Leo_Khenir Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Virker som det er totalt ryddesalg i Arsenal for tiden, og med "resten" av stallen suspendert, kan kampen på Emirates brått bli enklere enn først antatt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Vi har aldri vunnet på Emirates. Verdt å notere seg. Og jada, statistikk er til for å brytes. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Skal passe oss for akkurat det der, å si at det blir enklere nå. Sånn på papiret blir det kanskje det, men disse kampene lever sitt eget liv. Vi er nødt til å gå til denne kampen med akkurat samme innstilling som om Cesc, Nasri og hele gjengen skulle spilt, ellers blir vi hardt straffa. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Ja, det er noen kamper hvor form og uttak aldri spiller inn. ManU-kampene, Everton, Chelsea, Arsenal... Alt kan skje! Men ingen tvil om at Arsenal vil stille svekket. Men de har Vermaelen tilbake, som nesten er en Vidic-type bak der til å dirigere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Da er kamptråd laget, gutta (og jenta (det er kanskje meg? )). https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1367871&st=0&p=18178036&fromsearch=1&&do=findComment&comment=18178036 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1367863&st=0&p=18177980&fromsearch=1&&do=findComment&comment=18177980 - Denne ble opprettet først. Lenke til kommentar
Hopsin Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Meireles ut - Shawcross inn? Noen formeninger om dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Meireles ut - Shawcross inn? Noen formeninger om dette? Ja. Hvis det er tilfelle vil det være en katastrofe. Shawcross holder ikke mål. Lenke til kommentar
Hopsin Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Holder høyere mål enn Carra, Skrtel og Kyri etter min mening. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Holder høyere mål enn Carra, Skrtel og Kyri etter min mening. Men så er ikke akkurat Carragher, Skrtel og Kyrre verdensklasse heller. Lenke til kommentar
Hopsin Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Da er Shawcross bedre enn tre av fire alternativer i stallen til Liverpool. Noe som tilsier at han kan spille sammen med Agger. Shawcross holder PL-nivå, i tillegg til er han engelsk. Hvem andre stoppere skal Pool ellers hente? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Meireles ut - Shawcross inn? Noen formeninger om dette? Hvor har du lest dette? Eller et det kun egne meninger? Leste fra caughtoffside ( ) at LFC vil tilby £10M + Poulsen for Shawcross. Dog er den siden bare rubbish. Lenke til kommentar
Hopsin Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Meireles ut - Shawcross inn? Noen formeninger om dette? Hvor har du lest dette? Eller et det kun egne meninger? Leste fra caughtoffside ( ) at LFC vil tilby £10M + Poulsen for Shawcross. Dog er den siden bare rubbish. Reds eye Shawcross - http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/reds-eye-shawcross Chelsea target Meireles - http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/chelsea-target-meireles Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Leste fra caughtoffside ( ) at LFC vil tilby £10M + Poulsen for Shawcross. Dog er den siden bare rubbish. Verdens minst troverdige avis? Er nok ikke noe i det. Bare bull. Lenke til kommentar
Hopsin Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Har ikke lest derfra, holder meg kun til lagets hjemmeside (in this case: LFC) Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Kunne tenke meg å høre noen av sangstemmene deres! Diskusjonskaraoke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Kunne tenke meg å høre noen av sangstemmene deres! Diskusjonskaraoke You wish. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Nathalie: Du har bruker/leser på kopforum (verdens laveste nivå forresten) og tilstede nå som kjakan på mystisk vis er borte. Hmmm. Gir det noen poster før jeg konkluderer. Hvilken veledighet skal pengene gå til, hvorfor er ikke Liverpool et alternativ? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Tror nok ikke det har noen sammenheng, Game. Nathalie er nok ikke Kjakan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Nathalie: Du har bruker/leser på kopforum (verdens laveste nivå forresten) og tilstede nå som kjakan på mystisk vis er borte. Hmmm. Gir det noen poster før jeg konkluderer. Leser på KopForum, ja. Å kalle det verdens laveste nivå forteller mer om deg enn om forumet. De har noen meget gode skribenter som Bread&Butter, trophy, CampBeethoven, Heighway, Carragher og Xar. Jeg vet ikke hvem denne ''kjakan'' er, men om du tror det er meg tar du feil. Hvilken veledighet skal pengene gå til, hvorfor er ikke Liverpool et alternativ? Aner ikke hva du snakker om. Skal ikke gi bort noe penger, jeg. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Tror Arsenal er mer relevant. Game, tror vi ser Linda i nytt skall, kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå