Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Bedre med kvalitet enn kvantitet vet du :) Av de du nevner der er det omtrent bare Torres og Kuyt som er gode nok, i dag, for ett lag med vinnerambisjoner.

Hah, den var nice du. Babel og Keane er absolutt ikke gode nok nei, ikke i det hele tatt. Da er det jo bare unggutta igjen da, og de kan jeg være enig i foreløpig, men er sikker på både Nemeth og Pacheco kommer til å bli sabla gode til slutt. Pacheco er så vidt 17 år og spiller allerede som om han skulle spilt fast på førstelaget i 5 år nå under pre-season.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Torres, Keane og Babel er da mer enn gode nok for et topplag. Kuyt også, selv om han er mer variabel, spesielt på spissplass, men innsatsen hans under siste halvdel av sesongen i fjor på kanten viser at han absolutt er god nok. De andre er jo unggutter, kan ikke forvente at en 17-åring skal kunne spille seg inn på Liverpools førstelag med en gang heller. Men både Nemeth og Pacheco er jo ekstremt lovende talenter som, med riktig utvikling, glatt kan komme på førstelaget i løpet av noen år.

Lenke til kommentar

Ingen tvil om at Keane hadde styrket troppen vår. I 4-4-2 ville jeg startet med han og Torres uten og nøle.

 

Har fikset flybilletter til Oslo, sånn at jeg også får med meg kampen. Blir min første Liverpool kamp og gleder meg selvsagt. Står med Hewitt på VG nedre.

Lenke til kommentar
Hvis vi kjøper Riera så driter vi oss ut. Mark my words.

 

Jeg er enig i cine, faktisk. Jeg har lite tro på Rieira.

 

 

Hvis vi kjøper Riera så driter vi oss ut. Mark my words.

 

+ 1.

 

 

Keane er en grei signing. Men en latterlig pris.

Riera blir bare latterlig, uansett pris.

 

 

Støtter det her. Har sett en god del kamper av Espanyol (både mot de "store" og de litt mindre lagene i La Liga) de siste årene, så har Riera gjort sakene sine DELVIS bra, men kvaliteten på en spiller som er 1 år yngre enn en spiller vi allerede har god kjennskap til, Pennant, er nå heller så som så. Trodde først at jeg så feil, men etter nærmere innsyn, så har han (Riera) _dårligere_ teknikk, jobbing tilbake til forsvar, lagånd/innsats OG fart enn hva Pennant(!) har, noe som i mine øyne ikke lover særlig godt. Ja, Riera er et par hakk mer offensiv, han har mer kroppsbalanse, at han har et par hakk bedre skudd (og treffsikkerhet), det er litt mer futt i skuddene til Riera enn hva Pennant samt at Riera er bedre i flankespill enn Pennant er. Men om det er gode nok grunner til å bruke opp til £10M for en spiller som er på lik linje med Pennant, er vel litt for drøyt, mener nå jeg. Og dette baserer jeg på hva jeg har sett av Pennant og Riera. Skal det være slik, så er det like greit å beholde Pennant og heller gå for en annen kantspiller...

 

Så nei, jeg har heller ingen som helst tro på Riera. Skal dog sies at dette er noe man ikke _vet_, men man har bare tro... Så får bare de som _har_ troen på Riera bare håpe at man har feil ang. Riera da... Men ja, når man har sett Riera så mange ganger, så har jeg ingen realistisk tro på han, faktisk. Ikke er han ofte skadefri heller...

Lenke til kommentar
Bedre med kvalitet enn kvantitet vet du :) Av de du nevner der er det omtrent bare Torres og Kuyt som er gode nok, i dag, for ett lag med vinnerambisjoner.

Hah, den var nice du. Babel og Keane er absolutt ikke gode nok nei, ikke i det hele tatt. Da er det jo bare unggutta igjen da, og de kan jeg være enig i foreløpig, men er sikker på både Nemeth og Pacheco kommer til å bli sabla gode til slutt. Pacheco er så vidt 17 år og spiller allerede som om han skulle spilt fast på førstelaget i 5 år nå under pre-season.

 

Jeg overså Keane på den listen, ettersom ingenting tyder på at han blir Liverpoolspiller enda. Babel er et talent på ligne med f.eks Nani, overhodet ikke god nok til å spille fast på et mesterlag enda.

 

Dessuten så er jeg veldig spent på hvordan du kan si at de øvrige kommer til å bli "sabla" gode.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Dessuten så er jeg veldig spent på hvordan du kan si at de øvrige kommer til å bli "sabla" gode.

 

Fordi talentet deres er gedigent? Nå kommer du sikkert til å si at talent ikke er en garanti for suksess, men når vi først skal trekke konklusjoner så må vi ha noe å gå ut i fra. Begge to kunne for øvrig gått rett inn på et dårligere lag i PL kommende sesong.

Lenke til kommentar
Dessuten så er jeg veldig spent på hvordan du kan si at de øvrige kommer til å bli "sabla" gode.

 

Fordi talentet deres er gedigent? Nå kommer du sikkert til å si at talent ikke er en garanti for suksess, men når vi først skal trekke konklusjoner så må vi ha noe å gå ut i fra. Begge to kunne for øvrig gått rett inn på et dårligere lag i PL kommende sesong.

 

Jeg reagerer bare på slike utsagn fra supportere generellt, særlig mtp. at mange på dette forumet leser om en spiller på klubbens respektive fanside, og vips så er spilleren supertalent fra en annen verden.

 

Støtter forøvrig utsagnet ditt fra tidligere om at fotballsupportere ser det de vil se.

Lenke til kommentar
Det hjelper om de som kommer med uttalelsene har sett spillerne spille.

 

Hvilker vi enda ikke har fått svar på. Jeg kan godt utbasunere i united-tråden at "Brandy og Campbell kommer til å bli så sinnsykt gode", men det gir jo ingen verdi for noen av oss uten at jeg forklarer hvorfor jeg sier det.

Lenke til kommentar
Det hjelper om de som kommer med uttalelsene har sett spillerne spille.

 

Hvilker vi enda ikke har fått svar på. Jeg kan godt utbasunere i united-tråden at "Brandy og Campbell kommer til å bli så sinnsykt gode", men det gir jo ingen verdi for noen av oss uten at jeg forklarer hvorfor jeg sier det.

Er det meg du sikter til kan jeg opplyse om at jeg så en del reservelagskamper i fjor med både Nemeth og Pacheco. Samme hvor mye man har sett de spille så er det ikke tvil om at begge er utrolig store talenter, og jeg er overbevist om at vi kommer til å se mye av dem i fremtiden.

 

Så klart, jeg ser poenget ditt også. Og man veit jo aldri, skader og lignende kan jo ødelegge for alle, men er ganske sikker på at spesielt Pacheco etterhvert vil gjøre seg bemerket. Allerde nå som 17åring spiller han på førstelaget (i pre-season riktignok) som om han skulle ha spilt der i flere år allerede.

Lenke til kommentar
Jeg tror også Nemeth hadde spilt for A-laget om han ikke spilte i U19 EM.

Så klart, han er jo tatt opp til førstelaget, så det ville jo vært naturlig vil jeg si. :p

 

Jeg tror også Nemeth hadde spilt for A-laget om han ikke spilte i U19 EM.

Så klart, han er jo tatt opp til førstelaget, så det ville jo vært naturlig vil jeg si. :p

Lenke til kommentar
Hvilker vi enda ikke har fått svar på. Jeg kan godt utbasunere i united-tråden at "Brandy og Campbell kommer til å bli så sinnsykt gode", men det gir jo ingen verdi for noen av oss uten at jeg forklarer hvorfor jeg sier det.

Jeg har sett en god del av de, så omtrent 2/3 av reservelagskampene i fjor og har sett alle oppkjøringskampene i år. Og jeg kan love deg at det er snakk om to veldig talentfulle spillere i Nemeth og Pacheco, som jeg tror kunne lykkes, eller hvert fall begynt å utvikle seg, på et høyere nivå enn reservelaget per dags dato. Selvfølgelig, det er snakk om unge spillere uten mye erfaring, så å kaste dem fast inn på A-laget er litt vel over kanten, men de er definitivt på vei. Nemeth reservelagets definitive toppscorer, og er en spiller med nese for mål. Pacheco er også spiss, men litt annerledes enn Nemeth. Mer spillbar og mer involvert i spillet, men samtidig også veldig målfarlig. Han var man of the match i oppkjøringskampen mot Tranmere nå nylig, by far.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...