slettet_konto Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Da har Juventus signert Christian Poulsen , da blir det verre for oss å skaffe Barry . Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Danny Guthrie gikk til Newcastle for £2,25M synes ikke dere andre at det er lite for et talent som har gjort det bra i Bolton ? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Det virker som om Newcastle har gjort et bra kjøp der ja. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Synes vi er altfor altfor snille når det kommer til salg av for eksempel Carson og Guthrie. Begge er unge engelske store talenter som vi kunne fått langt mer for om vi bare hadde gjort sakene riktige. Tipper det er Parry som ligger bak her altså. Ser jo lyst ut for Xabis framtid på Anfield nå da, men jeg lurer virkelig på hva som skjer med Barry nå. Han har jo ikke noen framtid hos Aston Villa nå regner jeg med, og det ser jo ikke ut til at han går til Liverpool. Kan ikke skjønne at Arsenal kjøper han. Nei, synes litt synd på karen egentlig. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Nå kjenner jeg ikke til så mange engelske keepere, men det må stå dårlig til hvis Carson er deres nest beste keeper. Jeg synes ikke han hadde noen god sesong i fjor, han virket ofte usikker og gjorde flere feilvurderinger. Jeg synes det er riktig å selge ham nå. Om prisen er riktig, er jeg imidlertid ikke i stand til å vurdere. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 1.David James 2.Paul Robinson 3.Chris Kirkland 4.Scott Carson slik er det etter min mening . Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg ville engang ikke ført opp Robinson på den listen. James er en klar nr 1 og Carson følger etter. Ben Foster ligger vel og der et sted. Tror Joe Hart kan bli Englands number one om han fortsetter utviklingen, synes han er god. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Joe Hart er høyt på min liste i hvert fall. Ser for meg at han er verdsatt til det trippelte av Carson. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg ville engang ikke ført opp Robinson på den listen. James er en klar nr 1 og Carson følger etter. Ben Foster ligger vel og der et sted. Tror Joe Hart kan bli Englands number one om han fortsetter utviklingen, synes han er god. det bli for dumt å ta med Ben Foster på den lista , har du sett han spille egentlig ? . en reserve keeper kan ikke være på den lista , Carson er reserve men han er for god . Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) ... og Liverpool er verdens beste klubb. Har du sett Ben Foster egentlig? Hjalp Watford opp til Premier League 2007-2007 sesongen og storspilte for United mot Derby i en livsviktig kamp. Han var solid for Watford. Tror det er du som ikke har sett ham. Endret 15. juli 2008 av Rexacurz Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 det bli for dumt å ta med Ben Foster på den lista , har du sett han spille egentlig ? .en reserve keeper kan ikke være på den lista , Carson er reserve men han er for god . Haha! Dagens innlegg! :!: Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg ville engang ikke ført opp Robinson på den listen. James er en klar nr 1 og Carson følger etter. Ben Foster ligger vel og der et sted. Tror Joe Hart kan bli Englands number one om han fortsetter utviklingen, synes han er god. en reserve keeper kan ikke være på den lista , Carson er reserve men han er for god . +1 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Er det bare meg som er treg i nøtta, eller har Robbie Fowler lenge vært klar for Blackburn??? Fikk hels sjokk da jeg så det, men gledelig at Gud er tilbake i PL. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Er vel ikke blitt "klar-klar" for Blackburn. Er på prøvespill. Sånn at eks-Liverpool spiller Paul Ince kan sjekke om han enda holder PL nivå. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Begynner vel å bli noen dager siden, ja. Men gøy er det, håper å se ham tilbake på Anfield. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg ville engang ikke ført opp Robinson på den listen. James er en klar nr 1 og Carson følger etter. Ben Foster ligger vel og der et sted. Tror Joe Hart kan bli Englands number one om han fortsetter utviklingen, synes han er god. det bli for dumt å ta med Ben Foster på den lista , har du sett han spille egentlig ? . en reserve keeper kan ikke være på den lista , Carson er reserve men han er for god . Ben Foster storspilte for Watford på utlån fra United. Selv om laget rykket ned så gjorde han en kjempejobb. Han fikk sin landslagsdebut mot Spania, og hadde garantert hatt flere landskamper, men han ble satt ut av spill i mange måneder pga skade. Englands new number one. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Står bekreftet her. Bare bla til Blackburn. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 det bli for dumt å ta med Ben Foster på den lista , har du sett han spille egentlig ? .en reserve keeper kan ikke være på den lista , Carson er reserve men han er for god . Haha! Dagens innlegg! :!: Jeg ville engang ikke ført opp Robinson på den listen. James er en klar nr 1 og Carson følger etter. Ben Foster ligger vel og der et sted. Tror Joe Hart kan bli Englands number one om han fortsetter utviklingen, synes han er god. en reserve keeper kan ikke være på den lista , Carson er reserve men han er for god . +1 Så dere gjør narr av meg fordi dere mener noe annet en meg ? SCORE samme hva dere sier men Foster er ikke på liste over topp 5 Engelske keeper enda , men han kan bli Rexacurz hva mener du med +1 ? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Slapp ikke Foster inn et mål fra Paul Robinson i en kamp? Syns heller ikke foster er blandt de beste. Setter James, Green, Carson, Kirkland foran iallefall. Syns det er rart at folk ikke nevner Green. Jeg syns han er god iallefall Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Slapp ikke Foster inn et mål fra Paul Robinson i en kamp? Syns heller ikke foster er blandt de beste. Setter James, Green, Carson, Kirkland foran iallefall. Syns det er rart at folk ikke nevner Green. Jeg syns han er god iallefall Du vet ivertfall va du snakker om du Shade . Synes også at Robert Green er god så har vi da også Richard Wright . 1.David James 2.Paul Robinson 3.Chris Kirkland 4.Scott Carson 5.Robert Green 6.Richard Wright nå kan vi snart begynne og nevne junior keepere Goscinny og Rexacurz . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå