Gå til innhold

Mange som løper her på forumet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Løpt 10km på 42 min for to år siden (14 år). Og 3,5km på 13min i vår her..Men på grunn av beinhinnebetennelse har jeg sluttet med løping for godt nå.. ;)

Kjedelig... ikke dårlige tider det der...

Minerva: Way to go!! Tro meg, det er ikke alltid du får lyst til å trene, men når du ser resultater og slår egne rekorder får du ekstra motivasjon. Dessuten vil kondisen til en som er såpass dårlig trent som deg bli merkbart bedre FORT! Misunner deg egentlig, det er lenge siden jeg hadde muligheten til å ha en så bratt prestasjonskurve...

Lenke til kommentar
Løpt 10km på 42 min for to år siden (14 år). Og 3,5km på 13min i vår her..Men på grunn av beinhinnebetennelse har jeg sluttet med løping for godt nå.. ;)

Kjedelig... ikke dårlige tider det der...

Vet :p Men føttene mine tåler bare ikke løping, vertfall ikke på hardt underlag! Så det blir nok bare sykkel nå framover.. Og ski snart da nå når sykkelsesongen snart er ferdig.. blir vel to hleger med ritt nå og så sier vi at sesongen er over for i år.

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 år senere...
Hei!

Nå som vi har fått så mange rare/uinteressant tråder på denne delen av forumet, så hvorfor ikke lage en ny?

Admin: om dette emnet er tatt opp før, så steng den gjerne.. Veit at vi har Friidrettsutøvere på forumet, men den dekker vel friidrettsutøvere..?

Lurer på om mange som løper på forumet, personlige rekorder osv. Hva er deres rekorder på 5000 meter osv.. Lurer selv om hva som er en bra tid for en 15-åring på 5500 meter? Løp nettopp på 23 minutter, er det sånn ca mitt på treet?

Hvordan er det optimalt å spise før løping, spise middag ca 2 timer før? Mat etterpå da? Syntes alltid det er godt med banan eller et eple..

Hvordan er det å jogge før forkost? Forbrenner man mer fett?

jeg løper;) jeg hev meg med i løpskarusellen her oppe i nordland forrige uke, og med en debut fikk jeg 4'e plass.

du er 15 år og løp 5500 meter på 23 minutter, det er veldig bra! jeg løp 6.7 kilometer på 23:36 jeg er snart ;) fikk selv høre at det var bra:)

mat før jeg trener går i grovtbrød med kaviar og noe majones. det er den perfekte blandingen av karbohydrater og litt fett, noe som er ypperlig til bruk i trening...

etterpå spiser jeg grovtbrød da også;) men også mye frukt:)

og jogging før frokost: ja, man forbrenner fett, men ikke mer. siden kroppen bruker energi, og ikke har glukoselagre å hente før frokost (glukose = karbohydrater) må kroppen bruke fettet som er lagret;)

Endret av Skarpengland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...