Mattlakk Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Mange gode gamle replikker i Norsk film.. post gjerne alle du kommer på ( som er bra her ) 1. «Dra meg baklangs inn i fuglekassa» <-- Flåklypa 2. «Helmaks, Egon!» <-- Olsenbanden 3. «Jeg har det ikke så greit her jeg heller. Jeg er snart førti år. Og jeg har aldri pult» <-- Elling 4. «Guds beste barn, knuller som en engel» <-- Bare Bea Flere Endret 15. august 2005 av crawford Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ein eller annan som har Elling: Spol fram til scenen ved fjæra, Elling seier noko om at vekene går i surr. Kongesitat. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Elling har jo mange geniale replikker da Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) LA8PV! Fleksnes. Endret 15. august 2005 av sedsberg Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ein eller annan som har Elling: Spol fram til scenen ved fjæra, Elling seier noko om at vekene går i surr. Kongesitat. Ja, det var der han spør Kjell Bjarne når han skiftet underbukse sist. Kjell Bjarne husker ikke og da kommer Elling med den "vanskelig å huske? ukene går i surr?" Elling har en hel rekke gode kommentarer. Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 "per du lyver" seff:P Lenke til kommentar
Tore Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Og NRK-fjernsynet er med oss i dag, i svart hvitt å fine farger... Flåklypa igjen... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 -"Kan jeg låne litt av din gelé?" -"Bruker ikke gelé jeg. Jeg er neger jeg. Jeg bruker sjokoladepudding." KLM - Miami Lies Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Og NRK-fjernsynet er med oss i dag, i svart hvitt å fine farger... Flåklypa igjen... [pirkemodus] "Vi har fjernsynet her i dag. I svart-hvitt og fine farger." [/pirkemodus] Flåklypa kan jeg på rams. (Nesten ihvertfall) Men sitatet er konge det Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Er utrolig mange bra sitater i Norsk film.... Er faktisk så mange at jeg ikke husker alle.... Er uansett for trøtt til det nå... Skriver inn imorgen! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Er du mørkredd Otto? Jeg ser du har lyset på om natten. Jeg kan høre hjerteslagene dine helt hit, Otto. Gud hører hjerteslagene dine. Han vet hvor mange du har. Hvor langt tror du han er kommet nå, Otto? Ti kniver i hjertet BTW: http://www.dagbladet.no/kultur/2005/07/18/437739.html Lenke til kommentar
M-J Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 "vi kan jo ta taxi" "ja har du no penger a" geniale replikker om du har sett uti vår hage Lenke til kommentar
Tore Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 [pirkemodus] "Vi har fjernsynet her i dag. I svart-hvitt og fine farger." [/pirkemodus] hehe, sjønt det kom... husket ikke helt... leif juster hadde mange.... men husker bannabein meg ikke noen nå.!! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 -"Jeg har rett! Du har rett! Vi har rett begge to! Det er bare DU som tar feil!" Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 "Snurp igjen smella di, du maser som et lokomotiv" Lenke til kommentar
diversity Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 JÆ VIL HA TO IS! :!: ja den er morosom Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 JÆ VIL HA TO IS! JÆI HAKKE TATT NO Ikkje like bra, men synest fortsatt den var bra. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 JÆ VIL HA TO IS! Må være en av de mest kjente sitatene fra norsk film EVER! konge:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå