villa passer perfekt sammen, og som Redneck sier vant Spania EM med dem 2 på topp. Dette er nok bare en unnskyldning for at Liverpool ikke har råd til Villa. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Vi kan jo håpe. Men jeg blir skremmende happy om vi får Keane, tror han og Torres kommer til og danne et dødelig samarbeid. (Tror det neppe blir noe av dette) Har gått noen rykter om at Valencia er villig til og la David Silva gå for £16M og at Liverpool er interessert. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Er det en ting som iallefall er et mysterium, så er det høyrekanten våres... Hva i alle skal vi gjøre med den da..? Tror jeg er en av få som mener at Pennant er god nok for høyrekanten. Han var jo veldig god for to sesonger siden, og sist sesong ble desverre ødelagt pga skader. Har troa på at han kan bli bra igjen hvis han får spille, er få som er så gode en mot en som Pennant. Er mer bekymret for venstrekanten, Babel har talent men tror fremtida hans er som spiss. Hadde ikke sagt nei takk til Silva. =) Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Jefe: Enig. Blir meget glad om vi får Keane! Men om akkurat samarbeidet mellom Keane og Torres er bedre enn Vill - Torres... Skeptisk! Uansett, Keane!! Lenke til kommentar
Mojjo Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Hadde hvert fantastisk om vi fikk Keane. Men er som CCola skeptisk til at Keane og Torres er et bedre par enn Villa og Torres. Du så i EM at de spilte veldig bra sammen, men for all del. Har tro på at Keane og Torres kan bli et dødelig angrep. Endret 23. juli 2008 av Mojjo Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Keane og Torres er et "sikrere" valg enn Torres og Villa da, vi veit jo at Keane kan prestere i PL, det veit vi ikke om Villa. For meg er nesten begge deler drømmepar, spesielt Keane og Torres utfyller hverandre som bare det. Link til disse ryktene Jefecito? Skulle vi noengang få Silva for £16M skal jeg <dum ting, som jeg ikke sier noe om tilfelle det skulle skje >, men det skjer aldri. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Greit nok med Voronin til Hellas, men Leto er jeg ikke så sikker på. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 http://football-corner.blogspot.com/2008/0...o-move-for.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå