Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joda, Morten Gamst Pedersen er god nok. Jeg blåser i hva folk sier, han har vært knallgod for Blackburn.

Jeg er faktisk enig med deg i det, Gamsten leverer varene for Blackburn, men jeg synes ikke at han per dags dato er god nok til å bli et førstevalg for oss når vi har Babel osv. selv om nok Babel gradvis kommer til å omskoleres til spiss etter mine ønsker.

Lenke til kommentar
Aimar var ganske ganske lovende i Valencia. Synd karrieren hans er som den er nå. :(

 

Ganske lovende? Var ikke Aimar en av La Liga's beste spillere når han va i valenica?

Yes, de er jo så smart å selge ham til Zaragoza hvis han var det sant? Men han var blant de beste de 2-3 første sesongene.

Lenke til kommentar
Joda, Morten Gamst Pedersen er god nok. Jeg blåser i hva folk sier, han har vært knallgod for Blackburn.

Jeg er faktisk enig med deg i det, Gamsten leverer varene for Blackburn, men jeg synes ikke at han per dags dato er god nok til å bli et førstevalg for oss når vi har Babel osv. selv om nok Babel gradvis kommer til å omskoleres til spiss etter mine ønsker.

 

Er enig med dere. Gamsten har vært god i Blackburn, men synes det er litt drøyt av Bosingwa å si at han frykter Gamsten mest i PL.

Lenke til kommentar

Bra hvis vi får solgt Voronin, får jo i så fall litt fortjeneste da, kommer litt ann på hvor mye lønn han har fått. Mye heller Keane enn Eto'o, sistnevnte kommer ikke uansett.

 

Egentlig enig med Banjaluka. Har mye større behov for en ving enn Barry, selv om jeg er klar for Barry også forutsetter jo dette at vi selger Alonso. Vil tro vi får en ganske habil ving for de £18M vi evt. kjøper Barry for. Er vel Albert Riera som er den mest sannsynlige da vil jeg tro. Gikk inn på wikipedia for å sjekke litt om han, sto ikke særlig mye akkurat, men sto at han var Liverpoolspiller da! :p Den var ny for meg hvertfall.. Skal ikke skryte på meg å ha sett han spille veldig mye, men synes det virker som en spennende fyr, kanskje dog ikke helt i klasse med Silva osv (?)..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...