Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde nok sjanser til å ha scoret ihvertfall det ene målet de trengte for å vinne sammenlagt.
Stiller også litt spørsmåltegn ved hvem som skyter straffer så tidlig.

Selvsagt litt flaut at Aston Villa mest sannsynligvis kommer lenger enn oss.
På en annen side så spilte vi mot det som mest sannsynligvis er ett av tre mulige finale lag.

Jeg ser for meg at finalen blir PSG/Real Madrid vs Barcelona.

Derimot litt redd at dette tapet kostet oss dyrt med mulige skader på både Konate og Alexander-Arnold. Med Bradley allerede ute til ut i april en gang, kanskje til og med starten av mai, så begynner det å bli tynt bak der på den høyre delen av forsvaret.

Lenke til kommentar

PSG ville mer og var bedre over to kamper. Fortjent at de gikk videre. Jeg kan ikke huske å ha sett Liverpool så rundspilt som i førstekampen nesten noen gang. Likevel er det noe enerverende at de ikke klarte dette etter en flott borteseier i Paris.

Når man ser hvordan Real Madrid-spillerne jobber har jeg litt vanskelig for å se hvordan TAA kan passe inn der med unntak av at han har en knakende god pasningsfot. Mulig det veldig selektiv husk på meg, men han jobber altfor dårlig bakover til å kunne spille på det laget. Jeg syns han var mye bedre defensivt tidligere i høst.

Og fryktelig synd at Salah ikke scoret i starten av kampen, Liverpool er nok litt for avhengig at han scorer når de andre fremover scorer litt for lite mål.

Endret av oOF
Lenke til kommentar
oOF skrev (1 time siden):

PSG ville mer og var bedre over to kamper. Fortjent at de gikk videre. Jeg kan ikke huske å ha sett Liverpool så rundspilt som i førstekampen nesten noen gang. Likevel er det noe enerverende at de ikke klarte dette etter en flott borteseier i Paris.

Når man ser hvordan Real Madrid-spillerne jobber har jeg litt vanskelig for å se hvordan TAA kan passe inn der med unntak av at han har en knakende god pasningsfot. Mulig det veldig selektiv husk på meg, men han jobber altfor dårlig bakover til å kunne spille på det laget. Jeg syns han var mye bedre defensivt tidligere i høst.

Og fryktelig synd at Salah ikke scoret i starten av kampen, Liverpool er nok litt for avhengig at han scorer når de andre fremover scorer litt for lite mål.

Tja, andre omgang var ganske enveiskjørt og PSG hadde like flaks som Liverpool hadde i første kampen.
Selv målet de scoret var bare flaks sammenlignet med Liverpool sitt mål i Paris.

Var nok mest skuffet over Nunez. Syns han jobbet for lite. Burde jaget mye mer enn han gjorde med tanke på hvor seint i kampen han kom innpå.

Visste vel egentlig at slaget var tapt når det gikk til straffer. Jeg var på forhånd ganske sikker på at PSG spillerne var bedre på straffer enn Liverpool.

Når det gjelder Real Madrid sitt ønske om å signere Alexander-Arnold så finner de nok en måte å spille rundt svakhetene hans. De kan legge om formasjonen, flytte han opp på midtbanen eller rett og slett bare la de andre spillerne demme opp defensivt.
Han er offensivt så god at det er verdt risikoen det fører med seg. Om de blir litt dårligere defensivt har lite å si hvis han kan servere de 4 offensive spillerne de stiller med hver kamp. 😛

Lenke til kommentar
Whiteshit skrev (6 minutter siden):

Formen falt ut for et stup eller? Ikkje til stede i finalen.

Har vært nedadgående i flere uker allerede, så ikke spesielt overraskende.

Tror også PSG kampen ga laget en knekk på toppen av den veldig dalende formen.

Skal ikke se bort i fra at det potensielt kan rote bort alle medaljene.

Jeg tror faktisk Newcastle tar denne. 

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...