Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ChopperRead skrev (10 timer siden):

Gratulerer med seriegull! Vi har ikke sjans i helvete å holde følge uten angrepspillere. 

Eg såg faktisk endel av Forest - Arsenal kampen i går (før og pausen i lpool) og det er som du seier litt statisk over Arsenal. No er Forest rimelig kreft å spele mot også i sin "destruktive" natur med å ligge lavt, og spurte inn kontringer, og evt dødballer, men når Ødegaard ikkje klarer å opne forsvaret så er det liksom få andre alternativer. Saka kan vere den talismanen, men syns sjøl at det var Calafiori som var den mest bevegelige spelaren ut på der i 1. omgang. Han var jo en venstreback som omtrent spelte spiss. 😃 Med litt tur hadde jo den dragninga og stangskuddet hans gått inn.

Skader er noke dritt. Lpool var uheldige med det i fjor, og heldigare med det i år. Arsenal med meir tur i fjor, og mindre i år. 

Spent på kva sommarvinduet bringer for Arsenal sin del. Lurer på om Slot og lukter på å bytte ut Darwin - då kan en plutselig havne i samme markedet som Arsenal på jakt etter spiss.

Lenke til kommentar
BIlly Bones skrev (8 minutter siden):

Noe jeg har tenkt på hele sesongen er hvorfor ingen lag klarer å straffe Liverpool. Nå skjønner jeg enda mindre.

Tja, en god blanding av flaks/marginer, at linja holdes i en del avgjørende situasjoner og en av verdens beste keepere er vel svaret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...