Gå til innhold

Nytt skjermkort - max 1500,-

CIder

Anbefalte innlegg

Hei alle!

En kompis av meg trenger seg nytt skjermkort og vil ikke bruke mere enn 1500,- til det. Kan noen være så snill å anbefale et greit kort til meg?. Blir det 6600 GT som gir mest for pengene?. Må være AGP og støy er viktig.

Takk for all hjelp! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
uff tabbe...les andre tråder i furom her da leadtech blir nevnt...styr unna det kortet...gå for xfx gainward el asus...

Har du personlig hatt det kortet? Hvis ikke så ikke gi det kortet dårlig rykte. Jeg snakker om erfaring. Har hatt xfx 6600gt og den bråker dobbelt så mye som leadtek kortet. Ikke hatt noe problem med leadtek kortet. Og hvis trådstarter kjøper kortet fra elkjøp, er det bare å stikke innom å bytte kortet, hvis det viser seg at kortet er defekt. 6600gt kortene yter omtrent det samme, og det er veldig opptil hvert enkelt kort. Noen ganger har man flaks og kjøper et klokkevillig kort, mens andre ganger har man mindre flaks.

Edit: Trådstarter ba om et støysvakt kort. Xfx og gainward er ikke akkurat støysvak :p

Endret av samye83
Lenke til kommentar

Hehe, glemte visst ati sitt x800gt. Det er relativt nytt og yter på likt linje som 6600gt. Om jeg ikke tar feil, er den kanskje litt bedre.

Don't kill me if I'm wrong :p

Edit: x800gt er litt raskere enn 6600gt untatt i doom3. Men den har ikke shader model 3.

Edit: Tror ikke at x800gt har kommet i agp versjon ennå...

Endret av samye83
Lenke til kommentar
uff tabbe...les andre tråder i furom her da leadtech blir nevnt...styr unna det kortet...gå for xfx gainward el asus...

Har du personlig hatt det kortet? Hvis ikke så ikke gi det kortet dårlig rykte. Jeg snakker om erfaring. Har hatt xfx 6600gt og den bråker dobbelt så mye som leadtek kortet. Ikke hatt noe problem med leadtek kortet. Og hvis trådstarter kjøper kortet fra elkjøp, er det bare å stikke innom å bytte kortet, hvis det viser seg at kortet er defekt. 6600gt kortene yter omtrent det samme, og det er veldig opptil hvert enkelt kort. Noen ganger har man flaks og kjøper et klokkevillig kort, mens andre ganger har man mindre flaks.

Edit: Trådstarter ba om et støysvakt kort. Xfx og gainward er ikke akkurat støysvak :p

som jeg sa siterer jeg til resten av forum siden han poster her regner jeg med at han er intr i hva forum vet/mener? :!: :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...