D'Amico Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Nope, er ikke kamp før på lørdag. Neimenn, er ikke du på Viking stadion da? Edit: Første på side 1001!! Endret 10. juli 2008 av Aye Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Kjøpte en mnd nå, men får ikke opp noe bilde? Står at alt er klart, men kommer da ikke no! :o Ok, har lyd, men intet bilde. Bruker du Opera? Sliter med det der jeg også. Når jeg kjører 'detached' player får jeg bare lyd men ikke bilde (får ikke opp medieavspilleren en gang), mens når jeg kjører 'embedded' får jeg ingenting, står bare på klar som du sier. Men funker utmerket i IE da, får prøve å finne ut hva det er som gjør det.. Endret 10. juli 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Bruker du Opera? Sliter med det der jeg også. Når jeg kjører 'detached' player får jeg bare lyd men ikke bilde (får ikke opp medieavspilleren en gang), mens når jeg kjører 'embedded' får jeg ingenting, står bare på klar som du sier. Men funker utmerket i IE da, får prøve å finne ut hva det er som gjør det.. Hadde samme problemet med opera før. Dog på vgnett og lignende. Det jeg gjorde var å avinstallere opera, så laste ned den siste versjonen og innstallere på nytt. Da funke det hele tiden. Også nå på .tv Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Kjøpte en mnd nå, men får ikke opp noe bilde? Står at alt er klart, men kommer da ikke no! :o Ok, har lyd, men intet bilde. Bruker du Opera? Sliter med det der jeg også. Når jeg kjører 'detached' player får jeg bare lyd men ikke bilde (får ikke opp medieavspilleren en gang), mens når jeg kjører 'embedded' får jeg ingenting, står bare på klar som du sier. Men funker utmerket i IE da, får prøve å finne ut hva det er som gjør det.. Bruker firefox. Lasta ned realplayer og oppdaterte ff, og da funka det fint. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Nope, er ikke kamp før på lørdag. Neimenn, er ikke du på Viking stadion da? Nei, dessverre, skulle gjerne vært det. Litt sykdom snek seg inn og ødela de planene. Men så kampen på TV da, meget, meget festlig å se en gjeng halvfeite mannfolk løpe rundt på matta der lettere forvirra og servere den ene feilpasningen etter den andre. Verste er at det er bedre en damefotball. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Oki, det var jo synd for din del.. Hadde tenkt å se litt på kampen (pga av Viking spilte selvfølgelig...), men så hørte jeg kommentatorene, så jeg skiftet til The Simpsons istedet Endret 10. juli 2008 av Aye Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Kjartan Salvesen er en vits, ja. Utrolig at han av alle får kommentere Viking på Viking TV. :!: Men det var en morsom kamp da, haha. Lo så jeg grein innimellom. Og Gunnar Aase eide. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Kjartan Salvesen er en vits, ja. Utrolig at han av alle får kommentere Viking på Viking TV. :!: Var det ikke to som kommenterte? Syntes jeg hørte to forskjellig stemmer det lille minuttet jeg så på. Han andre er jo enda verre en Kjartan syntes jeg. Kjartan har ihvertfall entusiasmen, i motsetning til han andre fyren (For folk som syntes at dette er off-topic, så prøver jeg bare å hjelpe dere til å ta igjen Manchester United-tråden ) Endret 10. juli 2008 av Aye Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Var to på denne kampen, ja. Han andre hevet ikke akkurat nivået han heller. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (For folk som syntes at dette er off-topic, så prøver jeg bare å hjelpe dere til å ta igjen Manchester United-tråden ) Sånn som dere prøver så desperat å ta oss igjen med titler? Oh snap Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Vi prøver vel ikke desperat å ta dere igjen. Går ganske naturlig, da vi vinner titler hele tiden, i motsetning til dere. Når hentet dere hjem Premier League-trofeet sist? Oh snap. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) (For folk som syntes at dette er off-topic, så prøver jeg bare å hjelpe dere til å ta igjen Manchester United-tråden ) Sånn som dere prøver så desperat å ta oss igjen med titler? Oh snap Nei, ikke akkurat slik. For det første så får dere hjelp. Det får ikke vi til å ta dere igjen i antall titler, eller, dere gjør vel egentlig det ved å spille så dårlig som dere faktisk gjør i ligaen, men ved å prøve å kjøpe spillere av oss f. eks, hjelper dere oss ikke. Dessuten er vi ikke så desperate når det gjelder det du påpekte. De fleste av spillerne var ikke en gang født da dere samlet de fleste av pokalene deres. Edit: Men nok om det. Endret 10. juli 2008 av Aye Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 This Is Anfield på LFC TV nå, men den deiligste programlederen ever! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 This Is Anfield på LFC TV nå, men den deiligste programlederen ever! Ooooohmyyyy! brb Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Gidder ikke stresse med screenshots, ikke vet jeg hvordan jeg gjør det med video heller, men et par bilder av henne for de som ikke har sett hun før: Scouser, hot og Liverpool-fan. Den perfekte dame. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 En liten rapport fra Legende-kampen i Stavanger nå på LFC TV, hvor de har sendt ut den andre programlederen deres. "I'm in Norway right now, Stævængørr". De skal visst også ha sendt ut et TV-team og lage en greie fra kampen, om det er den fulle kampen de skal vise senere eller hva det er aner jeg ikke, men de er hvert fall på plass og lager en produksjon, så det er jo litt moro. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Sikkert blitt spurt om før, men kommer kampen på tv? Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Ja, den skal etter planen bli sendt på TV2. Jeg lurte på om jeg skulle bestille Liverpooldrakt med Villa bakpå Bare på gøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå