Makky Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Har et irriterende problem. Når jeg spiller BF2 eller farcry hender det ofte at jeg blir kastet ut til skriverbordet. Fikk en gang "ZLH.exe har utført en ulovelig operasjon" når jeg spilte BF2. (Tar jeg ikke feil er det norman antivirus) Har testa med doom3, og spilte i over 30min på nett uten problemer. Har kjørt noen runder med 3dmark05 for å se om det skjer der. En gang fikk jeg at "3dmark har utført en ulovelig operasjon", mens de andre gangene har det fullført uten problemer. Score: 5646 Maskinen er nettopp reinstallert, og og dette var en grunnene at den ble installert på nytt. Maskinvare: Abit IC7-MAX3 P4 3.0 GHz 1 GB Ram ATI X800XT Kjører XP pro Maskinen har nyeste updates og alle spill har nyeste patch. Noen som vet hva som kan være grunnen, eller har tips om hjelp. Er veldig kjedelig å ikke kunne spille Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Har du prøvd ulike drivere til skjermkort? Hvilken strømforsyning har du? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Har Catalyst 5.7 installert Kan jo prøve 5.6 Edit: Holder det bare å avinstallere driveren i enhetsbehandling, restarte og legge inn ny driver? Endret 15. august 2005 av Makky Lenke til kommentar
Makky Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Har en Enermax 431W Strømforsyning Så det skulle være nok Watt til alt. Har i tillegg bare en 80GB hd og en DVD-brenner Lenke til kommentar
Makky Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Fikk faktisk økning 3dmark score med 5.6 score: 5651 Testa BF2 nettopp, og det samme skjer igjen. Jeg starta et singelplayer-spill, og det starter helt fint, irriterer meg over den fyren som gir tips, og jeg får spilt i 10 min.....så stopper det opp, og lyyden lagger....før jeg kastes til skriverbordet! Endret 15. august 2005 av Makky Lenke til kommentar
Makky Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Må være noe med spillene, siden 3dmark fullfører... Så da kan man utelukke at skjermkortet er defekt. Kjørte ABITEQ mens 3dmark kjørte, og den viste maks 67 grader på cpu under belastning. Bootet også maskinen med diskett med enkel memorytest, den sa ikke ifra om noe defekt, så da er minne utelukket. Er det noen andre test-programmer jeg kan kjøre? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 *liten bump* Trenger hjelp til å få denne maskinen spillbar Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Har du prøvd de offisielle driverene? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Har du prøvd de offisielle driverene? Er ikke det Catalyst-driverne? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Har du prøvd de offisielle driverene? Er ikke det Catalyst-driverne? Ja. Jeg skrev feil. Det finnes noen omega-drivere også. (uoffisielle). Kanskje de kan hjelpe? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Har du prøvd de offisielle driverene? Er ikke det Catalyst-driverne? Ja. Jeg skrev feil. Det finnes noen omega-drivere også. (uoffisielle). Kanskje de kan hjelpe? Jeg har prøvd omegadrivere før, og fikk bare problemer med dem. Windows detekterer ikke at det er installert drivere. Lenke til kommentar
Vain Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Prøvd å reinstallere spillene som ikke funker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå