F.torres Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 noen som skal se norge i kveld da? håpe riise kommer i form. (jeg skal se england-spania) håpe de spiller bra og ikke blir skada. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Ble england - spania på meg og. Kjedelig første omgang. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Kjedelig kamp.. (England - Spania) Mye slurv! Spiller Alonso? Har akkurat skrudd på. OT: Hyggelig å se at John Anders Bjørkøy (tidl. Raufoss-spiller) spilte litt for Norge i dag da:) Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Alonso var benket, etter det jeg forstod. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Alonso var benket, etter det jeg forstod. 7896206[/snapback] er bra og få vile spillere. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Etter nå å ha sett intervjuet og pressekonferansen med disse 2 karene ser det nesten ut som Liverpool vil bli nye Chelsea, og få haugevis med penger og bli verdens største klubb. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Etter nå å ha sett intervjuet og pressekonferansen med disse 2 karene ser det nesten ut som Liverpool vil bli nye Chelsea, og få haugevis med penger og bli verdens største klubb. 7896884[/snapback] Det tror ikke jeg, det BØR IKKE skje! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Etter nå å ha sett intervjuet og pressekonferansen med disse 2 karene ser det nesten ut som Liverpool vil bli nye Chelsea, og få haugevis med penger og bli verdens største klubb. 7896884[/snapback] Konge at vi får mye penger, sier bare jeg. Det finnes ikke noen lag i verden som har like mye sjel som Liverpool, så jeg tar alt med knusende ro. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Etter nå å ha sett intervjuet og pressekonferansen med disse 2 karene ser det nesten ut som Liverpool vil bli nye Chelsea, og få haugevis med penger og bli verdens største klubb. 7896884[/snapback] At vi får penger er en ting, men hvordan vi bruker dem er en annen. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Etter nå å ha sett intervjuet og pressekonferansen med disse 2 karene ser det nesten ut som Liverpool vil bli nye Chelsea, og få haugevis med penger og bli verdens største klubb. 7896884[/snapback] Konge at vi får mye penger, sier bare jeg. Det finnes ikke noen lag i verden som har like mye sjel som Liverpool, så jeg tar alt med knusende ro. 7898797[/snapback] Så du vil altså bli et nytt Chelsea du asså. Sier jo litt om deg som supporter. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Etter nå å ha sett intervjuet og pressekonferansen med disse 2 karene ser det nesten ut som Liverpool vil bli nye Chelsea, og få haugevis med penger og bli verdens største klubb. 7896884[/snapback] Konge at vi får mye penger, sier bare jeg. Det finnes ikke noen lag i verden som har like mye sjel som Liverpool, så jeg tar alt med knusende ro. 7898797[/snapback] Så du vil altså bli et nytt Chelsea du asså. Sier jo litt om deg som supporter. 7899741[/snapback] Hvem faen er det som har sagt at Liverpool kommer til å bli som Chelsea? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Etter nå å ha sett intervjuet og pressekonferansen med disse 2 karene ser det nesten ut som Liverpool vil bli nye Chelsea, og få haugevis med penger og bli verdens største klubb. 7896884[/snapback] Konge at vi får mye penger, sier bare jeg. Det finnes ikke noen lag i verden som har like mye sjel som Liverpool, så jeg tar alt med knusende ro. 7898797[/snapback] Så du vil altså bli et nytt Chelsea du asså. Sier jo litt om deg som supporter. 7899741[/snapback] Hvem faen er det som har sagt at Liverpool kommer til å bli som Chelsea? 7899766[/snapback] Siter meg der jeg har sagt dem kommer til å bli det. Jeg kommenterte bare det wh1te sa. Og nå ser jeg rykter om at Liverpool vil kjøpe C. Ronaldo til sommern :!: Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Etter nå å ha sett intervjuet og pressekonferansen med disse 2 karene ser det nesten ut som Liverpool vil bli nye Chelsea, og få haugevis med penger og bli verdens største klubb. 7896884[/snapback] Konge at vi får mye penger, sier bare jeg. Det finnes ikke noen lag i verden som har like mye sjel som Liverpool, så jeg tar alt med knusende ro. 7898797[/snapback] Så du vil altså bli et nytt Chelsea du asså. Sier jo litt om deg som supporter. 7899741[/snapback] Hvem faen er det som har sagt at Liverpool kommer til å bli som Chelsea? 7899766[/snapback] Siter meg der jeg har sagt dem kommer til å bli det. Jeg kommenterte bare det wh1te sa. Og nå ser jeg rykter om at Liverpool vil kjøpe C. Ronaldo til sommern :!: 7899817[/snapback] ja hva er farlig det er ingen som har sagt at de har kjøpt han. Det kommer til og være rykter om at de vil kjøpe vær jævla spiller . Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Har jeg sagt det er farlig? Mer latterlig. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Har jeg sagt det er farlig? Mer latterlig. 7899857[/snapback] hva er latterlig med og kjøpe c.ronaldo da? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Har jeg sagt det er farlig? Mer latterlig. 7899857[/snapback] hva er latterlig med og kjøpe c.ronaldo da? 7899881[/snapback] Du tror virkelig Liverpool har en sjanse på å kjøpe C. Ronaldo eller? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Etter nå å ha sett intervjuet og pressekonferansen med disse 2 karene ser det nesten ut som Liverpool vil bli nye Chelsea, og få haugevis med penger og bli verdens største klubb. 7896884[/snapback] Konge at vi får mye penger, sier bare jeg. Det finnes ikke noen lag i verden som har like mye sjel som Liverpool, så jeg tar alt med knusende ro. 7898797[/snapback] Så du vil altså bli et nytt Chelsea du asså. Sier jo litt om deg som supporter. 7899741[/snapback] Nå bare provoserer du. Hvor står det at wh1te vil at Liverpool skal bli som Chelsea? Han er ikke noe annet enn en god supporter som har troen på klubben sin og vet såpass at han kan si at Liverpool aldri kommer til å ende opp slik. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Så du vil altså bli et nytt Chelsea du asså. Sier jo litt om deg som supporter. 7899741[/snapback] Du, kjekkas, forklar hva du mener når du sier "et nytt Chelsea". Det virker på meg som det eneste du kan slenge ut er svada uten substans og det tror jeg de fleste andre her synes også. Jeg tror du er dritredd for den dagen Liverpool får Uniteds innsats i ligaen til å se ut som hjørnefotball på steinerskolen i forhold. Prøv å ikke quote så sinnsykt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg tror du er dritredd for den dagen Liverpool får Uniteds innsats i ligaen til å se ut som hjørnefotball på steinerskolen i forhold. 7900395[/snapback] Skal ikke være for eplekjekke her nå da white. Når skjer dette må jeg spørre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg tror du er dritredd for den dagen Liverpool får Uniteds innsats i ligaen til å se ut som hjørnefotball på steinerskolen i forhold. 7900395[/snapback] Skal ikke være for eplekjekke her nå da white. Når skjer dette må jeg spørre? 7900429[/snapback] Om kun kort tid Neida, vi får se. Jeg er bare glad for at laget mitt har fått denne muligheten som de har vært på jakt etter i over 3 år. Alt som er positivt for Liverpool er positivt for meg og jeg er glad for at ikke DIC fikk overta. Jeg har full tiltro til Rafa og jeg er rimelig sikker han er den rette til å føre Liverpool til serieseier, før eller siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå