Varmo Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Game får ikke akkurat mindre vann på mølla når B&B blir nevnt først Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Game får ikke akkurat mindre vann på mølla når B&B blir nevnt først Alle har hver sin mening. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Nathalie: Du har bruker/leser på kopforum (verdens laveste nivå forresten) og tilstede nå som kjakan på mystisk vis er borte. Hmmm. Gir det noen poster før jeg konkluderer. Leser på KopForum, ja. Å kalle det verdens laveste nivå forteller mer om deg enn om forumet. De har noen meget gode skribenter som Bread&Butter, trophy, CampBeethoven, Heighway, Carragher og Xar. 6 gode skribenter gjør ikke et forum bra når du har 17 845 registrerte klovner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 6 gode skribenter gjør ikke et forum bra når du har 17 845 registrerte klovner. Du kan starte med å nevne 7 (eller flere) gode skribenter på United forumet og se hvor mange registrerte brukere det er der. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Hvilken veledighet skal pengene gå til, hvorfor er ikke Liverpool et alternativ? HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Dritbra altså. Hvem andre stoppere skal Pool ellers hente? Gary Cahill. Scorte et særdeles vakkert mål i helga mot QPR. --------------------------------------------------------------- United.no er shite. Kopforum er shite. D.no rule the world. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 La oss droppe diskusjonen om hvilket supporter forum som er best da.. Er garantert like mye "søppel" som postes på Liverpool forumet som det postes på United forumet. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Gary Cahill. Scorte et særdeles vakkert mål i helga mot QPR. Et alternativ. Eller så kan vi slutte å kjøpe britisk og endelig se litt mot kontinentet! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Skal vi slutte å kjøpe britisk kun fordi spilleren er britisk? Noen alternativer på non-british spillere som er realistisk får vår del? Cahill vil garantert løfte backfirern flere hakk. Det at han er britisk er ikke viktig i det hele tatt akkurat nå. Vi vet at han er god (i alle fall vi som ser andre lag og ikke bare Liverpool) og vi vet at han passer inn i Premier League og kan heve oss umiddelbart. Shawcross er United-tainted, og imo ikke like god som Cahill. 3 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Dårlig dag, Jefe? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Dårlig dag? Han er jo spot on. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Er vel ikke så mange som er bedre enn Cahill heller, solid spiller, men han vil jo koste dere en latterlig sum med pundsedler dog, britiske spillere er jo latterlig dyre om dagen. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Dårlig dag? Han er jo spot on. Det innlegget ble postet mens jeg skrev. Var ment til et par innlegg i kamptråden, og tidligere her. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Aiight bro. Snart har vi hele landslaget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Skal vi slutte å kjøpe britisk kun fordi spilleren er britisk? Noen alternativer på non-british spillere som er realistisk får vår del? Cahill vil garantert løfte backfirern flere hakk. Det at han er britisk er ikke viktig i det hele tatt akkurat nå. Vi vet at han er god (i alle fall vi som ser andre lag og ikke bare Liverpool) og vi vet at han passer inn i Premier League og kan heve oss umiddelbart. Shawcross er United-tainted, og imo ikke like god som Cahill. Hey, ro ned litt'a. Vi har da massevis av engelsk i stallen nå, og det er en viss forskjell på Downing og Silva, Carroll og Agüero, Henderson og Javi Martinez osv. Gary Cahill er uten tvil en kjempestødig spiller, men ja. Nettopp fordi han er britisk kan prisen bli betydelig. Han er i midten av 20-årene og (joda, det er ungt nok det, men) det hadde kanskje vært morsomt å prøve seg på en Hummels eller like godt makkeren hans i Subotic? Er uansett positiv til Cahill. Endret 16. august 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Dårlig dag, Jefe? Ja, litt. Begynt å innse at topp fire kan bli vanskeligere enn jeg trodde på forhånd. Da brer det seg en skepsis som er vrien å få bort. Vi har da massevis av engelsk i stallen nå, og det er en viss forskjell på Downing og Silva, Carroll og Agüero, Henderson og Javi Martinez osv. Det er det absolutt. Men så blir det litt feil og sammenligne dem med midtstoppere. Og det er det jeg mener. At vi har mye engelsk nå må ikke bli en hindring sånn at vi ser bort ifra britiske spillere kun fordi at flere britiske spillere enn på lenge. Kvaliteten er det viktigste og det mener Cahill har plenty av. Risikoen er jo at jeg ser ut som en idiot om vi henter han og han ikke lever opp til forventningene, menmen. Får bare ta den sjansen. Endret 16. august 2011 av Jefe Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Nå florere det ikke akkurat med gode stopper som kan lokkes vekk fra sine respektive klubb, hverken på balløya eller på kontinentet. Kanskje med unntak om du heter Manchester City og vifter nok med sjeikheftet. Så Cahill er vel et av de bedre alternativene et lag med stopperproblemer har. Endret 16. august 2011 av Cappo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Ja, litt. Begynt å innse at topp fire kan bli vanskeligere enn jeg trodde på forhånd. Da brer det seg en skepsis som er vrien å få bort. Hvorfor tror du det? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 6 gode skribenter gjør ikke et forum bra når du har 17 845 registrerte klovner. Du kan starte med å nevne 7 (eller flere) gode skribenter på United forumet og se hvor mange registrerte brukere det er der. Kjenner ikke til så mange brukernavn på United-forumet da jeg er veldig lite aktiv der, men Game kan sikkert nevne 100 stk hvis du spør pent og gir ham en happy ending. KopForum og United.no-forumet er klasseforskjell. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Kjenner ikke til så mange brukernavn på United-forumet da jeg er veldig lite aktiv der, men Game kan sikkert nevne 100 stk hvis du spør pent og gir ham en happy ending. KopForum og United.no-forumet er klasseforskjell. Lolmuch 2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Kjenner ikke til så mange brukernavn på United-forumet da jeg er veldig lite aktiv der, men Game kan sikkert nevne 100 stk hvis du spør pent og gir ham en happy ending. KopForum og United.no-forumet er klasseforskjell. Lolmuch Jeg skriver veldig lite og blir derfor ikke kjent med brukere. Jeg leser postene, ikke hvem som skriver dem. Utifra det kan jeg konkludere med at det er klasseforskjell på foraene. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå