Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Golf'ern skrev (1 time siden):

De og 😋 ser ut som dere tar det ja.

Da kan de få selskap av mine 😅

Nja, er jo bare 21 kamper spilt for oss. Er jo nesten halve sesongen igjen og masse tid for oss å drite oss ut på. Med en kamp mer spilt ligger vi 6 foran Arsenal. Taper vi den er det altså bare snakk om 2 tap som skiller oss og Arsenal (eller Forrest, om de vinner sin kamp). Når vi ser på det Liverpool har prestert etter nyttår og kampene som er igjen hadde jeg ikke blitt veldig overrasket om noen andre tar PL 😅

Lenke til kommentar

Forskjellen fra tidligere år er jo mangelen på konkurranse. Tidligere år kunne City være noen få poeng bak, for så å vinne alt resten av sesongen. Nå er de så langt bak at de ikke skal ha mulighet til å vinne(?), mens Arsenal som nærmeste konkurrent snubler støtt og stadig, og Chelsea har vel ramlet helt av. Forest kan jo ta en Leicester, men det er vel sannsynlig at de skal få en formdupp ila sesongen. Er redd Liverpool kan tape en del poeng ut sesongen, men har håp i at nærmeste konkurrenter vil gjøre det samme, det mangler et uovervinnelig City denne sesongen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det skal altså fortsatt spilles om potensielt 51 poeng for Liverpool sin del, så å si at noe er "så godt som avgjort" med 6 poeng skilnad da blir komplett idioti for min del. Våre konkurrenter ser shaky ut men det gjør faen meg vi også. Skal ikke mer enn en skade eller to til på et par sentrale spillere før vi er nede i dumpa med City. Plutselig kan Arsenal eller Chelsea få dreisen på det igjen, eller Forrest som alle forventer skal gå på en smell kan holde helt inn. For kontekst: United ledet med 13 poeng i slutten av desember 97/98 men Arsenal tok de fortsatt igjen og vant. Vi ledet med 10 poeng 18/19 etc. PL er fortsatt helt åpent IMO, selvom vi er favoritter nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...