B4stian Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ja, du leste riktig! Dette må jeg ha!! Link Lenke til kommentar
sigen Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Egentli gammelt nytt, men stilig er det. But then again; Hvorfor bruke penger på dette, når en kan få et gammelt tastatur på dynga/skole/kompis og en boks med lakk for 40kr på Europris? Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Egentli gammelt nytt, men stilig er det.But then again; Hvorfor bruke penger på dette, når en kan få et gammelt tastatur på dynga/skole/kompis og en boks med lakk for 40kr på Europris? Akkurat det lurte jeg også på.. Men bra idé hvertfall! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Old news.. Er vel lagd for de som ikke gidder det! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Perfekt for lan da og for å dekke porr Ingen som skjønner en dritt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Men det er noe i det der. Når jeg hadde maskinskrivekurs på ungdomsskolen måtte vi dekke over tastene på maskinen med fargede knotter så vi ikke skulle kunne se ned på bokstavene vi skrev. Man lærer touch mye kjappere av å tvinges til å ikke se ned på tangentene. Men hvordan skal et blankt tastatur "dekke porr"? Den skjønte jeg ikke. Endret 15. august 2005 av Bitex Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Men det er noe i det der. Når jeg hadde maskinskrivekurs på ungdomsskolen måtte vi dekke over tastene på maskinen med fargede knotter så vi ikke skulle kunne se ned på bokstavene vi skrev. Man lærer touch mye kjappere av å tvinges til å ikke se ned på tangentene. Men hvordan skal et blankt tastatur "dekke porr"? Den skjønte jeg ikke. Ja, og etter nå 1 1/2 år på jobben der jeg må taste inn div. nr. på registreringer på data og sånt så sitter num'en i hodet, tenk om alle tastene også hadde glidd så lett, selvom jeg skriver da relativt kjapt og skriver sjelden feil hvis jeg ikke ser på dem, men tenk hvor bra det blir hvis man skriver navnet sitt på 3 sekunder Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Du vil ikke si at du bruker mer enn 3 sekunder på å skrive navnet ditt? Du er unnskyldt hvis du heter Petter Hanssen-Gregoriusssen-Johnsen eller noe da Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Du vil ikke si at du bruker mer enn 3 sekunder på å skrive navnet ditt? Du er unnskyldt hvis du heter Petter Hanssen-Gregoriusssen-Johnsen eller noe da Navnet mitt bestør av: 7 + 8 + 3 Altså ikke: Ola Hansen --- Noen som vet om noe liknende selges i Norge? Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Noen som vet om noe liknende selges i Norge? Tastatur: www.komplett.no Lakk: www.biltema.no www.clasohlson.no osv... Nei, vet ikke hvor / om det selges slike i Norge. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) hvis du skal lakkere tastaturet må du først pusse ned tastene, så legge på grunning og etter det en god/dyr lakktype som tåler slitasje over tid. lakkerte et tastatur selv for lenge siden med kun lakk, men den ble slitt vekk fordi den ikke tålte fuktige hender som lå og bevegde seg over lang tid. Edit: hva skal til for å fjerne bokstavene på keyboardet? feks bare fjerne qwerty-bokstavene og ikke tall etc. Endret 15. august 2005 av st0ff3r Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Jeg skal ikke lakke et, jeg skal ha et nytt et. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå