Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har et lite spørsmål.

Er Pacheco talentet fra Bracelona som ble omtalt som den nye Zidane før overgangen til Liverpool? Eller var det Sebastian Leto? Fulgte mye på Guy Assulin og spesielt ham...

Pacheco kom fra Barcelona ja, vil si han er et av våre største talenter, som med riktig utvikling kommer til å bli stoor. Ser jo de hvordan han spiller for førstelaget allerede nå, selv om det er pre-season er det ikke til å kimse av uansett liksom..

Søren at jeg mista kampen i dag altså. :( Noen som gjorde det bedre/dårligere enn andre og åssen var kampen?

Lenke til kommentar

Ok, takk for bekreftelse. Var den Pacheco'en jeg husket da :)

(Vet ikke om andre har samme navnet). Var ganske lovende sammen med Assulin og en til jeg ikke husker navnet på. De var en dødelig trio hos Barcelona's B lag og U-18. Har tross ikke sett Pacheco for Liverpool, men ser/høres ganske lovende ut.

Endret av Rexacurz
Lenke til kommentar

Kjære Rafael Benitez.

Kan du være så snill å gi de mest lovende ungguttene noen sjangser i PL?

Nå som det er lov med 7 innbyttere må da virkelig Rafa og gjengen vurderer å ha Pacheco, Nemeth og Insua på benken oftere. Og gi de 15-20 minutter mot slutten av kampene vist vi ligger godt ann.

Savner at Liverpool satser på talenter!

Lenke til kommentar

Jeg synes også vi burde satse enda mer på talenter. Spesielt nå som det er lov med syv innbyttere også i PL. Minst en-to av disse bør være unge talenter i en god andel av kampene, og de bør få slippe til med jevne mellomrom når det er forsvarlig. Nemeth, Insua, Plessis, Pacheco, Leto, Spearing, osv. er alle gode nok spillere til å gradvis få prøve seg litt og litt i PL (ja, jeg vet at noen av dem allerede har fått det).

Lenke til kommentar
Husker det var snakk om Aimar tidligere ja, vet ikke så mye om spilleren annet en at han er god på FM.

han er like god i det virkelige liv , synd en slik signering aldri ble noe av .

Men når det er sagt , føler jeg at vi snart har nok brasilianere,Argentinere og spanjoler på laget .

det har vært mange nordmenn i Liverpool siden tidlig 90-tallet , spørs om vi må få inn en nordmann igjen snart .

Endret av ogger
Lenke til kommentar

Her er lista over Sør-Amerikanere og Spanjoler

Brasilianere :

Lucas

F.Aurelio

D.Cavalieri

Argentinere :

S.Leto

E.Insua

J.Mascherano

Gerardo Bruna (Spania)

Paraguay :

Ronald Huth

Spanjoler :

P.Reina

X.Alonso

F.Torres

A.Arbeloa

D.Ayala

D.Pacheco

M.Roque

F.Duran

M.San Jose

G.Antwi (Ghana-Spania)

Endret av ogger
Lenke til kommentar
Føler Aimar er litt sånn over the top spiller. Digga han når han var i Valencia, og han var en av favorittspillerne mine da, men etter at han forsvant har han liksom blitt litt borte.

han er har nok tapt seg en del som du sier , men mulig han kunne blomstret for fullt i Liverpool drakta .

Lenke til kommentar
det har vært mange nordmenn i Liverpool siden tidlig 90-tallet , spørs om vi må få inn en nordmann igjen snart .

Jeg synes det er gøy med nordmenn på laget, og det var synd at Riise forsvant, men på en annen side må de være gode nok. Kan jo håpe på at Tarik slår ut i full blomst om ikke alt for lang tid, hvis han går til Frankrike nå så kan det jo bli et lignende scenario som Riise.

Lenke til kommentar
Joda, Morten Gamst Pedersen er god nok. Jeg blåser i hva folk sier, han har vært knallgod for Blackburn.

Han imponerer jo i landslags sammenheng :tease:

mulig Demidov kan bli bra nok for Liverpool

Er jo ingen som imponerer på landslaget da. :roll:

Enig med LarsP, synes Gamsten har gjort en god jobb i Rovers. Carew gjør det jo også bra i Villa. Hangeland klarer seg jo også greit. Men ingen av nordmennene som spiller her hjemme er gode nok synes jeg. Muligens Tarik etterhvert, men ingen er gode nok nå. Men hva har man vel talenter for? :D Er jo flere norske talenter i England allerede, kan jo håpe at noen av dem slår gjennom..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...