Hewitt Skrevet 13. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2008 Da er jo saken biff da. Agüero får bli i Atletico et år til og utvikle seg der, før Rafa blåser ut penger og henter Sergio til favorittklubben. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 13. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2008 Da er jo saken biff da. Agüero får bli i Atletico et år til og utvikle seg der, før Rafa blåser ut penger og henter Sergio til favorittklubben. Utvikle = Kaste på et par millioner på prisen. Hvis det er noe i det som blir sagt. At han skal til England. Så tror jeg heller det er Man U som planlegger å bruke litt Ronaldo-penger. Uten at jeg skal uttale meg så mye om overgangsbudsjettet dems. Tviler på Arsenal for Wenger har det med å hente unge talenter som han fostrer opp til å bli fantastiske. Kan ikke så mye Arsenal historie, men han virker ikke som typen som kjøper et "ferdig" supertalent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2008 Hvis Aguero erstatter Ronaldo er det bare positivt for Liverpool. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2008 Da er jo saken biff da. Agüero får bli i Atletico et år til og utvikle seg der, før Rafa blåser ut penger og henter Sergio til favorittklubben. Utvikle = Kaste på et par millioner på prisen. Vi får vel bare bruke litt av vinnerhonoraret fra CL og PL da. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 13. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Personlig håper jeg Man U lar Ronaldo råtne på benken som de trua med. Da får de ikke alle pengene for han. Pluss at de benker sin beste spiller og kommer til å sette sitt offensive spill et par hakk tilbake. Men Ferguson får vel roa seg til slutt og enten selger han eller lar han få spille siden han "gir han en ny sjanse siden han er så snill" EDIT: Sant så sant Hewitt. Men de pengene hadde jeg tenkt vi kunne bruke til å vifte oss med når vi kjører forbi Manchester og London-klubbene Endret 13. juli 2008 av Stinkey Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Agüero er en fantastisk spiller, og kroppsfintene hans er ekstremt effektive. Første gang jeg så han var jeg i sjokk sånn som han vender vekk en forsvarer og skyter ballen helt i hjørnet eller løfter den opp til siden for seg, snur seg og skyter på volley inn i mål. Han er en av de mest ekstreme spillerene jeg har sett, og strengt talt burde han ikke ønske seg til Liverpool lenger for han var langt fra like god når han måtte leve i skyggen av Torres, etter Torres dro har han fått blomstre og fått være stjernen og det har gjordt han godt, med tanke på at han betyr så mye for Atletico, og at han er så god og lovende, kan jeg nesten ikke tro at noen forventer å få han til 20M£ når spillere som Gareth Barry blir prissatt til 16 - 18M£. Forøvrig har jeg hørt snakk om at han har en kjøpsklausul på 55 million euro er dette sant betyr det isåfall at det må punges ut rundt 44M£. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Barry er verdsatt så høyt fordi han er engelsk, så det var en litt dårlig sammenligning gitt. Agüro er god, men ikke så god at han burde koste mer enn £30M spør du meg. Ikke nå hvertfall. Edit: Ser ut som Arsenal er ute etter Barry nå også. Skulle ikke forundre meg om MON selger til dem bare på pur faen. Endret 14. juli 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Hva faen skal dere med Barry? O'Neill gjør dere en tjænast hvis han selger til Arse Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Agüero er en fantastisk spiller, og kroppsfintene hans er ekstremt effektive Måtte bare kommentere det, de er ingenting sammenlignet med Bojan Zajic sin. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 hva skal Arse med Barry , det har da kjøpt ramsey og nasri . Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 hva skal Arse med Barry , det har da kjøpt ramsey og nasri . Ramsey kan vel ikke akkurat gå rett inn på laget, samme gjelder Nasri. Vet ikke hvor gammel og god du tror de er, men Barry overgår dem med flere mil atm. Det er mye drømmer på Anfield for tiden, men man må jo være realist å se at den største utgiften der er den nye stadion. Derfor kan man utelukke at Benitez får så veldig mye mer å rutte med, samme gjaldt Arsenal når de bygde. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 hva skal Arse med Barry , det har da kjøpt ramsey og nasri . Ramsey kan vel ikke akkurat gå rett inn på laget, samme gjelder Nasri. Vet ikke hvor gammel og god du tror de er, men Barry overgår dem med flere mil atm. Det er mye drømmer på Anfield for tiden, men man må jo være realist å se at den største utgiften der er den nye stadion. Derfor kan man utelukke at Benitez får så veldig mye mer å rutte med, samme gjaldt Arsenal når de bygde. ikke ramsey , men Nasri blir nok å se i start ellveren . Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Så du tror at Nasri eller Ramsey greier å erstatte Flamini? Forresten så er Nasri en offensiv midtbanespiller / ving, og greier ikke alt slitet som Flamini gjorde i Arsenal. Akkurat som å si "Hva skal Liverpool med Villa, de har jo Degen og Dossena". Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Så du tror at Nasri eller Ramsey greier å erstatte Flamini? Forresten så er Nasri en offensiv midtbanespiller / ving, og greier ikke alt slitet som Flamini gjorde i Arsenal. Akkurat som å si "Hva skal Liverpool med Villa, de har jo Degen og Dossena". Ikke det jeg sier , mulig du har problem med og tolke meg . Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Fenerbahce skal ha lagt inn et bud på 20m Euro for Alonso Endret 14. juli 2008 av ogger Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 For lite. £20M så snakker vi. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 For mye spør du meg! Aragones er desperat etter å få Alonso med et sånt bud... Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Dessuten er det et utrolig step-down career-wise for en spiller som har minst 5 år igjen på toppnivå. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Carson forsvinner. Vi har vel fortsatt Itandje, så da funker det. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Itandje prøver vi vel også å få selge, siden vi kjøpte Cavalieri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå