Ol'H Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Med tanke på hva United betalte for Carrick syns jeg det er rart om Liverpool kommer unna med 15M for Keane. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Hvis United får Berbatov blir vel sannsynligheten bare mindre for at dere får Keane. Skjønner godt at Tottenham vil prøve å tviholde på spissparet sitt, eller ihvertfall ikke selge begge to på samme sesong. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Laget mot Wisla Krakow er klart --------------Cavalieri------------------ Darby - Carragher - Agger - Dossena ------------- Plessis - Lucas --------- ------ Babel - Benayoun - Leto ------ ---------------- Voronin ---------------- Subs: Martin Hyypia Skrtel Pacheco Aurelio Pennant Kuyt Mascherano Insua Spearing Hobbs Edit: Ser ut som vi spiller 4-4-2 med Babel og Voronin på topp. Endret 19. juli 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 noen som vet om kampen blir streamet? Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 akuratt starta kampen for min del, hvem har scoret for liverpool?, så akuratt Voronin bomme på en 99% kjangse? ;D Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 noen som vet om kampen blir streamet? Så og si alle treningskamper til større lag i Premier League blir streamet. Sjekk innboksen din om noen få strakser. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 takker Ralph Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Sitter og ser dokumentar om Zidane på NRK3, vanvittig god sønnen hans er! Som å se Zinedine selv på teknikken. Håper vi kjøper han i fremtiden Endret 19. juli 2008 av Kjetil91 Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Sitter og ser dokumentar om Zidane på NRK3, vanvittig god sønnen hans er! Som å se Zinedine selv på teknikken. Håper vi kjøper han i fremtiden Var samme dokumentar som gikk i vår. Fantastisk spiller, fantastisk person. (Far ja, ikke sønn jeg tenker på) Kort sammendrag fra kampen noen? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Liverpool.no. Latsabb Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 Sitter og ser dokumentar om Zidane på NRK3, vanvittig god sønnen hans er! Som å se Zinedine selv på teknikken. Håper vi kjøper han i fremtiden Hehe, tror Nrk har sendt den dokumentaren 4 ganger nå. Men sønnen hans var veldig god, ja. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 Gratulere med dagen Andriy Voronin , 29år i dag Lenke til kommentar
Mojjo Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 Jepp, grattis med dagen Voronin. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 For en fin dag å fylle året på, siden jeg også gjør det i dag;) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 Gratulerer til Voronin, måtte bursdagsgaven bli å få lov til å fortsette karrieren i Tyskland eller noe! NOen som veit noe om denne N'Gog? Synes det virker som en spennende spiller, selv om han bare scorte ett mål for PSG i fjor. Sies at dette ikke påvirker den eventuelle overgangen til Keane, noe som er bra, men da synes jeg vi begynner å få nok spisser snart. Torres, Keane, N'Gog, Nemeth og også evt. Pacheco, Babel og Kuyt. Synes det ser lovende ut offensivt, men skulle gjerne hatt en god høyreving også. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 Bedre med kvalitet enn kvantitet vet du Av de du nevner der er det omtrent bare Torres og Kuyt som er gode nok, i dag, for ett lag med vinnerambisjoner. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg mener nå både Babel og Keane er bedre enn Kuyt jeg. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 Bedre med kvalitet enn kvantitet vet du Av de du nevner der er det omtrent bare Torres og Kuyt som er gode nok, i dag, for ett lag med vinnerambisjoner. Nei, for Babel og eventuelt Keane er jo ikke god nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå