dp Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Heizann, Har en Athlon xp 1600+ cpu og her igår tok mitt epox 8kha+ kvelden... Tenker på å kjøpe et Epox 8k3a+.. men lurer på om noen har fått satt bussen til 166mhz uten å låse opp prosessoren.. Da vil den jo kjøre på 1743mhz, men hvis man setter opp volten til 2,00 så vil vel kanskje dette gå? dette kommer selvfølgelig an på prosessoren, men har noen klart dette? har en swiftech mcx 462 som kjøler.. Lenke til kommentar
555 Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 har du en kraftig vifte på den kjølern kan det gå siden det hk'et kan gi så grundig med VCore Lenke til kommentar
Xi13 Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Hva er cpu coden? Har du AGOIA kan det gå, ellers er det vel lite trolig. Lenke til kommentar
hurst Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Jeg har kjørt min xp1600+ på 166 mhz fsb, samme med min pc2100 ram Dette var forøvrig på et Epox 8kha+ som du hadde og vcore på 1.85. For å si det sånn så var det ikke xp'n som stoppa for høyere fsb, så det burde være fullt mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå