regla12 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Heia! Har ett problem som går meg mildt sagt på nervene Skal printe ut bilder på A6 (10x15) fotoark, men har problemer med å få bildet til å faktisk komme ut i riktig størrelse. Har prøvd Photoshop og ACDSee (+fotoslate), men problemet er det samme hver gang: nederste del av bildet blir kappet vekk (1-2cm), til fordel for ingenting. Bredden stemmer helt fint, og ikke noe galt med marg innstillingene. På forhåndsvisningene ser alt helt fint ut. Trenger sårt hjelp, det koker i blodårene! Vil printe uten kantlinje/stille kantlinja selv. Det kan se ut til at det er ett problem med innstillingene eller noe slikt. De eneste jeg kan velge uten marg ser ut til å være "med flik", som sikkert gir den tomme hvite plassen på slutten av arket. Noen som vet om noen programmer/tips? Takk! Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Mulig jeg misforstår, men problemet er kanskje printeren? Det er de færreste printere som klarer å printe helt til enden av arket. Oftest får en en bunnmarg på et par cm. Er du sikker på at din printer skal klare det? Lenke til kommentar
regla12 Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Det ser ut til at det er det som er problemet, fikk svar fra HP support nå. Må ha ark med flik tydligvis for at det skal gå å printe med printern min jaja, den kosta jo ikke så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå