theBoss2 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Hvis ja hvordan? Har fikset det med Acrobat Reader Pro! Endret 17. august 2005 av theBoss2 Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Prøv her: http://no.php.net/pdf Vet ikke om det fungerer å redigere pdf filer.. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Syns det er enklere å bruke: fPDF Nei etter det jeg vet kan du ikke redigere en pdf-fil... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Du kan vel ikke redigere en men om du har den som en annen fil og redigerer den i den filtypen og så omgjør den til pdf etterpå. Selvsagt slik at den gamle pdf filen blir overskrevet kan ikke det fungere? Har ikke peeiling om det går men jeg bare tenkte det. Lenke til kommentar
dr.Sjur Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Du kan bruke Adobe Acrobat til å redigere tekst, men pdf filen må være generert som tekst og ikke bilde. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 jp det er faktisk mulig, så et script for det engang Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Ja men hva var løsningen da? Skulle gjerne visst det Lenke til kommentar
theBoss2 Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Brukte Acrobat Reader Pro! Klarte ikke å fikse det med php! Lenke til kommentar
???????? Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Vet faktisk ikke i hvilken grad dette er mulig. Et alternativ kan være å bruke pdf->html konvertering, og så bruke et php html->pdf script. Dette vil i beste tilfellet være meget ustabilt. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 theboss2: ja men ikke med php da ????????: Ja det var noe slikt jeg tenkte på! Men som du sier så vil det nok vere meget ustabilt ja. Dessverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå