Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2023 Del Skrevet 27. september 2023 3-1 er årets go-to resultat. Fin den. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 27. september 2023 Del Skrevet 27. september 2023 Slettet-D7I5Gr2 skrev (Akkurat nå): 3-1 er årets go-to resultat. Fin den. Kan ikke klage på 3-1 resultater. Morsommere enn 1-0 og 2-1. 😛 Lenke til kommentar
Van Der Linde Skrevet 27. september 2023 Del Skrevet 27. september 2023 3-1 seiere er fine de. Men kan gjerne slutte å slippe inn først så ofte som vi gjør. Lenke til kommentar
Van Der Linde Skrevet 27. september 2023 Del Skrevet 27. september 2023 Hva ønsker dere i neste runde? selv tar jeg gjerne et Merseyside derby. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 27. september 2023 Del Skrevet 27. september 2023 Van Der Linde skrev (4 minutter siden): Hva ønsker dere i neste runde? selv tar jeg gjerne et Merseyside derby. Et lag som gjør at ungguttene/reservene får fortsette å spille. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2023 Del Skrevet 27. september 2023 Exter city vært greit Lenke til kommentar
Van Der Linde Skrevet 27. september 2023 Del Skrevet 27. september 2023 Bournemouth borte i neste runde. Helt grei trekning. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 27. september 2023 Del Skrevet 27. september 2023 Arsenal v West Ham og Manchester United v Newcastle kan bli noen heftige oppgjør. Spesielle her er at Newcastle kan potensielt ha slått ut begge Manchester lagene i påfølgende runder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. september 2023 Del Skrevet 28. september 2023 https://x.com/LFC/status/1707379691202519182?s=20 FSG har solgt unna en liten andel av klubben til Dynasty equity. Summen skal gå til å nedbetale gjeld. Grei den. Godt å få det ut av verden. Tenk å være i ukjent-eier limbo ovet tid. Huff! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 30. september 2023 Del Skrevet 30. september 2023 Lurer på om ikke Klopp burde beholdt Salah på banen. For da måtte Tottenham ha tenkt seg om en gang eller to ekstra når de angrep. Surt som faen at det ikke holdt inn. Men hadde jeg vært Tottenham-spiller så hadde jeg gravd meg ned når du er avhengig av selvmål for å vinne 11 mot 9. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. september 2023 Del Skrevet 30. september 2023 (endret) Evt satt inn Darwin. Jævlig kjipt å tape på siste liten, Liverpool har flere seire på overtid så var sikkert på tide. 2 røde kort, tvilsom offside-mål( den er jeg jævlig spent på) og herlig innsats. Riste oss av dette og go foward. Ps: synes MacAlister ikke har levert godt nok til å forsvare startoppstillingen. Vært mye balltap i flere kamper. Ser heller Endo/Graven fra start fremover Endret 30. september 2023 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 30. september 2023 Del Skrevet 30. september 2023 Macallister gjer mykje han, men går fint an å rotere med Endo vil eg tru ja. Rart en ikkje heller gjekk for Darwin framfor Gravenbech ja. en som kunne gå klin kokos på løp. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 30. september 2023 Del Skrevet 30. september 2023 Slettet-D7I5Gr2 skrev (19 minutter siden): Evt satt inn Darwin. Jævlig kjipt å tape på siste liten, Liverpool har flere seire på overtid så var sikkert på tide. 2 røde kort, tvilsom offside-mål( den er jeg jævlig spent på) og herlig innsats. Riste oss av dette og go foward. Ps: synes MacAlister ikke har levert godt nok til å forsvare startoppstillingen. Vært mye balltap i flere kamper. Ser heller Endo/Graven fra start fremover Gravenberch er litt rusten etter å ikke ha spilt ordentlig på en stund. Ser for meg at Gravenberch, Szobozslai og Bajcetic muligens kan bli den foretrukne rekka. Ingen grunn til å ikke prøve den. Lenke til kommentar
EdisMester™ Skrevet 30. september 2023 Del Skrevet 30. september 2023 Legger bare ved denne, legg ned driten siden den utgjør ikke noe forskjell. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 30. september 2023 Del Skrevet 30. september 2023 Har VAR i grunn egentlig gjort ting bedre? Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 30. september 2023 Del Skrevet 30. september 2023 1 minute ago, oOF said: Har VAR i grunn egentlig gjort ting bedre? VAR gjør bare fotball til en kjedeligere sport. 1 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 30. september 2023 Del Skrevet 30. september 2023 oOF skrev (4 minutter siden): Har VAR i grunn egentlig gjort ting bedre? Imo ja. Jeg vil påstå dette er den mest graverende feilen de noen gang har gjort i PL i det minste. Offside bør ikke være komplisert. De setter opp linjene sine. Er vedkommende offside eller onside? Ferdig. I andre situasjoner hvor VAR er involvert er det fortsatt en tolkning involvert og ting kan alltids tolkes feil, sånn er det bare. Offside er derimot fullstendig svart/hvitt og det er ikke noe tolkning inne i bildet. Er ikke sånn at en ser på bildene, ser hodet til angriperen er i offside, men begynner å vurdere om det er sannsynlig at han kommer til å score med hodet fremfor beina i situasjonen. Noen mener det er kjedeligere og det er fair, men det har også blitt mye mer rettferdig enn det var. Men det kan virke som jeg er litt i mindretall som ønsker en mest mulig fair sport. Spesielt når jeg ser på VAR protestene her hjemme i Norge. Fotballen før VAR var alt annet enn fair og stygge/sleipe spillere hadde store fordeler foran litt mer elegante spillere. Er det ikke det vi alle ønsker å se? Fin fotball. Eller ønsker vi oss tilbake til Vinnie Jones, osv.? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. september 2023 Del Skrevet 30. september 2023 Hva forventer man med Howard Webb i toppen. Selvfølgelig måtte man hindre Liverpool å vinne når begge Manchester lagene taper. /sarkasme Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 30. september 2023 Del Skrevet 30. september 2023 Så hva er fasit etter dagens kamp? - Fortsatt bare 2 poeng unna toppen. - Gutta virkelig gir alt for laget. Stolt av den innsatsen. - Jones suspendert i 3 kamper tror jeg. - Jota suspendert i 1 kamp. - Klubben får vel en fin bot pga alle kortene. - Og så risikerer vel Klopp fort vekk å få 3 kamper etter post match intervjuet. Med annet de syns så synd på han etter å fullstendig driti på draget at de lar den gå. En vet aldri... Lenke til kommentar
wampster Skrevet 30. september 2023 Del Skrevet 30. september 2023 Jeg skjønner egentlig ikke hvordan det (første målet) ble annulert engang. Den er jo ikke vanskelig å se i slow-mo uten linjer en gang..? Hvordan er det mulig å ikke klare å godkjenne det med teknologien de har nå? Helt hinsides. Og hva F skal en beklagelse i etterkant hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå