Cappo Skrevet 30. juni 2023 Del Skrevet 30. juni 2023 Slettet-D7I5Gr2 skrev (52 minutter siden): Bra jeg skrev midtback da. 😃 Joda, men du skrev også defensiv kraft generelt, så helt på jordet var jeg jo ikke. 😛 Men det er vel her Pavard muligens kommer inn da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juli 2023 Del Skrevet 1. juli 2023 (endret) Hadde blitt et magisk overgangsvindu om Liverpool hentet Pavard. Andredrakten klar. Retro, men ikke spesielt fin. Endret 1. juli 2023 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 2. juli 2023 Del Skrevet 2. juli 2023 Hvis noen er rusten i Ungarsk så uttales sz=s, så da blir det uttalt ca Soboslai Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 8. juli 2023 Del Skrevet 8. juli 2023 Begynner å glede meg til ny sesong. På den andre siden - hvor dyrt blir det i år for abonnement? 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. juli 2023 Del Skrevet 9. juli 2023 Jeg har hatt Viaplay Total siden 12 juli 2022, og betaler 399 i måneden fortsatt. Jeg bestilte gjennom appen på iPhone, så mulig det er derfor prisen ikke har endret seg. Den har vel sikkert steget for nye abonnenter da. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juli 2023 Del Skrevet 9. juli 2023 Ligger på 749 fra viaplay og 699 på Te-we. Ekstremt dyrt. Viaplay går ekstremt i minus, blir store kutt i både personal og produksjon fremover. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. juli 2023 Del Skrevet 13. juli 2023 Saudi-arabia er ute etter alle tre av 30+ midtbanespillerne til Liverpool. Bud 40mill på Fabinho, og etterspurt Hendo og Thiago. Henderson bør kanskje ikke å gå, selv om han mottar superduperlønn. Er kaptein og anerkjent figur ikke bare i Liverpool, men England i tillegg. Thiago blir visstnok værende, Liverpool burde nok selge en av de tre, høy lønn og opp i årene. Men liker det ikke. Lenke til kommentar
Van Der Linde Skrevet 13. juli 2023 Del Skrevet 13. juli 2023 Folk får nå den totalrenoveringen av midtbanen de har etterlyst. Bare så synd måten det eventuelt skjer på. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 13. juli 2023 Del Skrevet 13. juli 2023 Renoveringen har jo skjedd, uavhengig av hva som skjer med Henderson og eventuelt Fabinho. Henderson vil nok spille mindre enn forrige sesong og det er ikke positivt for en som ønsker et siste mesterskap med England. Og så er det pengene selvsagt. En siste payday før skoene legges på hylla. Kjipt om han går, men jeg forstår jo om han gjør det. Heller til Saudi Arabia enn konkurrenter i PL. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 13. juli 2023 Del Skrevet 13. juli 2023 Cappo skrev (38 minutter siden): Renoveringen har jo skjedd, uavhengig av hva som skjer med Henderson og eventuelt Fabinho. Henderson vil nok spille mindre enn forrige sesong og det er ikke positivt for en som ønsker et siste mesterskap med England. Og så er det pengene selvsagt. En siste payday før skoene legges på hylla. Kjipt om han går, men jeg forstår jo om han gjør det. Heller til Saudi Arabia enn konkurrenter i PL. Man kan mene hva man vil, men jeg ville ikke gått til Saudi-Arabia og støtter ikke Henderson om han går dit. Jeg tror ikke det er så mange konkurrenter som ville kjøpt Henderson heller, han er ikke akkurat av de beste spillerne i PL lenger... Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 13. juli 2023 Del Skrevet 13. juli 2023 Det gjør ikke jeg heller. Støtter ingen som drar dit. For min del visker de spillerne ut legacyen sin Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 13. juli 2023 Del Skrevet 13. juli 2023 Mulig jeg er rar, men det øyeblikket en spiller forlater klubben, uavhengig av hvor de drar, så støtter jeg jo de ikke lenger. Jeg heier på Liverpool FC, ikke kun enkeltspillere. 2 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 13. juli 2023 Del Skrevet 13. juli 2023 Hendo til Arabia for 10 mill pund confirmed? Wtf... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. juli 2023 Del Skrevet 13. juli 2023 (endret) Whiteshit skrev (5 minutter siden): Hendo til Arabia for 10 mill pund confirmed? Wtf... Ikke confirmed, bare enighet om avtale. 10mill er litt vell billig for Hendo til Saudi-arabia? Litt spesielt hele greia. Snakke ut om "alle har rett å spille" i fjor(vært rykter rundt Hendo selv) til å nå gå til et land der det er ulovlig å uttrykke seg. Bra Henderson har satt en definitiv prislapp på sine prinsipper i alle fall. Endret 13. juli 2023 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 13. juli 2023 Del Skrevet 13. juli 2023 Å heve fantasilønn på tampen av karriera er tricky, eg ser den. Men trenger dei her folka så mykje meir penger då? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 13. juli 2023 Del Skrevet 13. juli 2023 Whiteshit skrev (56 minutter siden): Å heve fantasilønn på tampen av karriera er tricky, eg ser den. Men trenger dei her folka så mykje meir penger då? Spørs jo hvordan de bruker det det. Om de velger å bruke en stor del av det til å gi tilbake, så er det jo bare positivt. Ut over det, så er vel svaret strengt talt nei, ikke om de hadde hatt en levestil lik en gjennomsnittlig person. Det har de som regel ikke. Så da trenger de jo en del penger å kunne leve på etter at karrieren er ferdig i midten/slutten av 30-åra. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. juli 2023 Del Skrevet 14. juli 2023 Whiteshit skrev (9 timer siden): Å heve fantasilønn på tampen av karriera er tricky, eg ser den. Men trenger dei her folka så mykje meir penger då? Mye vil nesten alltid ha mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå