Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du viser dine fotball kunskaper ved å si at Robinson er nr. 2. Du har tydeligvis ikke sett fotball Watford eller Foster. Junior og junior, Foster er 3 år eldre en Carson. Junior fotball er for i U-18 spillere. Skulle trodd du trodde listen din var offisiell eller noe.

Lenke til kommentar
1.David James

2.Paul Robinson

3.Chris Kirkland

4.Scott Carson

5.Robert Green

6.Richard Wright

HAHAHA! Jeg kan innrømme at Foster er dårligere enn både James og Green på dette tidspunktet. Men ingen av disse 3 du har nevnt er i nærheten. Foster kom rett fra skade inn mot Derby å gjorde noen herlige redninger! Storspilte for Watford å var med i landslagsdiskusjon selv om ikke han en gang spilte på det øverste nivået. Noe som er veldig sjeldent hvertfall for keeperplassen på England. At du i det hele tatt kan nevne Robinson på nr2 er for meg hysterisk morsomt, vitner om total uvitenhet. Samme med Wright som for meg virker som kun ble nevnt som talent grunnet mangel på andre alternativer i den tiden.

Lenke til kommentar

Spesiellt Wright har vel aldri bevisst en dritt, men etter to-tre publikumsredninger var han plutselig det talentet...

Robinson var god i Leeds, men siden så har marsipangrisen gjort tabbe på tabbe.

Kirkland derimot har fått karieren på rett kjøl og er faktisk en meget god keep. I år var han blant PL's beste, i alle fall topp 5. Brad F og David J var selvsagt klart best.

Lenke til kommentar
1.David James

2.Paul Robinson

3.Chris Kirkland

4.Scott Carson

5.Robert Green

6.Richard Wright

HAHAHA! Jeg kan innrømme at Foster er dårligere enn både James og Green på dette tidspunktet. Men ingen av disse 3 du har nevnt er i nærheten. Foster kom rett fra skade inn mot Derby å gjorde noen herlige redninger! Storspilte for Watford å var med i landslagsdiskusjon selv om ikke han en gang spilte på det øverste nivået. Noe som er veldig sjeldent hvertfall for keeperplassen på England. At du i det hele tatt kan nevne Robinson på nr2 er for meg hysterisk morsomt, vitner om total uvitenhet. Samme med Wright som for meg virker som kun ble nevnt som talent grunnet mangel på andre alternativer i den tiden.

Paul Robinson har flere A-Lags kamper for England en Foster noen gang kommer til og få . Robinson har ikke vært så god de siste sesongene , men han er uansett blant topp 5 , jeg sier ikke at min liste er den riktige . men det er da min mening . Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva du synes om Robinson egentlig , Foster når aldri nivået som Robinson har hatt tidligere either way .

Lenke til kommentar
1.David James

2.Paul Robinson

3.Chris Kirkland

4.Scott Carson

5.Robert Green

6.Richard Wright

Paul Robinson har flere A-Lags kamper for England en Foster noen gang kommer til og få . Robinson har ikke vært så god de siste sesongene , men han er uansett blant topp 5 , jeg sier ikke at min liste er den riktige . men det er da min mening . Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva du synes om Robinson egentlig , Foster når aldri nivået som Robinson har hatt tidligere either way .

Robinson ser ut som et aspeløv i orkan hver gang det skytes mot mål jo. Er vel en grunn til at Spurs har hentet Gomez tenker jeg...

Lenke til kommentar
1.David James

2.Paul Robinson

3.Chris Kirkland

4.Scott Carson

5.Robert Green

6.Richard Wright

Robinson ser ut som et aspeløv i orkan hver gang det skytes mot mål jo. Er vel en grunn til at Spurs har hentet Gomez tenker jeg...

mulig det The Game , du holder deg i det minste til saken uten å være usakelig og komme med støtende innspill og kommentarer :)

Lenke til kommentar

Ignorance is bliss :)

@The Game, ja kan strekke meg til å si at Kirkland er helt ok. Men både Carson og Foster er mer gudebenådet.

Lenke til kommentar

Ignorance is bliss :)

@The Game, ja kan strekke meg til å si at Kirkland er helt ok. Men både Carson og Foster er mer gudebenådet.

hva søren vet du om jeg er uviten , jeg gir blaffen egentlig også .

Endret av ogger
Lenke til kommentar

Når du sier at Carson, Foster og Green (for å nevne noen) er dårligere enn Robinson så er du uviten. Robinson har kun spilt på det Engelske landslaget i mangel på bedre alternativer.

Men lar dette ligge, du gir blaffen i andres meninger. Men krever respekt for dine egne. Kunne vel formultert meg annerledes i mitt første innlegg, men jeg ville før hatt en dritings Sead Ramovic med selbuvotter i målet til United enn Robinson.

Lenke til kommentar
Når du sier at Carson, Foster og Green (for å nevne noen) er dårligere enn Robinson så er du uviten. Robinson har kun spilt på det Engelske landslaget i mangel på bedre alternativer.

Men lar dette ligge, du gir blaffen i andres meninger. Men krever respekt for dine egne. Kunne vel formultert meg annerledes i mitt første innlegg, men jeg ville før hatt en dritings Sead Ramovic med selbuvotter i målet til United enn Robinson.

jeg gir ikke i blaffen andres mening , men ble irritert da du ble sleivete i kjeften .

Dessuten Robinson er en mer habil keeper en folk skal ha de til til , hva har du i mot ramovic :tease: ?

Endret av ogger
Lenke til kommentar
jeg gir ikke i blaffen andres mening , men ble irritert da du ble sleivete i kjeften .

Dessuten Robinson er en mer habil keeper en folk skal ha de til til , hva har du i mot ramovic :tease: ?

Er alltid sleivete i kjeften :)

Ja trekker man vekk tabbene er han en stabil keeper, med begrenset rekkevidde og feltarbeid. Men en god reaksjon, å god i 1 mot 1 situasjoner. Ramovic har jeg ingenting i mot, tvert imot elsker jeg eliteseriens beste keeper :)

Lenke til kommentar

Faen, mister hele kampen i dag på grunn av jobb. :( Ekstra surt når det faktisk er ekstravakt. :p Dumme meg.. Satser på Pacheco, Insua, Plessis osv igjen da! :new_woot:

Alonso går aldri til Arsenal. Hvis det skjer så begynner jeg virkelig å lure på hvem som bør skiftes ut på Anfield altså..

Lenke til kommentar

Ben Foster er 25 år, og kan ha 15 år igjen som keeper på toppnivå. Synes du ikke det er rimelig dumt å si at han ikke kan få godt over 40 kamper for England i løpet av denne perioden? Jeg vil også si det er dumt å si at han ikke kan komme opp på nivået Robinson har hatt (om han ikke er der allerede), tatt i betraktning hans lave alder for keeper å være.

Er det rart folk lolzer deg når du kommer med slike veldig bastante meninger? Hvordan kan du garrantere for at Foster ikke vil kunne overgå Robinson i løpet av femten år? Jeg sier ikke at han klarer det, men det er langt fra umulig.

1.David James

2.Paul Robinson

3.Chris Kirkland

4.Scott Carson

5.Robert Green

6.Richard Wright

nå kan vi snart begynne og nevne junior keepere Goscinny og Rexacurz .

Dette innlegget oppsummerer vel kanskje litt av dine kunnskaper på området. Jeg skal ikke si jeg kan så sabla mye selv heller, men når du kaller Foster for juniorkeeper, er det noe som skurrer. "Junioren" er 25 år, mann! Han er kanskje tidlig i karriæren til keeper å være, men junior? Virker ikke som om du er klar over at Foster er to år eldre enn Carson heller ...

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Ben Foster er 25 år, og kan ha 15 år igjen som keeper på toppnivå. Synes du ikke det er rimelig dumt å si at han ikke kan få godt over 40 kamper for England i løpet av denne perioden? Jeg vil også si det er dumt å si at han ikke kan komme opp på nivået Robinson har hatt (om han ikke er der allerede), tatt i betraktning hans lave alder for keeper å være.

Er det rart folk lolzer deg når du kommer med slike veldig bastante meninger? Hvordan kan du garrantere for at Foster ikke vil kunne overgå Robinson i løpet av femten år? Jeg sier ikke at han klarer det, men det er langt fra umulig.

1.David James

2.Paul Robinson

3.Chris Kirkland

4.Scott Carson

5.Robert Green

6.Richard Wright

nå kan vi snart begynne og nevne junior keepere Goscinny og Rexacurz .

Dette innlegget oppsummerer vel kanskje litt av dine kunnskaper på området. Jeg skal ikke si jeg kan så sabla mye selv heller, men når du kaller Foster for juniorkeeper, er det noe som skurrer. "Junioren" er 25 år, mann! Han er kanskje tidlig i karriæren til keeper å være, men junior? Virker ikke som om du er klar over at Foster er to år eldre enn Carson heller ...

Vet han er 25år , burde vel skrevet reserve men uansett , han er 25 år og har nesten aldri vært på mer en et årig lån hvordan kan du vurdera han som bedre en robinson , du sier selv at du ikke har sett han . prater om uvitenhet

han kå få flere kamper en robinson men tviler på at han gjør det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...