Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet han er 25år , burde vel skrevet reserve men uansett , han er 25 år og har nesten aldri vært på mer en et årig lån hvordan kan du vurdera han som bedre en robinson , du sier selv at du ikke har sett han . prater om uvitenhet

 

han kå få flere kamper en robinson men tviler på at han gjør det

1. Jeg sier ikke at han er bedre enn Robinson på det nåværende tidspunkt, men det er ikke noe som hindrer ham i å bli bedre.

2. Hvor sier jeg at jeg ikker har sett Robinson

3. Foster har spilt 73 kamper for Watford som de siste sesongene har vekslet mellom Championship og Premier League, mao relativt høyt nivå. Og han var der ikke bare i et år, slik som du sier, men fra 2005 til 2007. Igjen svikter kunnskapene litt.

4. Du burde kanskje begrunne hvorfor du dømmer karriæren til Foster slik du gjør?

 

- han kå få flere kamper en robinson men tviler på at han gjør det

- Paul Robinson har flere A-Lags kamper for England en Foster noen gang kommer til og få

- Foster når aldri nivået som Robinson har hatt tidligere either way

 

Det må jo være en grunn til at du dømmer ham som du gjør. Alex Ferguson har utpekt ham til å erstatte Edwin van der Sar (som skal gi seg etter denne sesongen - mest sannsynlig) og til å ta over for nettopp Robinson på landslaget. Hva er det du ser som ikke SAF ser?

 

ENDRET: Den artikkelen er fra september 2007 ... Litt gammel? Personlig vil jeg ha David James i mål (eller Foster). Digger ham :D

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Her ser jeg at det er skrevet godt over en side med nye Liverpool-innlegg, og så handler alt om en Tottenham- og en Man Utd-keeper? :(

Du vet, vi nærmer oss sesongstart med stormskritt og da begyner vi United fans sakte men sikkert å tilite innom for og spre frøa våres. Ikke nok med at praten om Liverpool kontrolleres til et minimum, men så rekrutteres også nye Man Utd fans her på hw.no ved at de ser at alle de kule holder med Man Utd.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Kommer dere inn på liverpoolfc.tv ? Jeg får ikke opp siden, jeg vil se kamp!!

I'm watching.

 

Her ser jeg at det er skrevet godt over en side med nye Liverpool-innlegg, og så handler alt om en Tottenham- og en Man Utd-keeper? :(

Du vet, vi nærmer oss sesongstart med stormskritt og da begyner vi United fans sakte men sikkert å tilite innom for og spre frøa våres. Ikke nok med at praten om Liverpool kontrolleres til et minimum, men så rekrutteres også nye Man Utd fans her på hw.no ved at de ser at alle de kule holder med Man Utd.

Det verste er jo at det faktisk er sant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...