Goscinny Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Vet han er 25år , burde vel skrevet reserve men uansett , han er 25 år og har nesten aldri vært på mer en et årig lån hvordan kan du vurdera han som bedre en robinson , du sier selv at du ikke har sett han . prater om uvitenhet han kå få flere kamper en robinson men tviler på at han gjør det 1. Jeg sier ikke at han er bedre enn Robinson på det nåværende tidspunkt, men det er ikke noe som hindrer ham i å bli bedre. 2. Hvor sier jeg at jeg ikker har sett Robinson 3. Foster har spilt 73 kamper for Watford som de siste sesongene har vekslet mellom Championship og Premier League, mao relativt høyt nivå. Og han var der ikke bare i et år, slik som du sier, men fra 2005 til 2007. Igjen svikter kunnskapene litt. 4. Du burde kanskje begrunne hvorfor du dømmer karriæren til Foster slik du gjør? - han kå få flere kamper en robinson men tviler på at han gjør det - Paul Robinson har flere A-Lags kamper for England en Foster noen gang kommer til og få - Foster når aldri nivået som Robinson har hatt tidligere either way Det må jo være en grunn til at du dømmer ham som du gjør. Alex Ferguson har utpekt ham til å erstatte Edwin van der Sar (som skal gi seg etter denne sesongen - mest sannsynlig) og til å ta over for nettopp Robinson på landslaget. Hva er det du ser som ikke SAF ser? ENDRET: Den artikkelen er fra september 2007 ... Litt gammel? Personlig vil jeg ha David James i mål (eller Foster). Digger ham Endret 16. juli 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Får jeg spørre hvorfor vi diskuterer dette i Liverpool-tråden? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hehe, godt poeng . Det hele startet vel med Carson, men nå har diskusjonen skiftet litt retning. Vi får vel kanskje sette en strek for dette nå. Selv skal jeg på jobb straks, og får ikke svart Ogger uansett (om han kommer med et vettugt svar). Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Her ser jeg at det er skrevet godt over en side med nye Liverpool-innlegg, og så handler alt om en Tottenham- og en Man Utd-keeper? Oh well. Gleder meg til kampen i kveld. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 LIVERPOOL FC - LUCERN Cavalieri Degen - Agger - Carragher - Insua Benayoun - Plessis - Lucas - Leto Voronin - Pacheco Substitutes: Hansen, Dossena, Hyypia, Skrtel, Gerrard, Aurelio, Darby, Spearing, Babel, Mascherano. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Morsomt at Pacheco får starte igjen, og er alltid koselig med Insua fra start. Blir bra å se Dossena også! Spennende lag dette. Med unntak av Voronin, altså. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Kommer dere inn på liverpoolfc.tv ? Jeg får ikke opp siden, jeg vil se kamp!! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Her ser jeg at det er skrevet godt over en side med nye Liverpool-innlegg, og så handler alt om en Tottenham- og en Man Utd-keeper? Du vet, vi nærmer oss sesongstart med stormskritt og da begyner vi United fans sakte men sikkert å tilite innom for og spre frøa våres. Ikke nok med at praten om Liverpool kontrolleres til et minimum, men så rekrutteres også nye Man Utd fans her på hw.no ved at de ser at alle de kule holder med Man Utd. Endret 16. juli 2008 av The Game Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Kommer dere inn på liverpoolfc.tv ? Jeg får ikke opp siden, jeg vil se kamp!! I'm watching. Her ser jeg at det er skrevet godt over en side med nye Liverpool-innlegg, og så handler alt om en Tottenham- og en Man Utd-keeper? Du vet, vi nærmer oss sesongstart med stormskritt og da begyner vi United fans sakte men sikkert å tilite innom for og spre frøa våres. Ikke nok med at praten om Liverpool kontrolleres til et minimum, men så rekrutteres også nye Man Utd fans her på hw.no ved at de ser at alle de kule holder med Man Utd. Det verste er jo at det faktisk er sant. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Bah, kommer meg ikke på jeg heller, Shade. Hadde bilde et par minutter, så skulle jeg bytte til bedre kvalitet.. Skulle ikke ha gjort det. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Kommer ikke inn på eseason greierne jeg. Er DRIT treigt. alt annet av nett er raskt Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Er nok stor trafikk på e-Season nå. Likevel, kjipt å betale for noe man ikke får se though. Er 1-1 nå, smågrei kamp. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg har bilde nå. Synd at Pacheco ikke satte den der. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 http://www.justin.tv/mstv_2 For de som ikke får sett med e-season ticket. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Takk! :D Det var da litt av en keepermanøver. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Faen da, hvilke sjanser er det vi brenner. Tre svære sjanser. Skulle vært minst 3-1 nå. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Goooaaaal! Voroniiin, fint mål! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg har også bilde nå. Fint mål av voronin. Skulle leto hatt straffe der tro? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Har et lite spørsmål. Er Pacheco talentet fra Bracelona som ble omtalt som den nye Zidane før overgangen til Liverpool? Eller var det Sebastian Leto? Fulgte mye på Guy Assulin og spesielt ham... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå