CCola Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Herlig om vi får solgt Voronin. Det ville gitt litt penger i kassa til en ny ving (og ikke Barry), dvs jeg er enig i de fleste som ønsker seg en ny ving istedet for Barry. Samt at ett salg av Voronin ville gitt Pacheco, Nemeth osv sjangsen litt oftere. Vi burde gjøre som Barca gjør med Bojan, teste litt talenter litt oftere! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Selger vi Voronin og får inn Keane trenger vi absolutt ikke noen ny spiss heller. Om en av de skulle bli skadet kan vi bare gå over til én spiss sånn som vi kjører nå, og i verste fall har vi både Babel og Kuyt og evt. Nemeth og kanskje til og med Pacheco i bakhånd. Inn med Keane og en ving og ut med Voronin, så sier jeg meg fornøyd med transfersommeren. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Nå som vi har solgt Carson, Langemann og selger Voronin så bør vi ligge ganske bra på + siden og da kan vi vell kanskje fikse både Keane og Barry + kanskje en ving (Riera) Så har det jo vært snakk om Pennant skal bort. Hvis det blir sånn så sier jeg In Rafa We Trust Da er jeg fornøyd med sommerens kjøp! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Nå som vi har solgt Carson, Langemann og selger Voronin så bør vi ligge ganske bra på + siden og da kan vi vell kanskje fikse både Keane og Barry + kanskje en ving (Riera) Så har det jo vært snakk om Pennant skal bort. Hvis det blir sånn så sier jeg In Rafa We Trust Da er jeg fornøyd med sommerens kjøp! Vel. Vi ligger vel kanskje £10m (uten Skrtel) i pluss. Og det er ikke nok til å signe verken Barry eller Keane. De tilsammen må vi nok opp på £35m. Med £10m har vi kanskje råd til Riera tho, om det blir noe av det. Barry blir ikke noe av om vi ikke selger Alonso, og jeg vil aller helst bare signe Keane så fort som mulig! Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 nei må nok kanskje selge Alonso for å få Barry, mye som er usikkert der tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Hvis vi kjøper Riera så driter vi oss ut. Mark my words. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg er enig i cine, faktisk. Jeg har lite tro på Rieira. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Hvis vi kjøper Riera så driter vi oss ut. Mark my words. + 1. Keane er en grei signing. Men en latterlig pris. Riera blir bare latterlig, uansett pris. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Keane har jeg tro på kan bli kanonsignering, faktisk. Knallspiss, som i mine øyne er litt undervurdert (det vil si, han er blitt satt en del i skyggen av andre stjernespisser). Men det viktigste er at jeg tror han og Torres kunne passet sammen som meg i tettsittende latexdrakt. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Jeg synes vi bare skal bruke Alonso, så driter vi i Barry, og signerer en good spiss (Keane) Endret 18. juli 2008 av Fr34d Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg synes vi bare skal bruke Alonso, så driter vi i Barry, og signerer en good spiss (Keane) Enig. Alle vet at en Alonso i form er i verdensklasse. Nå vet jeg ikke noe om Barry, men jeg tror man skal lete lenge fær man finner en engelskmann med spilleforståelsen og pasningsfoten til Alonso. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Høres ut som om vinden har snudd ang. Barry eller Keane. Barry er god han, men det eneste fornuftige argumentet i mine øyne, for å selge Alonso og kjøpe Barry, må være å få inn en engelskmann. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Ja, behold Alonso. Han hadde en dårlig sessong for oss i år, men jeg har troen på at han kommer tilbake 08/09-sessongen. Troppen vil ikke bli noe bedre med Alonso ut og Barry inn. Kjøp heller en ving. Keane er en spennende spiller. Tror han kan gjøre det bra på topp i Liverpool sammen med Torres. EDIT: vanquish, ja det er vel egentlig det eneste argumentet jeg ser også. Endret 18. juli 2008 av MagnusW Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Ser alle har lyst på Keane, fantastisk! Noe som skremmer meg tho, er at Liverpool nok en gang skal glippe og ikke betale. Vi hadde ikke råd til Barry for £18m, noe som kan komme av at man ikke fikk solgt Alonso, men vi har bare solgt Carson for £4m i mellomtiden. Hvordan skal vi da få råd til Keane? Som regnet i ett tidligere innlegg har er vi ca £10m på plussiden (utenom Skrtel), dvs at eierne må ut med kanskje £10-14m. Men, dette fikser Rafa, eller hur? Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 La oss bare håpe på at eierne gjør det. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg håper vi beholder Alonso og dropper Barry nå. Tviler på at Xabi gjør 2 dårlige sesonger på rad, og £18M for Barry er rett og slett for mye. Keane kan bli bra, men tror vi får han billigere enn £20M. Første gang vi hørte om den prisen var det fortsatt spekulasjoner + at Crouch var regnet med i handelen. Om United får Berbatov for £20-25M så tipper jeg Keane går for maks £15M. Og det tror jeg vi har råd til etter salg av Carson og Guthrie. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Keane kan bli bra, men tror vi får han billigere enn £20M. Første gang vi hørte om den prisen var det fortsatt spekulasjoner + at Crouch var regnet med i handelen. Om United får Berbatov for £20-25M så tipper jeg Keane går for maks £15M. Og det tror jeg vi har råd til etter salg av Carson og Guthrie. Hvorfor det? Keane er vel så viktig for Tottenham som Berbatov, å tviler på at Spurs lar noen av dem gå billig siden de begge utgjør førstevalget på topp. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Fordi feks United kan være villig til å betale £20-25M for Berbatov. Tror ingen er interessert i å betale det samme for Keane. Og jeg tror heller ikke Tottenham vil havne i samme situasjon som Villa angående Barry. Tror uansett ikke Liverpool er villig til å betale mer enn £15M "cash", eventuelt mer ved div framtidige kriterier. Men hvem vet. Kan jo ende opp med å bli en like fastlåst situasjon som med Barry og Aston Villa nå som Tottenham har sendt inn en klage på Liverpool og United. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Henger meg bare på resten her. Keane og Torres tror jeg hadde blitt knall. Math Camp Massacre Faktisk ganske morsom Endret 19. juli 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Gerrard er ute i 7 til 10 dager med en lett lyskeskade. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå