Acrid Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Måkene lettet og fløy utover vannet - som om de skjønte at vi ville være alene You can't beat that. HAHAHAHAHAHA! Fantastisk film! Men jeg likte bedre denne: "Synne følte seg sterkt tiltrukket av tuneller." (tror det var noe lignende) Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 "SETT NED TV'EN" - fleksnes :!: Lenke til kommentar
andesam Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 "Kan`ke du snurpe igjen smella di? Du maser som et lokmotiv." Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Måkene lettet og fløy utover vannet - som om de skjønte at vi ville være alene You can't beat that. Bare vent til dådyr kommer Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Måkene lettet og fløy utover vannet - som om de skjønte at vi ville være alene You can't beat that. Sorry for OT, men: Var dette den filmen som fikk så sinnsykt mye oppmerksomhet når jeg var ganske mye yngre fordi den var så klisjefylt, poetisk og ræva? Synes å huske slakt i alle riksdekkende aviser... Endret 21. august 2005 av Oovz Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 I Tommy's Inferno: kan vi dra hjem til meg etterpå å smøre oss in i litt svinefette å slikke det av hverandre? www.tommysinferno.com Æsj? Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 I Tommy's Inferno: kan vi dra hjem til meg etterpå å smøre oss in i litt svinefette å slikke det av hverandre? www.tommysinferno.com Æsj? Æsj! Indeed.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Måkene lettet og fløy utover vannet - som om de skjønte at vi ville være alene You can't beat that. Sorry for OT, men: Var dette den filmen som fikk så sinnsykt mye oppmerksomhet når jeg var ganske mye yngre fordi den var så klisjefylt, poetisk og ræva? Synes å huske slakt i alle riksdekkende aviser... Det stemmer. olsen: Dådyr ser fantastisk ut. Tror det blir tidenes beste norske film. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Men jeg likte bedre denne: "Synne følte seg sterkt tiltrukket av tuneller." (tror det var noe lignende) Tror det er: "Synne hadde en sterk dragning mot tunneller" Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 - Hehe, jeg må le jeg. Det var en kompis som spurte meg litt om ligging og sånt.- Ligging? - Ja, ligging i senga. - Hva svarte du da? - Tja, svarte vel det vanlige. Hva hadde du svart a? Mongoland Jeg fortsetter der du stoppet: "Knøll så'faen, men verr snille me u ittepå." Mongoland. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Han der skremmeduden som fører logg over hver person han skremmer. "I vart skræmt ja!" Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Jeg sa du ikke skulle gå ned til det vannet! Kanskje ikke så morsom, men en bra kommentar Lenke til kommentar
Tore Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 d d d , d er faarli d..... Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 "hvis du rister'n mer enn tre ganger, leker du med den" Lenke til kommentar
TheMAN75 Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 "Haaay" Fra flåklypa, når sjeiken kommer til Reodor for førse gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå