Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Hadde det ikke vært for den dårlige ligastarten i år hadde vi sannsynligvis ligget på toppen av tabellen. Det vil si at vi har mer å gå i forhold til de andre toppklubbene og med de nye eierene kommer Liverpool til å heve seg. Vi har klart å holde oss i toppen de siste årene med mindre ressurser enn bl.a. man u og chelsea, derfor er det ikke rart at vi er mer optimistiske angående framtiden enn før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde det ikke vært for den dårlige ligastarten i år hadde vi sannsynligvis ligget på toppen av tabellen.

7900550[/snapback]

Lurer på om jeg skal begynne å tenke slik jeg og. Faen, hadde vi ikke tapt for Arsenal x 2 og West Ham, samt avgitt poeng mot Reading, Chelsea og NCastle, så hadde vi ligget enda høyere oppe.

Lenke til kommentar
Hadde det ikke vært for den dårlige ligastarten i år hadde vi sannsynligvis ligget på toppen av tabellen.

7900550[/snapback]

Lurer på om jeg skal begynne å tenke slik jeg og. Faen, hadde vi ikke tapt for Arsenal x 2 og West Ham, samt avgitt poeng mot Reading, Chelsea og NCastle, så hadde vi ligget enda høyere oppe.

7900628[/snapback]

plz da !! hadde vi vinnet alle kampene hit til så hadde vi fortsatt hadde vi vinni serien. vær så snill og slutt.

Lenke til kommentar

7900550[/snapback]

7900628[/snapback]

Å vinne alle kampene er rett og slett bare urealistisk. At Liverpool ikke klarer å prestere godt nok i sesongstarten de siste sesongene er ikke å legge sjul på. Når vi først kommer i gang og starter å storspille er det ingen som sanker flere poeng enn oss. Etter de første månedene av sesongen har vi vært formlaget i PL. Får vi orden på sesongstarten, vinner vi. Starting next year.

Lenke til kommentar
plz da !! hadde vi vinnet alle kampene hit til så hadde vi fortsatt hadde vi vinni serien. vær så snill og slutt.

7900640[/snapback]

Kan du formulere den setningen en gang til?

7900841[/snapback]

Herregud da mann! Lever du av å plage andre eller?

Har lest det du har skrevet, og det er mildt sagt tøv... Om du er redd for at Liverpool blir og er farlige er ditt problem, slutt å plag resten av oss...

Lenke til kommentar

7900640[/snapback]

Kan du formulere den setningen en gang til?

7900841[/snapback]

Kan du stikke til man u tråden eller kor f.. du hører hjemme? Kom tilbake når du har noe intelligent å si.

Lenke til kommentar
Ja, SasaB, jeg får betalt for det :ermm: jeezus

Forresten, kanke du tolke setningen for meg da?

7900894[/snapback]

Jaja, men vi er et hakk nærmere gull med nye eiere med penger... Og en oppgradering av stallen skader ikke...

Setningen, hmm hva skal jeg si om den... Den er dum og ulogisk, fakta...

Swome: Bra sagt, du er velkommen tilbake når kampene skal spilles, intill da: Spar oss...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Ja, SasaB, jeg får betalt for det :ermm: jeezus

Forresten, kanke du tolke setningen for meg da?

7900894[/snapback]

Jaja, men vi er et hakk nærmere gull med nye eiere med penger... Og en oppgradering av stallen skader ikke...

Setningen, hmm hva skal jeg si om den... Den er dum og ulogisk, fakta...

Swome: Bra sagt, du er velkommen tilbake når kampene skal spilles, intill da: Spar oss...

7900911[/snapback]

Liverpool har jo nesten kjøpt like mye som ManUtd de siste årene. Så økonomien har det ikke vært noe gærent med. Kjøpene muligens.

Kjipt å se Liverpool få ny stadion, de burde beholde Anfield, en ærverdig arena som jeg beundrer, meget bra stemning der på sitt beste.

Lenke til kommentar
Liverpool har jo nesten kjøpt like mye som ManUtd de siste årene. Så økonomien har det ikke vært noe gærent med. Kjøpene muligens.

Kjipt å se Liverpool få ny stadion, de burde beholde Anfield, en ærverdig arena som jeg beundrer, meget bra stemning der på sitt beste.

7901121[/snapback]

Ja, kjøpen har vært dårlig, er ikke redd for å innrøme det, spesielt spissene...

Anfield, ja synd... En æra er slutt der...

Lenke til kommentar
Å vinne alle kampene er rett og slett bare urealistisk. At Liverpool ikke klarer å prestere godt nok i sesongstarten de siste sesongene er ikke å legge sjul på. Når vi først kommer i gang og starter å storspille er det ingen som sanker flere poeng enn oss. Etter de første månedene av sesongen har vi vært formlaget i PL. Får vi orden på sesongstarten, vinner vi. Starting next year.

7900685[/snapback]

United og Liverpool har sanket ca likt med poeng de siste 3 månedene, United på topp der å forøvrig. Jeg kan nesten si det samme med Arsenal, så å skrike ut om at dere tar så mye mer poeng enn oss andre er vel litt feil. I tillegg skal dere til Trafford i mars, å da skal vi vel få satt dere på plass :)

Lenke til kommentar

7901121[/snapback]

Forskjeller på kjøpene er at man u har kjøpt spillere som rooney og ferdinand til rundt £30 mill, som er mer enn Liverpool har hatt i transferbudsjett. Vi har gjort noen dårlige kjøp ja, men også noen veldig gode. Alonso og Sissoko er fine eksempler på det.

Synd med Anfield ja, men vi trenger en større stadion. Det er en av grunnene til at vi ikke har hatt like mye inntekter som andre.

Lenke til kommentar

7900685[/snapback]

United og Liverpool har sanket ca likt med poeng de siste 3 månedene, United på topp der å forøvrig. Jeg kan nesten si det samme med Arsenal, så å skrike ut om at dere tar så mye mer poeng enn oss andre er vel litt feil. I tillegg skal dere til Trafford i mars, å da skal vi vel få satt dere på plass :)

7901168[/snapback]

Nei, vi skal til Anfield.

Lenke til kommentar

7901121[/snapback]

Er ikke tribunen som lager stemningen, men menneskene på den. Skjønner at du som Man. Utd. supporter savner noe slikt. :whistle:

Hey alle 'Pool-fans? Hva med at alle vi stikker inn i Man U tråden og spammer den til i hytt og helvete? :nei:

Lenke til kommentar

7901121[/snapback]

Er ikke tribunen som lager stemningen, men menneskene på den. Skjønner at du som Man. Utd. supporter savner noe slikt. :whistle:

7901196[/snapback]

Tull. Drømmenes teater er det ingen som slår :) Uansett så bør Anfield bli beholdt.

ey, Deathie du er velkommen :)

Lenke til kommentar

Hva om vi sier det sånn at Liverpoolfansen holder seg her, og de som vil spamme holder seg utenfor? :) Ikke meg imot at andre lags supportere holder til her.. Arti å se hva de mener også, men spam?! Neitakk

Anfield er helt syk, men de kommer til å bygge den nye ganske lik, og The Kop tribunen vil bli lagd. Stemningen kommer til å bli bedre, om det er mulig! :)

Lenke til kommentar

7901121[/snapback]

Hey alle 'Pool-fans? Hva med at alle vi stikker inn i Man U tråden og spammer den til i hytt og helvete? :nei:

7901196[/snapback]

Burned liksom. ;)

Bra stemning på Trafford også, særlig i storkampene. Dessuten har vi englands beste bortesupportere.

Jeg spammer jo ikke nå da :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...